• Kinderen die weglopen van huis hebben vaak geen doel of opvang. Dus worden ze gewoon meegenomen door leden van een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. Met zware gevolgen. De Kinderen worden gefolterd of opgesloten zonder eten. Op de dag voor hun negentiende verjaardag worden ze afgevoerd naar 'het witte compartiment', om er vervolgens nooit meer uit te komen. Het verhaal doet de ronde dat ze gevraagd worden om bij de sekte te komen en anders worden ze gedood en verbrand. Maar aangezien niemand het ooit heeft kunnen navertellen blijft het bij geruchten.


    Doel van de jongens en meisjes
    ontsnap voor je geclaimd kunt worden door de sekteleden anders wordt je vermoord of behoor je vanaf dat moment bij de sekte.

    Wat moet ik weten over een rol?

    Rol:
    Status: (ben je nieuw of al reeds in de sekte?)
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:


    Welke rollen zijn er?

    meisjes (tussen 12 en 18) :

    -Cherévah ''Cher'' Jay Quinn | Faisean
    -Aria Elizabeth Doddler | Limits
    -Gereserveerd door Scimmia
    -Eleanor Chaleste Palmer | Leam
    -Danielle 'Dana' Ruby Maerin | Mouek


    jongens (tussen 12 en 18) :

    -Faelan Aureus Adelfos | Olympus
    -Anthony Maverick Adelfos | Delvecchio
    -Adrian Zachary Mars | Walkure(reservatie met opschorting tot september zal later invallen)
    -Riley Reese Killian | Newton
    -


    Bewakers (20+) :

    -Rowan Finch | Hatsumomo
    -Athos Charles Malkony | Olympus
    -Matthew Adam Murrey | Alphadi
    -Joaquin Pierce Ronan | Newton


    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Maak geen perfecte personages
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het RPG worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -Alleen Olympus (ik) en Delvecchio maken topics aan
    -Schelden, vechten en +16 mag enkel IC
    -Geen ruzie OOC
    -Hou het realistisch (dus geen mensen met een supermansyndroom)
    -Naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft
    -Je post moet in het ABN.
    -Speel enkel met je eigen personage! Tenzij je afspreekt dat niet te doen en jullie beiden akkoord gaan.


    Voor verdere info kijk je in de story. Als je meedoet is het handig om hier ook een abo op te nemen, want alle meldingen worden ook daar geplaatst.

    STORY




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 21:24 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Alphadi schreef:
    Rol: Mannelijke bewaker.
    Status: (ben je nieuw of al reeds in de sekte?) Hij is al reeds in de sekte.
    Naam: Matthew Adam Murrey
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk(+foto):




    Matthew is een volwassen man van ongeveer 1m87 en weegt 89 kg. Hij heeft groene kattenogen, met een vlaagje bruin erin. Je zult hem amper zien lachen, waardoor zijn litteken op zijn linkerwang erg veel opvalt. Dat litteken kreeg hij op zijn zestiende, toen hij samen met zijn vader aan het trainen was. Hij leerde Matthew zelfverdediging en leerde hem met een mes om te gaan. Maar op een dag reageerde Matthew te laat en sindsdien liep hij met het litteken rond. Hij heeft wel nog meer kleinere littekens, maar die zitten op zijn rug waardoor ze minder en bijna niet opvallen. Doordat hij al een groot deel van zijn leven heeft getraind, heeft hij een gespierd lichaam, wat er soms nogal angstaanjagend uit kan zien. Zijn spieren vallen nog extra op door de strakkere t-shirts die hij draagt en hij is er trots op. Daardoor moet hij iedere dag wel trainen en is hij erg sterk. Doordat hij slechtziend is (zie extra), draagt hij liever donkere kleuren, je zult hem dus niet zo snel fellere kleuren zien dragen zoals rood of geel. Het liefste draagt hij grijs, zwart of donkerblauw, aangezien dat ook kalmerend is voor zijn ogen. Hij heeft een naturele donkere haarkleur, wat meer naar zwart dreigt. Hij heeft kleine ogen en donkere zware wenkbrauwen, waardoor hij er nogal angstaanjagend uit kan zien. Hij heeft een redelijk grote neus en kleine, maar brede lippen en heeft een beetje een hoekvormig gezicht. Hij laat zijn baard en snor ongeveer 2 a 3 cm groeien, langer wordt het niet.

