• http://vigilantcitizen.com/

    Ik kwam hier toevallig op en ik keek wat verder toen dacht ik echt OMG.
    Die mensen zijn gehersenspoelt, zijn alleen maar bezig overal onzinnige, donkere geheimen naar boven te brengen. :|
    Die mensen zijn echt levenloos, seriously.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik vind sommige dingen wel gaaf.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Je bedoelt die complottheorie mensen? Ik ben het juist met ze eens. Ik geloof ook in sommige complottheorieën en vind dat de regering niet zo geheimzinnig zou moeten doen.
    Ik vind ze niet levenloos, ook al denk ik van sommigen ook wel dat ze me te vergaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Er zijn stukken die te ver gaan maar er zijn ook stukken die gewoon 100% waar zijn en die ook gewoon bekend moeten worden gemaakt :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Storytime schreef:
    Je bedoelt die complottheorie mensen? Ik ben het juist met ze eens. Ik geloof ook in sommige complottheorieën en vind dat de regering niet zo geheimzinnig zou moeten doen.
    Ik vind ze niet levenloos, ook al denk ik van sommigen ook wel dat ze me te vergaan.


    ik ben het wel met je eens van die regeringsgeheimen enzo

    maar ze schrijven ook artikelen over gewone artiesten dat die weer bij de illuminati horen en zoeken al die zogenaamde 'symbolen' op


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Quagmire schreef:
    (...)

    ik ben het wel met je eens van die regeringsgeheimen enzo

    maar ze schrijven ook artikelen over gewone artiesten dat die weer bij de illuminati horen en zoeken al die zogenaamde 'symbolen' op


    Niet alles zal daar waar van zijn, maar er zal heus wel een kern van waarheid inzitten.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Quagmire schreef:
    (...)

    ik ben het wel met je eens van die regeringsgeheimen enzo

    maar ze schrijven ook artikelen over gewone artiesten dat die weer bij de illuminati horen en zoeken al die zogenaamde 'symbolen' op

    Ja dat vind ik ook overdreven. Die horen bij het kopje "sommigen die me te vergaan."


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Daar ben ik het mee eens hoor, het duurde even voordat ik al die moeilijke Engelse woorden kon ontcijferen maar toen ik dat eindelijk deed... damn. Dit is precies hoe ik denk, en ik hoop dat dit door meerdere gedachtes dringt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Caine schreef:
    Er zijn stukken die te ver gaan maar er zijn ook stukken die gewoon 100% waar zijn en die ook gewoon bekend moeten worden gemaakt :'D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Colibre schreef:
    Ik vind sommige dingen wel gaaf.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse