• Kinderen die weglopen van huis hebben vaak geen doel of opvang. Dus worden ze gewoon meegenomen door leden van een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. Met zware gevolgen. De Kinderen worden gefolterd of opgesloten zonder eten. Op de dag voor hun negentiende verjaardag worden ze afgevoerd naar 'het witte compartiment', om er vervolgens nooit meer uit te komen. Het verhaal doet de ronde dat ze gevraagd worden om bij de sekte te komen en anders worden ze gedood en verbrand. Maar aangezien niemand het ooit heeft kunnen navertellen blijft het bij geruchten.


    Doel van de jongens en meisjes
    ontsnap voor je geclaimd kunt worden door de sekteleden anders wordt je vermoord of behoor je vanaf dat moment bij de sekte.

    Wat moet ik weten over een rol?

    Rol:
    Status: (ben je nieuw of al reeds in de sekte?)
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:


    Welke rollen zijn er?

    meisjes (tussen 12 en 18) :

    -Cherévah ''Cher'' Jay Quinn | Faisean
    -Aria Elizabeth Doddler | Limits
    -Gereserveerd door Scimmia
    -Eleanor Chaleste Palmer | Leam
    -Danielle 'Dana' Ruby Maerin | Mouek


    jongens (tussen 12 en 18) :

    -Faelan Aureus Adelfos | Olympus
    -Anthony Maverick Adelfos | Delvecchio
    -Adrian Zachary Mars | Walkure(reservatie met opschorting tot september zal later invallen)
    -Riley Reese Killian | Newton
    -


    Bewakers (20+) :

    -Rowan Finch | Hatsumomo
    -Athos Charles Malkony | Olympus
    -Matthew Adam Murrey | Alphadi
    -Joaquin Pierce Ronan | Newton


    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Maak geen perfecte personages
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het RPG worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -Alleen Olympus (ik) en Delvecchio maken topics aan
    -Schelden, vechten en +16 mag enkel IC
    -Geen ruzie OOC
    -Hou het realistisch (dus geen mensen met een supermansyndroom)
    -Naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft
    -Je post moet in het ABN.
    -Speel enkel met je eigen personage! Tenzij je afspreekt dat niet te doen en jullie beiden akkoord gaan.


    Voor verdere info kijk je in de story. Als je meedoet is het handig om hier ook een abo op te nemen, want alle meldingen worden ook daar geplaatst.

    STORY




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 21:24 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik schrijf me uit. Ik heb en hekel aan rollen invullen en heb dan toch, het moét als ik wil RPG'en, voor THG-RPG gekozen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Loian schreef:
    Ik schrijf me uit. Ik heb en hekel aan rollen invullen en heb dan toch, het moét als ik wil RPG'en, voor THG-RPG gekozen.
    Ok jammer Fren


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol:
    Één van de meisjes.
    Status: (ben je nieuw of al reeds in de sekte?)
    Ze zit er nu een jaar.
    Naam:
    Aria Elizabeth Doddler.
    Leeftijd:
    Aria is zestien.
    Uiterlijk(+foto):


