• Dafuq; keihard gillen en nog harder wegrennen natuurlijk. O.o
    Ieuw, ieuw, ieuw. Echt vies.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Appa schreef:
    Keihard lachen om een stomme grap maar als ik zie dat ie beweegt dan het land uitvluchten :'D.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gewoon iemand bellen om hem weg te halen. Zal waarschijnlijk een wurgslang zijn, dus dat vind ik niet eng. Wurgslangen zijn cool :Y)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 1:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De dierenambulance bellen denk ik.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oeh, ik zou denk ik gewoon de dierenpost bellen. Maar ik zou de deur dicht doen en blijven kijken.


    Tijd voor koffie.

    teamZouis schreef:
    De dierenambulance bellen denk ik.


    26 - 02 - '16

    Een foto van de slang op facebook plaatsen met de vraag of iemand zijn slang kwijt is. Om dan toch maar in een andere kamer naar de dierenbescherming te bellen :')


    From these ashes, I will rise

    Mijn stagebegeleidster bellen dat een van de tijgerpythons wéér is ontsnapt.
    K*t leven xD


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Kijken wat er in de koelkast ligt, er eventueel wat uitpakken en weer voor de tv gaan zitten.


    i put the fun in funeral

    Haha =P

    Euhm, even schrikken, maar dan toch gaan kijken of hij echt is.
    Ik zou er ook sowieso een foto van maken ook al zou hij niet echt zijn. =P
    Daarna zou ik opzoeken wat het nummer van de dierenbescherming is.

    Echt schrik zou ik niet hebben aangezien het niet zo'n gifslang is. Ik zou er dan ook weer niet te dicht bijkomen voor het geval het me wil wurgen ofzo. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Father schreef:
    Gewoon iemand bellen om hem weg te halen. Zal waarschijnlijk een wurgslang zijn, dus dat vind ik niet eng. Wurgslangen zijn cool :Y)


    Lol. Het is een wurgslang, indeed. Maar ze kunnen 5 tot 7 meter lang worden, dus je veiligheid is evengoed niet gegarandeerd aangezien de beesten met gemak een koe kunnen wurgen. x'D En 5 tot 7 meter spier krijg jij niet met drie man van iemand af, daar heb je toch echt meer mensen voor nodig c:

    En even voor de duidelijkheid, wurgslangen bijten ook, om zichzelf aan hun prooi vast te kunnen houden want anders kunnen ze de prooi niet wurgen.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 11:04 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Met grote ogen naar de slang staren, als ik van de schok bekomen ben heel langzaam naar achteren lopen, dan omdraaien en als een gek wegrennen terwijl ik naar mijn ouders schreeuw dat er een slang in de keuken zit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eerst kijken of hij echt is en dan hard wegrennen.


    Take risks and conquer your fears.

    Well, ik zou naar mijn moeder rennen en gaan van: "Mama, er ligt een huge slang in de keuken!" En dan zou ik haar de hele tijd volgen om te zien wat ze er aan gaat doen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik zou gewoon de keuken uitgaan, de deur dichtslagen en iemand anders die slang laten verwijderen. Desnoods de brandweer, of zo. Of de dierenbescherming. Ik weet niet echt welke instantie zo'n slang voor je gaat weghalen. :3


    Let the Night embrace you

    Ik zou eerst zoiets hebben van 'wacht- wat', ik zou de dierenpost bellen en daarna proberen het ding te aaien hehe:W


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe