• Hey iedereen!
    Ik verveel me dus en ik heb zin om covers te maken :3 Ik doe het nog niet geweldig lang, maar ik zal een aantal voorbeelden plaatsen, van de eerst gemaakte tot de meest recente c:

    Voorwaarden: je moet enkel dit lijstje invullen!

    Titel:
    Afbeeldingen (ook de achtergrond!):
    Username: ja/nee
    Lettertype:

    Dat was het. De covers maak ik gewoon gratis en zo snel mogelijk!

    X-jes, Leonie

    Voorbeelden:








    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 12:44 ]

    Ik zal eens proberen...

    xx

    LeonieLorena schreef:
    Ik zal eens proberen...

    xx


    Thanks!!(:
    Ohmijngod ik voel me echt als zo'n irritant zeurderig persoontje nu... Ben ik ook volgens mij... Sowwy...

    xx


    I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it! You know, I just... do things." -The Joke

    Beter?



    En je bent geen "irritant zeurderig persoontje" haha c:. Het is begrijpelijk dat je een perfecte afbeelding wil hebben.

    Link: klik

    xx

    LeonieLorena schreef:
    Beter?



    En je bent geen "irritant zeurderig persoontje" haha c:. Het is begrijpelijk dat je een perfecte afbeelding wil hebben.

    Link: klik

    xx


    OMIJNGOD PERFECTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Thank you soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo much(flower)

    Haha gelukkig maar(:

    xx


    I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it! You know, I just... do things." -The Joke

    Graag gedaan! Ik ben blij dat je 'em mooi vindt c:

    xx

    Titel: The silent girl ll Zayn Malik
    Afbeeldingen (ook de achtergrond!): Jongen meisje, achtergrond
    Username: Nee
    Sfeer: Beetje depressief
    Korte inhoud van je verhaal: Liever niet, tenzij je het echt nodig hebt.^^
    Lettertype (sierlijk, eng, grote blokletters, etc.) : Sierlijk

    Ik hoop dat het zo een beetje goed is.(:

    Xx

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 12:10 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    @ZaynNiall: Zo goed? Als er iets is wat aangepast moet worden, zeg het gerust c:



    Link: klik

    xx

    LeonieLorena schreef:
    @ZaynNiall: Zo goed? Als er iets is wat aangepast moet worden, zeg het gerust c:



    Link: klik

    xx


    Het is perfect! Heel erg bedankt!!!(flower)


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Graag gedaan c:

    Titel: Dark Silence Larry Stylinson & Ziall Moran
    Afbeeldingen: Klik, klik & klik
    Username: Nee
    Sfeer: Horror
    Korte inhoud van je verhaal: Het is een beetje een horror/paranormaal verhaal, meer zeg ik niet. Ik houd het nog een beetje geheim :P
    Lettertype: Zou je 'Dark Silence' er duidelijk op kunnen doen, een beetje in blokletters, en dan Larry Stylinson & Ziall Moran er in sierlijke, iets kleinere letters onder?
    Extra: Zou je één zwart-wit versie kunnen maken en één in kleur?


    "Family don’t end in blood”

    Sorry, vergeten erbij te zetten. Die eerste als achtergrond graag. :)


    "Family don’t end in blood”

    @Mouek: Niet om vervelend te zijn, hoor, maar zou je een andere Niall & Zayn foto kunnen vinden? Of moet ik één zoeken? Want als ik deze gebruik, mist Zayn een deel van zijn arm :p Zo dus:



    En als ik hem een beetje opzij schuif, is zijn arm wel uit beeld, maar zijn hoofd ook! Dus dat is niet echt de perfecte oplossing, haha c:

    Ehh, zou jij er dan één willen zoeken? Ik zit namelijk op mn mobiel en moet zo weg.


    "Family don’t end in blood”

    Toch gelukt! Ik hoop dat je 'em mooi vindt. Als er iets aangepast moet worden, zeg je het maar.



    Link: klik!

    Wauww, hij is mooi! Maar zou je misschien de tekst Larry Stylinson en Ziall Moran om kunnen draaien, zodat Ziall bij het Ziall plaatje staat en Larry bij Larry? En zou je er ook nog eentje im zwartwit kunnen doen, zodat ik kan kijken wat mooier is?
    Haha, sorry, ik ben een zeur.


    "Family don’t end in blood”