    || Eyes || Hair ||

    Aria heeft dezelfde egale en lichte huid van haar moeder. Haar bruine haren heeft ze dan weer van haar Italiaanse vader. Ze verft haar haar geregeld. Het liefst draag ze haar lange haren in een visgraatvlecht, of een strakke staart. Ze is slank en heeft totaal geen spieren. Toch kan ze enorm goed vechten, vooral met objecten zoals een mes. Aria heeft speciale ogen. Ze zijn namelijk geel/groen. Dit is meestal hetgene wat het meest opvalt aan haar. Er is altijd wel een sprankeling in te vinden, zelfs als ze niet blij is. Aria is ongeveer 1.70 cm. Ze draagt het liefst comfortabele kleding, zoals een joggingsbroek en sweater. Het hoeit haar niet zo erg hoe ze eruit ziet. Vroeger is ze vaak geslagen door haar moeder, waardoor ze op haar vijftiende van huis is weggelopen. Haar vader was gebroken en probeert nog iedere dag contact te leggen met haar. Verder heeft Aria een buikpiercing, een traguspiercing, en een paar tattoo’s. Achter haar oor staat een soortvan teken, dat ze zelf heeft bedacht. Op haar schouderblad staat een leeuw, haar lievelingsdier. Aria vergelijkt zichzelf ook met een leeuw.
    Karakter:
    Aria is een spontaan, en vechtlustig meisje. Al zal je dat niet snel van haar denken met haar onschuldige uiterlijk. Ze draagt het liefst comfy-kleding, maar ze neigt de laatste maanden wat naar het zwarte toe. Als je tot één van haar weinige vrienden behoort, kom je erachter dat ze ook een lieve en stille kant heeft. Maar ze sluit niet echt snel vriendschap. Aria kan ook heel rustig zijn, dan leeft ze het liefst. Ze kan nog dagenlang nadat ze een boek heeft uitgelezen erover nadenken. Aria heeft vaak in de gevangenis gezeten en heeft vaak de neiging om te snauwen. Ze is tegen vreemden nogal kattig en sarcastisch waardoor ze al snel vijanden maakt. Aria’s vader is Italiaans en haar moeder Amerikaans. Wat Aria ook vaak doet is in het Italiaans praten om mensen te irriteren. Ze houd ervan om discussies te houden, vooral omdat ze vaak goede comebacks heeft. Ze staat niet snel met haar mond vol tanden en heeft altijd wel wat te zeggen, ze wil dan ook altijd het laatste woord hebben. Aria heeft erge last van haar ADHD, waardoor ze sneller uit haar slof kan schieten dan normale mensen. Ook is ze vaak druk en heeft ze last van slaaptekort, waardoor ze in de ochtend alleen maar extra chagrijnig is. Hiervoor slikt ze pillen, omdat ze meestal maar een paar uur kan slapen.
    Extra:
    Aria maakt vaak gebruik van haar schoonheid om andere mensen te manipuleren. Ze vind het geweldig als ze iemand in haar macht heeft. Toch heeft ze ook wel medelijden met de mensen die ze mishandeld/manipuleert, omdat ze precies hetzelfde doet wat haar moeder vaak bij haar deed. Aria heeft ook een kalmeringszinnetje voor haarzelf. ‘I’m a good girl.’ Die zin is nieteens gebaseert op de waarheid, maar dat is iets wat haar vader altijd zei. ‘You’re a good girl.’ Soms wilt ze contact opnemen met haar vader, maar dat is haar verboden nu ze in de sekte zit.


    Ze is af, I think 8D. Als er iets niet goed is moet je het zeggen.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 21:25 ]

    Ik wil mensen ook wel helpen met een rol als ze dat willen.


    Your make-up is terrible

    Hij is goed ik zet haar er bij :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik kan pas mijn rol ergens zondag invullen. Ga morgen en overmorgen naar me geliefde *kuch* Opa en Oma en daar heb ik geen internet. Maybe bij de starbucks maar dta is het :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Ik kan pas mijn rol ergens zondag invullen. Ga morgen en overmorgen naar me geliefde *kuch* Opa en Oma en daar heb ik geen internet. Maybe bij de starbucks maar dta is het :'D
    geen probleem ik open hem toch pas volgende week woensdag want ik moet nog een beetje updaten aan de story met het rooster en nog een paar kamerbeschrijvingen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hatsumomo schreef:
    Ik wil mensen ook wel helpen met een rol als ze dat willen.


    Hoe bedoel je 'helpen'?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Olympus schreef:
    (...)geen probleem ik open hem toch pas volgende week woensdag want ik moet nog een beetje updaten aan de story met het rooster en nog een paar kamerbeschrijvingen


    Oke thank you :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Loian schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je 'helpen'?


    Met beschrijvingen maken enzo, ideeën geven.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 21:33 ]


    Your make-up is terrible

    Scimmia schreef:
    (...)

    Oke thank you :'D
    En dat doe ik ook onder mijn werk als ik even niets te doen heb :') en mijn vader mij even niks kan uitleggen ^^ mhihi


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh, maar het grootste deel moet ik wél zelf doen, dus nja.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rol:
    Boy.
    Status:
    nieuw
    Naam:
    Adrian Zachary Mars
    Leeftijd:
    18
    Uiterlijk(+foto):




