• Ik zit in een heel leuke klas maar een paar irriteren me mateloos. 2 jongens en een meisje. Ze zitten aan de drugs en zeggen dan tegen diegene die het niet doen dat ze geen leven hebben. Ook moeten we voor Engels een spreekbeurt voor de klas brengen en mogen we elkaar punten en tips geven. Dat meisje gaf een nul aan mijn vriendin omdat ze haar niet ' cool en interessant vind '. Maar toch liggen die 3 no-lifers wel goed in de klas en daarbuiten, denk ik. Dan zijn er ook zo'n 3 meisjes die me niet kunnen uitstaan en als ik soms alleen naar mijn kluisje loop staan ze te lachen. Ik heb al een paar keer mijn middelvinger uit gestoken en hun uitgemaakt want ze hebben geen redenen om me niet te mogen, ze kennen me niet. ( heel kinderachtig, I know en helpt ook niet maar ik negeer zo'n dingen niet ).
    Ok ik zit hier te zeuren maar het helpt eigenlijk wel (:
    Aan wie storen jullie zich op school ?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 19:21 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    de helft van mijn klas :S


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aan heel wat kinderen, maar altijd als ze me uitlachen, lach ik mee zodat ze stoppen. Anders trek ik me er niks van aan.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Een meisje dat achter ons aanloopt en haar neus in ál onze zaken steekt, ik word er knettergek van. Vooral omdat ze technisch gezien niks fout doet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Een meisje uit mijn klas. Ze is raar en een vriendin van een vriendin van mij. En die vriendin van me gaat echt vaak met haar om. Dankzij dat denkt de hele klas dat ik met haar bevriend ben, kijken andere mensen me vaag aan en word ik strontchagerijnig. Ze is opzich wel aardig maar ik irriteer me zo aan haar omdat als iemand zegt dat ze een schaap is een schaap gaat na doen, en ook andere dierengeluiden. Die vriendin van me houd er van om te klooien. Bijvoorbeeld pen naar haar toegooien begint ze keihard door de klas te schreeuwen. Zels als je haar een tik aanraakt schreeuwt ze al hard door de klas heen.


    <3

    3 meisjes in mijn klas, 1 vooral. Maar het valt nog mee. Meestal toch. xp & 1 jongen een beetje, zo'n aansteller. xp Maar het ergste is dat ze alle 4 (samen met bijna de hele klas) een andere jongen pesten. xo Maar bij u is 't wsl ook nie echt tof, met die 3. ö


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Mijn hele klas op 2 mensen na.


    -

    Die drie junkies klinken herkenbaar. Zit je toevallig in Emmen op school? :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Marquise schreef:
    de helft van mijn klas :S


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.