• Hey iedereen!
    Ik verveel me dus en ik heb zin om covers te maken :3 Ik doe het nog niet geweldig lang, maar ik zal een aantal voorbeelden plaatsen, van de eerst gemaakte tot de meest recente c:

    Voorwaarden: je moet enkel dit lijstje invullen!

    Titel:
    Afbeeldingen (ook de achtergrond!):
    Username: ja/nee
    Lettertype:

    Dat was het. De covers maak ik gewoon gratis en zo snel mogelijk!

    X-jes, Leonie

    Voorbeelden:








    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 12:44 ]

    Dit is niet zoveel werk, maar ik weet dat ik het niet fatsoenlijk kan doen. (:

    Titel: Mantello Rosso
    Username: Die wil ik er niet bij.
    Afbeeldingen: (Hij kan groter)


    Sfeer: Strijdlustig en donker, maar niet deprimerend.
    Horizontaal of verticaal: Horizontaal.
    Verder wensen: Als je de afbeelding hier en daar een beetje zou kunnen bijschaven zodat hij ietsjes mooier uitvalt, zou dat geweldig zijn. En dan hoeft enkel de titel nog erop. Het lettertype moet een beetje sierlijk zijn, maar niet al te krullerig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oké, wat ik dus heb gedaan: ik heb, om de afbeelding krachtiger te laten uitkomen, alleen het meisje en de vlammen in kleur gezet en de rest is zwart-wit (dat verschil merk je goed met de twee afbeeldingen naast elkaar)
    En dan de titel in een handschrift dat ik erbij vond passen :3

    Als je iets niet goed vindt, zeg je het maar c:



    Link: klik!

    Nymphaea schreef:
    Oké, wat ik dus heb gedaan: ik heb, om de afbeelding krachtiger te laten uitkomen, alleen het meisje en de vlammen in kleur gezet en de rest is zwart-wit (dat verschil merk je goed met de twee afbeeldingen naast elkaar)
    En dan de titel in een handschrift dat ik erbij vond passen :3

    Als je iets niet goed vindt, zeg je het maar c:



    Link: klik!


    Ik vind de afbeelding op deze manier erg mooi geworden, alleen zou ik liever de tekst niet in het midden willen hebben. Zou de tekst onderaan de afbeelding kunnen? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Halo Kwel graag een Kofertje voo mijn storrie sjaerif ,he moe mooi sijn in ieder cheval een mijsje en een jonngen erIn die soenen .. En ferder een Halvvole maan om het Af te makken een diep mystiuuerse Sveertje en erop Moet staan: Sjaerif

    DANKUJAWEL! DJJSFGDSGJFHM XD :) en neem pls abo op mijn storrie sjaerif http://www.quizlet.nl/stories/126056/sjaerif/ :)


    Some people are art and do art at the same time

    Presence schreef:
    (...)

    Ik vind de afbeelding op deze manier erg mooi geworden, alleen zou ik liever de tekst niet in het midden willen hebben. Zou de tekst onderaan de afbeelding kunnen? (:


    Zo beter? c:



    Link: klik!

    Nymphaea schreef:
    (...)

    Zo beter? c:



    Link: klik!


    Perfect! Dankjewel! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    meneer nymphahea ziet u myn post wel :(


    Some people are art and do art at the same time

    Als je een cover wil, moet je het lijstje invullen c;

    Titel:
    Afbeeldingen (ook de achtergrond!):
    Username: ja/nee
    Lettertype:

    En ik weet nog steeds niet of je er wel serieus mee bent; ik kon amper lezen wat je eerste post was, haha ;p

    P.S Het is juffrouw, ik ben een meisje ;3

    Scorpia schreef:
    meneer mevrouw nymphahea ziet u myn post wel :(

    Ik denk niet dat ze zo snel aanvragen van een hacker aan wilt nemen, want dat ben je :'). En opnieuw: RIP Nederlands >.<.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Titel:
    Sjaerif
    Afbeeldingen (ook de achtergrond!):
    ik heb geen avbeeldingen ! maar kund u mesgien afbeeldinge soeke van een mijsje en ene jongen die soenen ?? en een halfvolle maan en om het veder af te makken een mysterius svfeertje
    Username: ja/nee
    nee
    Lettertype:
    een koel letertypetje en sierlek maar lees baar

    zo better mefrouw?


    Some people are art and do art at the same time

    Woah, normaal Nederlands is moelijk zeg ><


    Ik vul zo even in, ik ben nu plaatjes aan het zoeken cx


    Because I love him, do I need another reason?

    Alleen je Nederlands nog aanpassen. En jij bent de echte Scorpia niet, want die kan wel fatsoenlijke zinnen maken :')

    Maak jullie geen zorgen, ik heb de mods gemeld dat het een hacker was, Scandal heeft me ge-PB't dat die melding ontvangen is ^^.

    OT: Wow, je covers zijn echt mooi!

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 16:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Maak jullie geen zorgen, ik heb de mods gemeld dat het een hacker was, Scandal heeft me ge-PB't dat die melding ontvangen is ^^.

    OT: Wow, je covers zijn echt mooi!


    Dankjewel :3 Ik vond het ongemakkelijk om AN te praten tegen iemand die typte als een kleuter...
    En nogmaals: dankjewel! Ik doe er mijn best voor c:

    Volgens mij is ze vijf :'D Dat zie je als je haar "storrie" leest. (als je het tenminste kan lezen)


    Because I love him, do I need another reason?