    Karakter: Matthew is een echte leider van nature, zijn leidersinstinct speelt vaak de baas. Hij is altijd al een leider geweest en luistert naar bijna niemand, alleen naar de mensen die hoger dan hem staan. Hij is brutaal en zegt, doet wat hij zelf wil. Veel mensen kunnen hem daardoor niet uitstaan, wat hij helemaal niet erg lijkt te vinden. Hij houdt ervan om mensen pijn te zien lijden, de pijn die hij vroeger bijna nooit heeft gehad. Hij heeft geleerd dat pijn maar een stom gevoel is en niets voor hem. Hij laat zijn emoties nooit aan andere mensen zien, zodat je nou nooit precies weet wat er in hem omgaat of hoe het met hem gaat. Hij is wel erg slim en weet hoe te doden en mishandelen. Door de training die hij van zijn vader kreeg is hij snel geworden en toont geen medelijden. Doordat hij zo koppig is, ziet hij soms dingen over het hoofd en gelooft hij alleen maar wat hij wilt. Als hij denkt dat iemands iets heeft gedaan, verander je hem niet van gedachten. Hij luistert naar niemand, want wat hij ziet is in zijn ogen waar.

    Extra: Hij is slechtziend, waardoor hij niet altijd even goed kan mikken. Hij is niet slechtziend geboren, maar door een oogziekte op zijn twaalfde is hij overmatig gevoelig voor licht. Dit kan erg in zijn nadeel werken aangezien hij soms niet goed kan bepalen wat er is gebeurd. Je zult hem vaak zien lopen met een zwarte zonnebril en donkere kleren. Ook en nadeel is dat je hem altijd hoort aankomen, hij rookt en heeft een grote tattoo op zijn rug.


    De draak staat voor pure kracht en wijsheid. Ook zijn het beschermers van zeer belangrijke “items” zoals rijkdom en vrouwen.



    Aangepast. :3


    •*• Lululu •*•

    Alphadi schreef:
    (...)
    Aangepast. :3
    Gut gut


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Is het trouwens verplicht dat de bewakers allemaal 100% achter de idealen van de sekte staan? Of is er ruimte voor twijfel/afgunst/whatever? (Ik ben mijn rol aan het invullen en het is wel belangrijk om dat te weten denk ik haha) (:


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    Is het trouwens verplicht dat de bewakers allemaal 100% achter de idealen van de sekte staan? Of is er ruimte voor twijfel/afgunst/whatever? (Ik ben mijn rol aan het invullen en het is wel belangrijk om dat te weten denk ik haha) (:
    nee dat hoeft niet, het kunnen ook kinderen zijn die erin geboren zijn, (maar ik zou het eigenaardig vinden want ze zijn gebrainwasht haha)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    (...)nee dat hoeft niet, het kunnen ook kinderen zijn die erin geboren zijn, (maar ik zou het eigenaardig vinden want ze zijn gebrainwasht haha)

    Oh, ja ik zie het nu in de story staan. Ik zal kijken wat ik ervan kan maken ^^


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    (...)
    Oh, ja ik zie het nu in de story staan. Ik zal kijken wat ik ervan kan maken ^^
    haha okay


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aangezien ze heel organisch leven, mogen ze dan wel roken? Op zich is tabak een plant/


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Aangezien ze heel organisch leven, mogen ze dan wel roken? Op zich is tabak een plant/
    Ja (laten we tabak beschouwen als altijdgroeiend :Y))


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol: Bewaker
    Status: (ben je nieuw of al reeds in de sekte?) Werkt pas sinds een jaar bij de sekte.
    Naam: Joaquin Pierce Ronan
    Leeftijd: 40

    Uiterlijk(+foto): Joaquin is een 40-jarige man met roots in Ghana en Sierra Leone. Hij is daarentegen geboren en opgevoed in het Verenigd Koninkrijk, dus hij klinkt en gedraagt zich echt als een man uit Hackney. Zijn haar houdt hij kort en opgeschoren, maar hij heeft altijd een vorm van gezichtsbeharing. Hij heeft enige tatoeages op zijn armen, maar de inkt is zwart en is door zijn huid niet altijd even goed te zien. Dit maakt hem niet uit: de tatoeages zijn persoonlijk. Als hij weet dat ze er zitten is het goed genoeg. Daarbij zorgt het ervoor dat weinig mensen naar de tatoeages vragen en dat vindt hij fijn, want van mensen die zich met zijn verleden bemoeien houdt hij totaal niet. Joaquin heeft littekens in zijn gezicht die nog stammen uit de tijd waarin hij als bewaker in diversen gevangenissen heeft gewerkt en hij heeft de imperfecties allang geaccepteerd als herinneringen van zijn verleden. Zijn ogen zijn donkerbruin en zijn tanden zijn vergeleken met zijn huid opvallend wit. Zijn lach is luid en aanstekelijk, maar deze is niet vaak te horen. Hij glimlacht vrij veel, maar aan een ‘echte’ lach heeft hij zelden behoefte.








