• Hoihoi!

    Ik ben net bezig met mijn profiel aan het aanpassen Eindelijk! en maakte dus ook een lijstje met dingen die ik nog wil doen/bereiken in mijn leven.
    Nou was ik ook echter benieuwd naar die van jullie.

    Dit is mijn lijstje:
    - Mijn opleiding afmaken.
    - Een baan vinden die bij me past.
    - Een eigen boek schrijven.
    - Een eigen boek uitgeven.
    - Het noorderlicht zien.
    - Leren surfen.
    - Leren gitaarspelen.
    - Met een beroemd iemand op de foto gaan.
    - Naar een concert gaan.
    - Mijn prins op het witte paard ontmoeten en daarmee huisje boompje beestje.
    - Een keer echt duiken. (heb het wel eens in een zwembad geleerd)
    - Veel reizen (zonder ouders).
    - Op elk continent een stap zetten (zonder ouders). Europa/Kreta, Afrika/Marokko.
    - In het buitenland wonen.
    - Vrijwilligerswerk doen in Thailand bij een bepaalde organisatie die zieke en oude olifanten opvangt. Lijkt me zo vet!
    - Vrijwilligerswerk doen in Marokko project met school; Kies kleur in groen


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Draculea schreef:
    Eat a shitload of chocolate before I die. :Y)


    Exactly!
    En ik wil ontzettend oud worden.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 21:44 ]


    26 - 02 - '16

    -Studie afmaken (psychologie / iets anders)
    -Eigen boek (roman) schrijven
    -Een mooi huis hebben


    Aan niets denken is ook denken.

    - Een boek succesvol uitgeven
    - Een rondreis door India maken
    - Praag en Verona nog een keer bezoeken.
    - Een wereldreis maken
    - Vrijwilligerswerk doen om meisjes in arme landen te helpen.
    Mijn echte bucketlist is héél lang en staat vol met onzinnige dingen (:


    Take risks and conquer your fears.

    Sinistre schreef:
    Hmm ik hou niet echt van 'Bucket listen', ik wil me niet blindstaren op enkele aspiraties.

    Ja, dit eigenlijk...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Ja, dit eigenlijk...


    #Twins


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    #Twins

    Het moet zo zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sinistre schreef:
    Hmm ik hou niet echt van 'Bucket listen', ik wil me niet blindstaren op enkele aspiraties.


    Mooi gezegd c:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Exactly!
    En ik wil ontzettend oud worden.


    deze voeg ik beiden toe! houvanchocolade


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het enige wat vast staat is dat ik general manager wil worden op een CP park.
    Wat de rest betreft:
    'Wat komen mot, komt toch.'
    Citaat: Rubeus Hagrid


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind dat altijd heel leuk om te maken, maar uiteindelijk houd ik me er toch niet aan.
    Leuk, maar niets voor mij.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Het enige wat ik nog echt graag wil is een toekomst samen met mijn vriend. (cat) Maar dat zit wel goed. Voor de rest fladder ik wel lekker rond en zie wel wat er komt en gebeurd.


    -

    Ik heb niet echt heel veel "wensen". Ik zie mijn leven als iets wat (hopelijk) nog lang duurt en helemaal gevuld gaat worden met allerlei dingen waarvan ik nu nog niet eens van het bestaan weet, dus ik zie wel wat er allemaal voorbij komt (: Ik zou wel graag veel van de wereld willen zien, en iemand vinden die gek genoeg is om de rest van zijn leven met mij door te willen brengen, en kinderen krijgen (maar dat is het type "wens" dat over een jaar of tien pas interessant wordt, haha). Oh, en daarnaast is er ook nog een hele waslijst aan boeken die ik wil lezen, films die ik nog wil kijken en bands die ik nog live wil zien, telt dat ook? En ik wil heeeel lang haar krijgen, en in een huis wonen met heel veel katten. Katten zijn leuk :'D

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 22:34 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb wel zo'n bucketlist gemaakt, en ik ben ook nogal zeker dat ik niet echt iets totaal onmogelijk erin heb, maar ik fixeer me er zeker niet op.
    Het is eerder dat ik hem over een halfjaar weer eens bekijk, van enkele dingen besluit dat ze echt totaal belachelijk zijn en dat ik ze toch niet wil doen, en dat ik er ook een aantal kan doorkrabben, omdat ze zijn gebeurt :]

    Maar zo uit mijn hoofd dus kan ik de lijst niet echt opzeggen.


    effort never betrays you

    Best veel maar ik kan het nu niet allemaal opnoemen:P
    Sowieso wil ik naar het Harry Potter park in Amerika, naar Forks en La Push en naar het kasteel waar Harry Potter is gefilmd.
    Ook wil ik ooit naar een concert van Train, Bruno Mars en/of One Direction.
    Maar dat is nog lang niet alles..


    :)

    Aangezien iedereen hier zijn eigen bucket list maakt, waarom ook niet...

    - Moeite/volharding vinden om mijn 2 verhalen uit te schrijven.
    - Wat socialer worden en minder verlegen zijn om beter onder de mensen te kunnen/durven komen.
    - Een lief zoeken... <== Nog geen gehad... :(
    - Beter m'n best doen op school
    - Eindelijk beslissen welk werk ik later wil doen (ben nu leerkracht geschiedenis/Engels aan het overwegen)
    - Het leven aankunnen.

    Eerder doelstellingen die ik op korte termijn zou kunnen volbrengen, ik zal later wel zien wat ik wil bereiken. Ik ben nog jong en heb (hopelijk) een heel leven voor me :D


    Verblind door mijn eigen geluk zag ik haar verdriet niet...