Ja, klopt! Maar zover ik weet was de laatste meeting in februari, ook in Utrecht, en toen kwamen er maar vijf mensen.. Dus ik hoop dat er nu wel veel mensen kunnen komen c:
Ja, klopt! Maar zover ik weet was de laatste meeting in februari, ook in Utrecht, en toen kwamen er maar vijf mensen.. Dus ik hoop dat er nu wel veel mensen kunnen komen c:
Nee, de laatste meeting zover ik weet was in april in amersfoort en toen kwamen maar twee mensen opdagen Ik en het meisje met wie ik het organiseerde.
Nee, de laatste meeting zover ik weet was in april in amersfoort en toen kwamen maar twee mensen opdagen Ik en het meisje met wie ik het organiseerde.
Oh xd Maar nog steeds lang geleden en met niet echt veel mensen. Dus ik hoop dat er nu meer mensen kunnen komen. Maar het lijstje is nu ook best lang, dus als er mensen afvallen, zijn we nog steeds met veel.
JamesPotter schreef:
Ellen? Ik ga je nu mijn nummer even pb'en. Ik kom sowieso, maar ik ben nog nooit in Utrecht geweest, dus voordat ik het vergeet, ik doe het nu!;p
Oké! Ik weet niet of iedereen het weet, maar er was eerst een Whatsappgroep voor de meeting, en als jullie het leuk vinden, kan ik een nieuwe maken.