• Dafuq; keihard gillen en nog harder wegrennen natuurlijk. O.o
    Ieuw, ieuw, ieuw. Echt vies.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Arathorn schreef:
    Well, ik zou naar mijn moeder rennen en gaan van: "Mama, er ligt een huge slang in de keuken!" En dan zou ik haar de hele tijd volgen om te zien wat ze er aan gaat doen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik zou even ik shock zijn , kijken of ie echt is , en dan m'n ouders roepen , 'omg, er zit echt een fucking grote slang in de keuken' haha :'D

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 12:02 ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Pattini schreef:
    Ten eerste een paniekaanval krijgen, en wegrennen. Geen verdere stappen ondernemen, ik zou in shock zijn :')


    This. Ookal vind ik slangen erg mooi en boeiend om.naar te kijken. Misschien dat ik ook eerst wel stokstil zou blijven staan en keihard te gaan lachen. Vervolgens naar het beestje toelopen om te asien en kijken of het echt is. En dan keihard wegrennen. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik zou reageren.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb geen idee hoe ik dan zou reageren :')
    Waarschijnlijk komt het in de buurt van paniekaanval, gillen en heel hard rennen :')

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 13:43 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik zou me rot schrikken, maar niet schreeuwen en héél langzaam achteruit gaan, naar een andere verdieping gaan en mijn moeder en de dierenbescherming bellen. :Y)

    Felino schreef:
    Ik zou eerst zoiets hebben van 'wacht- wat', ik zou de dierenpost bellen en daarna proberen het ding te aaien hehe:W


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bij de titel moest ik denken aan het lied ''I'm sexy and I know it''... :')

    Verder was er dacht ik ook een filmpje met die slang... even zoeken.

    Tadaa!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    Bij de titel moest ik denken aan het lied ''I'm sexy and I know it''... :')

    Verder was er dacht ik ook een filmpje met die slang... even zoeken.

    Tadaa!


    Oh deze is zo geniaal.

    Kijken wat de slang gaat opwarmen. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shwatsonlock schreef:
    Kijken wat de slang gaat opwarmen. (A)

    N'aww.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Huilen, trillen en proberen keihard weg te rennen.


    -

    Shwatsonlock schreef:
    Kijken wat de slang gaat opwarmen. (A)

    Hahaha, genius.
    Niet mee helpen dan? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou niet meer in staat zijn om te bewegen, en zeggen: help... waar kom dat 'ding' vandaan.
    En heel hard gaan gillen als hij begint te kronkelen en zorgen dat de buren mij horen '.'
    Vervolgens als het gevoel in mijm ledematen terug is naar de badkamer rennen en mezelf opsluiten tot iemand dat 'ding' verwijderd heeft.

    Zo gaat het in iedergeval wel als ik een spin zie


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Als ik zou weten of t een gevaarlijke is dan zou ik weg gaan uit t huis haha. Maar anders gewoon zon dierenlijn bellen ofzo hahaha. Mijn oom had altijd slangen toen ik nog klein was dus zo bang ben ik er ook weer niet voor. :Y)

    *verbijsterde blik*
    *knippert een paar keer met ogen*
    *beseft dat ze niet droomt*
    *loopt langzaam achteruit*

    MAAAAAM! JE RAAD NOOIT WAT ER IN DE KEUKEN ZIT!!!

    =p


    There is freedom in the dark.