    Karakter: Met zijn zware stem, gespierde lijf en lengte van 1 meter 90 is hij vrij intimiderend om te zien, maar als je hem goed zou kennen zou je weten dat hij vanbinnen een vrij zachtaardige man met een goed gevoel voor humor en een behoefte aan gezelschap is. Hier is alleen niet veel meer van te merken door het Spartaanse leven als bewaker in de sekte. Hij is een intelligente en verstandige man, die nooit onnodig cru zou zijn, in zijn eigen belevenis dan. Hij gaat praktisch te werk en hij doet zijn taak zoals een bewaker dat hoort te doen, niet altijd rekening houdend met de leeftijden van de gevangenen. Hij volgt de bevelen op, maar tijdens het straffen van een overtreder voelt hij altijd een zekere onwilligheid, een knagend gevoel in zijn maag. Hij weet dat hij zijn afkeuring niet kan uitspreken tegenover zijn collega’s, maar hij doet zijn best om de kinderen niet onnodig wreed te behandelen. Ook al is hij gehersenspoeld, zijn meelevende en goeiige aard zit nog diep in hem en de gevoelens van medelijden en afgunst steken soms de kop op. De wreedheid waarmee de kinderen behandeld dienen te worden zorgt voor een zeurend stemmetje in zijn achterhoofd en dat vreet constant aan hem.

    Extra: Joaquin werkt al jaren als bewaker en heeft veel ervaring met gewelddadige dronkaards, drugsverslaafden, moordenaars en ander tuig. Hij heeft jarenlang verbaal geweld moeten verduren met betrekking op de kleur van zijn huid, maar dit heeft hem hard en meedogenloos gemaakt tegenover de mensen die hem kwetsen. Joaquin rookt, ook al heeft hij al talloze pogingen gedaan om te stoppen. Joaquin heeft als kind veel gebokst en ook nu nog is dat één van zijn hobby’s.



    Ik hoop dat hij goed is C:


    Caution first, always.

    Dat is ie zeker als ik op mijn pc zit zet ik hem erbij ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol:Jongen
    Status: Sinds 2 maand bij de sekte
    Naam: Achilles Sebastian O'Shea
    Leeftijd: 13
    Uiterlijk(+foto): Achilles is nogal klein voor zijn leeftijd, dit maakt hem schattig, maar niet minder volwassen.Zijn donkere haar en ogen doen hem er best mysterieus uitzien en het feit dat hij weinig praat versterkt dit imago. Hij is tenger, omdat hij niet volgroeid is zoals de andere jongens. Hij houdt van simpele kleding, maar verafschuwt grijs omdat het vloekt met zijn oogkleur. Als hij zich kleedt zal hij eerder voor aardetinten gaan. Hij heeft ook grote handen die praktisch altijd in beweging zijn, omdat hij anders bezwijkt aan de stress.


    Karakter: Achilles is een stille, maar nieuwsgierige jongen. Hij heeft het talent onopvallend te zijn, maar daardoor heeft hij weinig vrienden, en die maakt hij ook niet snel.Hij is dan ook de underdog van het gezelschap en ook de meest onbegrepen van de bende. Ook is hij een ontzettend grote zwartkijker. Hij heeft ook dyslexie en heeft het daarbij ook moeilijk met de lessen, maar omdat hij het moeilijk heeft met lezen is hij wel een wiskundegenie. Hij zit daarom ook op univesitair niveau. Hij is een verlegen jongen en nogal terughoudend. Hij vertrouwt ook moeilijk mensen en heeft selectief mutisme, dit wil zeggen dat hij bang is om met bepaalde mensen te praten. Ondanks zijn naam is Achilles een watje en waarschijnlijk ook gay, maar daar worstelt hij zelf nog mee. Hij zal ook nooit iemand slaan of kwaad doen. Sarcastisch is hij wel, maar weinig mensen weten dat doordat hij zo stil is. Achilles is ook ontzettend onhandig en heeft ook twee linkerhanden en -voeten.
    Extra: Hij is technisch aangelegd en heeft een slecht zicht, wat in combinatie met zijn dyslexie heel frustrerend is.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 0:41 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol
    Meisje
    Status: Nieuw
    Naam:
    Jessamine 'Jesy'
    Leeftijd: 17 wordt op 31 augustus 18.
    Uiterlijk:
    Komt als ik thuis ben
    Karakter: Je kan gelijk aan Jesy merken dat haar sterrenbeeld tweelingen is. Ze past zich makkelijk aan en veranderd vaak van ideeën. Ook heeft ze 2 gezichten. Het vrolijke meisje gezicht zonder problemen voor haar ouders en het breekbare gezicht dat zich nooit uit. Ze kan zich niet makkelijk aanpassen aan alles. Ze is nieuwschierig, sluw en teruggetrokken maar ook levendig en op zoek naar avontuur. En een natuurlijk het Charmante en aantrekkelijke gedeelte. Hier van maakt Jesy met haar lieve glimlach en haar decelote misbruik van. Ondanks dit gaan keuzes maken haar niet makkelijk af. Ondanks dit wil ze als ze iets heeft gekozen het echt berijken. Ze gooit er alles voor in de strijd. Ze liegt, geeft andere de schuld. Lult zich eronder uit. Mensen geloven haar heel snel en hoelanger ze bezig is met dat te verijken hoe zelfzuchtiger ze wordt.
    Wordt langer


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial