• Kinderen die weglopen van huis hebben vaak geen doel of opvang. Dus worden ze gewoon meegenomen door leden van een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. Met zware gevolgen. De Kinderen worden gefolterd of opgesloten zonder eten. Op de dag voor hun negentiende verjaardag worden ze afgevoerd naar 'het witte compartiment', om er vervolgens nooit meer uit te komen. Het verhaal doet de ronde dat ze gevraagd worden om bij de sekte te komen en anders worden ze gedood en verbrand. Maar aangezien niemand het ooit heeft kunnen navertellen blijft het bij geruchten.


    Doel van de jongens en meisjes
    ontsnap voor je geclaimd kunt worden door de sekteleden anders wordt je vermoord of behoor je vanaf dat moment bij de sekte.

    Wat moet ik weten over een rol?

    Rol:
    Status: (ben je nieuw of al reeds in de sekte?)
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:


    Welke rollen zijn er?

    meisjes (tussen 12 en 18) :

    -Cherévah ''Cher'' Jay Quinn | Faisean
    -Aria Elizabeth Doddler | Limits
    -Gereserveerd door Scimmia
    -Eleanor Chaleste Palmer | Leam
    -Danielle 'Dana' Ruby Maerin | Mouek


    jongens (tussen 12 en 18) :

    -Faelan Aureus Adelfos | Olympus
    -Anthony Maverick Adelfos | Delvecchio
    -Adrian Zachary Mars | Walkure(reservatie met opschorting tot september zal later invallen)
    -Riley Reese Killian | Newton
    -


    Bewakers (20+) :

    -Rowan Finch | Hatsumomo
    -Athos Charles Malkony | Olympus
    -Matthew Adam Murrey | Alphadi
    -Joaquin Pierce Ronan | Newton


    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Maak geen perfecte personages
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het RPG worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -Alleen Olympus (ik) en Delvecchio maken topics aan
    -Schelden, vechten en +16 mag enkel IC
    -Geen ruzie OOC
    -Hou het realistisch (dus geen mensen met een supermansyndroom)
    -Naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft
    -Je post moet in het ABN.
    -Speel enkel met je eigen personage! Tenzij je afspreekt dat niet te doen en jullie beiden akkoord gaan.


    Voor verdere info kijk je in de story. Als je meedoet is het handig om hier ook een abo op te nemen, want alle meldingen worden ook daar geplaatst.

    STORY




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 21:24 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aha, I knew I forgot something :')
    Ik ga het gelijk even regelen (:


    "Family don’t end in blood”

    Mouek schreef:
    Aha, I knew I forgot something :')
    Ik ga het gelijk even regelen (:
    okay je doet maar ik zie wel als je reageert dat je klaar bent


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mouek schreef:
    Rol: Een meisje
    Status: (ben je nieuw of al reeds in de sekte?) Zit al heel lang in de sekte, sinds haar twaalfde.
    Naam: Danielle 'Dana' Ruby Maerin
    Leeftijd: 16 jaar.
    Uiterlijk(+foto):


    Dana heeft lang bruin haar. Haar haar valt stijl naar beneden, met onderin een slag. Door haar grote bruine hondenogen en schattige kleding stijl, ziet ze eruit als een lief meisje. Maar dat is ze niet altijd.
    Dana heeft volle lippen en een bleke huid. Verder is ze slank gebouwd, iets aan de magere kant. Ze is ongeveer 1.75 lang.
    Door een ongeluk dat ze had toen ze nog kleiner was, heeft ze een groot litteken op haar buik. Je zult haar dan ook nooit in buik topjes zien. Al houdt ze sowieso niet echt van blote kleding. Haar kleding stijl is dus schattig, vooral jurkjes, en soms een tikkeltje ouderwets.
    Ondanks haar dunne gestalte is Dana sterker dan ze lijkt. Ze kan zich redelijk goed verdedigen.
    Karakter: Dana is een nuchter iemand. Ze denkt heel logisch over dingen na. Ze gelooft niet in goden en zweverige dingen. Spiritualiteit? Ze vindt het alleen maar abracadabra. Waarom zou je in goden geloven als er voor veel dingen ook wetenschappelijke verklaringen zijn?
    De sekte waar ze al zo'n vier jaar in zit, heeft haar wel veranderd. Al vindt ze het nog steeds onzin. En daarom wil ze ook zo snel mogelijk weg uit de sekte. Nu moet het haar alleen nog lukken.
    Dana is niet bang, en heeft al meerdere keren geprobeerd te ontsnappen. Het is alleen niet gelukt, en de gevolgen waren niet bepaald fijn. Ze heeft de hoop nu een beetje opgegeven, maar zodra ze een kans zal zien, zal ze die grijpen.
    Dana is wel veranderd. Maar ja, wat wil je als je al vier jaar vast zit in een sekte met vreselijk strenge regels en verschrikkelijke straffen? Het vrolijke meisje wat Dana was toen ze twaalf was, is ze niet meer. Grimmige opmerkingen, regelmatig een ochtendhumeur en een verveeld gezicht. Zo omschrijven anderen de Dana die ze nu is vaak. Al kan ze ook af en toe nog vrolijk zijn, als ze haar dag heeft.
    Extra: Dana was ooit met haar ouders op een camping aan de andere kant van Nederland. Toen ze op een dag in een stad een druk winkelcentrum bezochten, zijn haar ouders Dana kwijtgeraakt, en ze hebben haar niet meer op tijd teruggevonden. Ze zijn zelfs nog weken langer op die camping gebleven, maar hebben het uiteindelijk opgegeven. Dana was al in de sekte opgenomen, al weten haar ouders nog steeds niet wat er met haar gebeurd is.

    Ik denk niet dat ik er nog iets aan ga veranderen, dus keur haar maar ;')


    Klaar.


    "Family don’t end in blood”

    Ok hij is goed ik zet haar erbij :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Is Anthony eigenlijk goedgekeurd of moet ik er soms dingetjes aan wijzigen?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Delvecchio schreef:
    Is Anthony eigenlijk goedgekeurd of moet ik er soms dingetjes aan wijzigen?
    Hij staat erin dus is hij goed :) haha Als hij goed gekeurd is dan wordt zijn of haar naam in de lijst gezet (;


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    De rollen moeten ten laatste maandag binnen zijn! Ik zal woensdag het Speeltopic openen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Even mijn topics.


    •*• Lululu •*•

    Alphadi schreef:
    Even mijn topics.
    Lijntjeeuh (:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mijn rol is af. Extra word later nog bijgevuld.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Olympus schreef:
    (...)Lijntjeeuh (:

    Xanthieee. Ik ben vandaag wel weg tot zeven uur, maardaarna wil ik best wel die laatste bewaker. (:


    •*• Lululu •*•

    Oki :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb nog twee jongens ter beschikking!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mijn personage's naam is verkeerd geschreven.. : Cherévah

    EDIT: Oow lol ik zie nu pas dat ik hem ook verkeerd had geschreven.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 14:03 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Mijn personage's naam is verkeerd geschreven.. : Cherévah

    EDIT: Oow lol ik zie nu pas dat ik hem ook verkeerd had geschreven.
    haha ja ik heb hem gewoon gekopieerd dus ik denk dat je hem indd zelf verkeerd zult geschreven hebben ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque