• Hey iedereen!
    Ik verveel me dus en ik heb zin om covers te maken :3 Ik doe het nog niet geweldig lang, maar ik zal een aantal voorbeelden plaatsen, van de eerst gemaakte tot de meest recente c:

    Voorwaarden: je moet enkel dit lijstje invullen!

    Titel:
    Afbeeldingen (ook de achtergrond!):
    Username: ja/nee
    Lettertype:

    Dat was het. De covers maak ik gewoon gratis en zo snel mogelijk!

    X-jes, Leonie

    Voorbeelden:








    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 12:44 ]

    Ik denk meer vier en een half ;3 Veel toepasselijker, haha.

    Nymphaea schreef:
    (...)

    Dankjewel :3 Ik vond het ongemakkelijk om AN te praten tegen iemand die typte als een kleuter...
    En nogmaals: dankjewel! Ik doe er mijn best voor c:

    Woeps, het ging over iets anders, maar ze hebben dat van Scorpia ook ontvangen :'D.
    Ik denk dat de hacker een negenjarige vier en een half-jarige is, hoewel ik niet begrijp dat hij haar dan gehackt zou kunnen hebben. Emma typt normaal gezien ook netjes en algemeen Nederlands, en ze floodt niet de hele tijd.

    Echt, ze zijn heel leuk gedaan! Als ik ooit een cover nodig heb, vraag ik 'm hier wel aan.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 16:16 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ghehehe, dat kan ook. :Y)


    Because I love him, do I need another reason?

    OMFGGG NU MAG K NIE EENS EEN KOFER :( OMDAK SCHRYF ALS EEN ''KLUTUER'' WA JULIE SELF SYN :( SNIK SNIK ..


    Some people are art and do art at the same time

    Mag ik vragen hoe oud je bent? x')


    Because I love him, do I need another reason?

    FEER TIEN LEES JE OOP MIJ POROVVIEL TOG SKKKL11


    Some people are art and do art at the same time

    Oh god, laat Emma alsjeblieft snel terugkomen...


    Because I love him, do I need another reason?

    Scorpia schreef:
    OMFGGG NU MAG K NIE EENS EEN KOFER :( OMDAK SCHRYF ALS EEN ''KLUTUER'' WA JULIE SELF SYN :( SNIK SNIK ..

    *Omfg, nu mag ik niet eens een cover! :( Omdat ik schrijf als een "kleuter", wat jullie zelf zijn :(. Snik, snik ...
    Sorry, maar zelfs iemand van drie en een half schrijft juister dan jij. Ik geloof trouwens absoluut niet dat jij Emma bent (dat is de voornaam van de user die jij hebt gehackt).
    Maar nu genoeg gezeurd, we gaan offtopic en ik heb geen zin om een zielige hacker aandacht te geven. (:

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 16:22 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Woeps, het ging over iets anders, maar ze hebben dat van Scorpia ook ontvangen :'D.
    Ik denk dat de hacker een negenjarige vier en een half-jarige is, hoewel ik niet begrijp dat hij haar dan gehackt zou kunnen hebben. Emma typt normaal gezien ook netjes en algemeen Nederlands, en ze floodt niet de hele tijd.

    Echt, ze zijn heel leuk gedaan! Als ik ooit een cover nodig heb, vraag ik 'm hier wel aan.


    Ja, ik weet het, want eerder had zij hier ook gevraagd welk programma ik gebruik voor mijn covers en dat was gewoon Nederlands. En hackers zijn rare mensen... Ik denk dat ik mijn wachtwoord nog eens ga veranderen, voor de zekerheid ;p

    Goed om een extra "klant" erbij te hebben - nou ja, klant, ik doe het gewoon gratis, haha :3

    Ik ga een nieuw topic aanmaken :')

    Chocolata schreef:
    (...)
    *Omfg, nu mag ik niet eens een cover! :( Omdat ik schrijf als een "kleuter", wat jullie zelf zijn :(. Snik, snik ...
    Sorry, maar zelfs iemand van drie en een half schrijft juister dan jij. Ik geloof trouwens absoluut niet dat jij Emma bent (dat is de voornaam van de user die jij hebt gehackt).
    Maar nu genoeg gezeurd, we gaan offtopic en ik heb geen zin om een zielige hacker aandacht te geven. (:


    Dit. Dankjewel. Nu zal ik ook verder wijselijk mijn mond houden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Mijn topic :')


    Keep your head up princes, your tiara is falling