• Zijn alle Elvis Presley fans ineens verdwenen of zijn ze allemaal ouder dan veertig? Zijn ze allemaal verlegen of zijn ze er eigenlijk helemaal nooit geweest? Waar zijn de Elvis fans van onze leeftijd?
    Ik ben zelf fan van Elvis Presley maar ik kan er verder geen vinden.
    Al mijn vrienden gaan voor Justin Bieber, Rihanna of Nicki Manaj. Hier is niks mis mee maar ik hoor nooit iemand zeggen 'Elvis Presley? Hea, daar luister ik ook naar!'
    Vandaar hier mijn vraag; Zijn er nog Elvis fans?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:14 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ze zijn er vast wel, maar je zal hun echt niet gauw vinden.


    -

    Geen fan, maar ik luisterde het vroeger wel.

    Geen fan, maar ik luister het wel.


    Your make-up is terrible

    De enige die ik ken die naar Elvis luistert is mijn oma. Voor de rest ken ik niemand.


    Ex astris, sciencia

    Hmmm, ik ben gek op een aantal nummers, maar echt fan... Ben wel fan van MJ en Queen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Hatsumomo schreef:
    Geen fan, maar ik luister het wel.


    Rider schreef:
    Hmmm, ik ben gek op een aantal nummers, maar echt fan... Ben wel fan van MJ en Queen ^^


    Echt fan zijn hoeft ook niet, maar eens wat anders als reactie dan 'Is dat niet die dooie?' zou wel prettig zijn x)
    Je hoort gewoon nooit mensen zeggen dat ze naar zijn muziek luisteren, Queen is trouwens ook goed (;

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:18 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Mijn vader, maar daar heb je niks aan, denk ik.


    Take me to wonderland

    Rider schreef:
    Hmmm, ik ben gek op een aantal nummers, maar echt fan... Ben wel fan van MJ en Queen ^^


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mueslix schreef:
    (...)

    Echt fan zijn hoeft ook niet, maar eens wat anders als reactie dan 'Is dat niet die dooie?' zou wel prettig zijn x)
    Je hoort gewoon nooit mensen zeggen dat ze naar zijn muziek luisteren, Queen is trouwens ook goed (;


    Ja, dat ken ik wel wat betreft Elvis. Zat een keer in de kantine van het zwembad en toen werd dus devil in disguise gedraaid en ik zong vrolijk mee, waarop iedereen mij heel vreemd aankeek en vroeg waarom ik dat nummer in vredesnaam kende. Like, it's the king of Rock and Roll -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Hmmm, ik ben gek op een aantal nummers, maar echt fan... Ben wel fan van MJ en Queen ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rider schreef:
    (...)

    Ja, dat ken ik wel wat betreft Elvis. Zat een keer in de kantine van het zwembad en toen werd dus devil in disguise gedraaid en ik zong vrolijk mee, waarop iedereen mij heel vreemd aankeek en vroeg waarom ik dat nummer in vredesnaam kende. Like, it's the king of Rock and Roll -_-


    Right! Dat soort dingen overkomen mij dus ook x)


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Elvis Presley, blues, nope


    ©1998

    Ik ben samen met MJ, Elvis en Queen opgegroeit. Ik ben een fan van hem :Y) Ook al is ie dood xD Net zoals alle andere top artiesten xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ''Two for the money, two for the show, three to get ready and four to go- o- o-''

    En daar houdt het wel op, look luck searching.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Jaaaa, ik luister naar Elvis haha (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."