    Adrian heeft een lichte, normale huid die redelijk gevoelig is aan de zon. Hij heeft het huidtype dat vereist ingesmeerd te worden met factor 30 indien de zon te hard durft stralen. Zijn warrige donkerbruine haar zet hij altijd met wax omhoog, tenzij hij één van zijn donkere dagen heeft. Dan laat hij het liefst gewoon voor zijn ogen vallen, zodat hij zich erachter kan verschuilen. Adrian heeft zachtblauwe ogen, het enige kenmerk waarvan hij weet dat hij het geërfd heeft van zijn vader. Soms haat hij zijn ogen omwille van het feit dat ze zo makkelijk en overduidelijk zijn emoties kunnen portretteren. Daarom verstopt hij ze graag achter een zonnebril.Zijn lichaam is eerder aan de slankere kant. Het is niet omdat hij weinig spieren heeft, dat hij daarom niet fit is. Zijn conditie is uitstekend en kan enorm hard sprinten. Het gebrek aan spieren zorgt voor een kleine deuk in zijn zelfvertrouwen. Vooral nu hij recentelijk 18 is geworden, voelt hij zich vaak beperkt door zijn jongensachtige figuur. Adrians beide armen zijn bedekt met tatoeages, waarvan hij de eerste illegaal liet zetten op vijftienjarige leeftijd. Sindsdien is het zetten van tattoos een soort van verslaving geworden. Achter elke tattoo schuilt echter een betekenis, al kan die vaak heel klein zijn.
    Aan de hand van zijn kledingstijl probeert hij zijn zachte, kwetsbare aard zoveel mogelijk te verstoppen. Zwart is een basiskleur dat je bijna altijd bij hem terugvindt. Ook houdt hij ervan om zijn tatoeages te tonen, omdat hij denkt dat dit hem er meer ‘dreigend’ laat uit zien. Ook leren vestjes, losse pulls of simpele tshirts en een pakje sigaretten behoren tot zijn standaard garderobe. Aan zijn voeten draagt hij meestal een paar afgetrapte vans of veterboots. Ondanks dat hij deze stijl voornamelijk heeft om zijn kwetsbare kant achter te verstoppen, voelt hij zich er heel comfortabel en zelfverzekerd in.
    Karakter:
    Adrian is een redelijk teruggetrokken jongen. Hij houdt er liever van om op zichzelf zijn en houdt zich liefst zo stil mogelijk wat hem vaak mysterieus laat overkomen. Zijn teruggetrokken houding komt door het feit dat hij op zijn 15e voor zichzelf moest beginnen zorgen. Hierdoor heeft hij nooit echt normale vrienden gehad wat zijn sociale skills niet ten goede is gekomen. Zelf op school heeft hij nooit echt goed in een groep gelegen. Tijdens de pauze stond hij meestal gewoon alleen in een hoekje. Dit alles heeft ertoe geleid dat hij muren rondom zich heeft gebouwd. Adrian heeft het hierdoor heel erg moeilijk om zich open te stellen. De enige persoon tegenover wie hij echt zichzelf is, is zijn kleine zusje Kaya. Bij haar bloeit hij helemaal open.
    Adrian is iemand die enorm beschermend en trouw is. Voor zijn halfzusje zou hij werkelijk alles doen en plaats haar dan ook voor zijn eigen behoeftes. Zelf zijn moeder kan hij niet haten, ook al heeft ze hem zo slecht behandeld. Ze is en blijft familie. Dat is ook de reden dat hij moeilijk dingen los kan laten. Als hij iets heeft, klampt hij zich daar snel aan vast. Adrian kan ook soms last hebben van een moodswing waarin hij zich enorm down en depressief voelt. Dan krijg je amper een woord uit hem. Hij probeert die moodswings zoveel mogelijk te controleren.
    Het is niet dat Adrian volledig asociaal is. Als je een gesprek met hem begint zal hij wel reageren. Dit gebeurd meestal op een nonchalante, zelfverzekerde manier zodat de mensen zijn echte problemen over het oog zouden zien. Dit is een houding die hij de laatste tijd zo geperfectioneerd heeft dat bijna iedereen het gelooft. Daarom blijft hij zich ook zo stoer en gevaarlijk mogelijk naar buiten toe te gedragen, zodat mensen ook minder geneigd zijn sociaal contact te zoeken met hem. Eenmaal je echter zijn vertrouwen hebt gewonnen, is het alsof hij openbloeit. Zijn lieve, meer sociale kant komt dan naar boven. Als hij zich op zijn gemak voelt is hij heel leuk en makkelijk in de omgang. Je hoort hem niet vaak luidop lachen, meestal kan er slechts een kleine glimlach vanaf.
    Ondanks Adrian maar tot zijn 15e naar school is gegaan, is hij geen domme jongen. Op vlak van de standaard schoolvakken is hij echter niet de slimste, maar hij ziet makkelijk een oplossing voor een probleem en weet logisch te redeneren.
    Extra:
    Adrians moeder Mercedes is een goedkope hoer in de letterlijke en figuurlijke betekenis van het woord, een geheim dat hij zo angstvallig mogelijk geheim probeert te houden naar de buitenkant toe. Toen Adrian 13 was, beviel zijn moeder echter van een tweede kind, een meisje genaamd Kaya. Aangezien het ‘gezin’ het vanaf het begin al niet breed had, zorgde een tweede kind voor teveel last. Mercedes besloot de zorg voor Adrian uiteindelijk op te geven. Hij was 15 toen hij op zijn eigen benen moest beginnen staan.
    Adrian weigerde echter permanent weg te blijven van zijn ‘gezin’, daarvoor was hij veel te gehecht geraakt aan Kaya en hij wilde niet dat zij hetzelfde leven zou kennen als hij. Hun appartement bevond zich in een zeer lugubere, criminele buurt waar iedereen iedereen wel kent. Adrian werd voor de eerste keer opgemerkt door het hoofde van een criminele bende nadat hij – slim genoeg om zijn gezicht verbergen te houden - een ring had gestolen bij een juwelier en toen hij uiteindelijk betrapt werd er zo snel vandoor ging dat niemand hem kon bijhouden. Sindsdien moest hij vaak kleine opdrachten vervullen voor de bende, wat hem goed geld opleverde zodat hij voor zichzelf en zijn zusje kon zorgen. Hij was echter niet oud genoeg om een effectief lid te zijn, dus bleven die opdrachten ook miniem. Toen hij enkele dagen geleden 18 werd, werd hem eindelijk het voorstel gedaan. Helaas werd hij niet veel later door de sekte meegenomen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 13:00 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Rol: Een meisje
    Status: (ben je nieuw of al reeds in de sekte?) Zit al heel lang in de sekte, sinds haar twaalfde.
    Naam: Danielle 'Dana' Ruby Maerin
    Leeftijd: 16 jaar.
    Uiterlijk(+foto):


    Dana heeft lang bruin haar. Haar haar valt stijl naar beneden, met onderin een slag. Door haar grote bruine hondenogen en schattige kleding stijl, ziet ze eruit als een lief meisje. Maar dat is ze niet altijd.
    Dana heeft volle lippen en een bleke huid. Verder is ze slank gebouwd, iets aan de magere kant. Ze is ongeveer 1.75 lang.
    Door een ongeluk dat ze had toen ze nog kleiner was, heeft ze een groot litteken op haar buik. Je zult haar dan ook nooit in buik topjes zien. Al houdt ze sowieso niet echt van blote kleding. Haar kleding stijl is dus schattig, vooral jurkjes, en soms een tikkeltje ouderwets.
    Ondanks haar dunne gestalte is Dana sterker dan ze lijkt. Ze kan zich redelijk goed verdedigen.
    Karakter: Dana is een nuchter iemand. Ze denkt heel logisch over dingen na. Ze gelooft niet in goden en zweverige dingen. Spiritualiteit? Ze vindt het alleen maar abracadabra. Waarom zou je in goden geloven als er voor veel dingen ook wetenschappelijke verklaringen zijn?
    De sekte waar ze al zo'n vier jaar in zit, heeft haar wel veranderd. Al vindt ze het nog steeds onzin. En daarom wil ze ook zo snel mogelijk weg uit de sekte. Nu moet het haar alleen nog lukken.
    Dana is niet bang, en heeft al meerdere keren geprobeerd te ontsnappen. Het is alleen niet gelukt, en de gevolgen waren niet bepaald fijn. Ze heeft de hoop nu een beetje opgegeven, maar zodra ze een kans zal zien, zal ze die grijpen.
    Dana is wel veranderd. Maar ja, wat wil je als je al vier jaar vast zit in een sekte met vreselijk strenge regels en verschrikkelijke straffen? Het vrolijke meisje wat Dana was toen ze twaalf was, is ze niet meer. Grimmige opmerkingen, regelmatig een ochtendhumeur en een verveeld gezicht. Zo omschrijven anderen de Dana die ze nu is vaak. Al kan ze ook af en toe nog vrolijk zijn, als ze haar dag heeft.
    Extra: Dana was ooit met haar ouders op een camping aan de andere kant van Nederland. Toen ze op een dag in een stad een druk winkelcentrum bezochten, zijn haar ouders Dana kwijtgeraakt, en ze hebben haar niet meer op tijd teruggevonden. Ze zijn zelfs nog weken langer op die camping gebleven, maar hebben het uiteindelijk opgegeven. Dana was al in de sekte opgenomen, al weten haar ouders nog steeds niet wat er met haar gebeurd is.

    Ik denk niet dat ik er nog iets aan ga veranderen, dus keur haar maar ;')

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 15:17 ]


    "Family don’t end in blood”

    Zou je over haar uiterlijk ook wat willen schrijven?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque