• Ja, mijn beste vriendin. Fuck damn, ik ben kind off pissed.
    Wat ze me gelapt heeft;

    Zaterdagavond stonden onze cams op; Die van mijn liefje, die van mij en die van haar. Ze zat de hele tijd met haar ass te shaken en te dansen, echt hoerig. Toen ging ze haar posters ophangen, helemaal bovenaan dus ze moest op een kast staan, natuurlijk met haar ass in die cam. En dan ging ze yoghurt eten en ging ze dat briefje echt sletterig aflikken. En mijn liefje zat ook de hele tijd te lachen, en zij ook. Maar goed, dat vind ik niet zo erg, maar ze moest echt zooo hard opvallen! En ik kreeg tranen in mijn ogen, en ging superserieus kijken, zonder dat ik het besefte. En hij vroeg plots wat er scheelde en ik wist niet zeker of ik het zou zeggen, maar ik deed het toch, het moest eruit. En hij kreeg echt zo'n triest gezicht en hij zei dat ik moest beloven nooit nog zoiets te denken, want dat ik hem nooit zal verliezen. Ik geloof hem, ik weet dat hij van me houdt, maar dan ook echt.
    Maar goed, ik zei dat haar de volgende dag op dansen en ze zei dat dat helemaal niet haar bedoeling was. Ze gaf me een knuffel en dan denkt ze dat het allemaal opgelost is. Nou, fuck you. Ik zal het heus niet zo snel vergeten.
    Maar nu, wat ze vandaag zei komt er nog eens bij!
    Tijdens de speeltijd stonden we allemaal samen, mijn liefje, een vriendin, zij en ik. En ik was haar jaloers aan het maken met haar crush, omdat hij iets tegen me zei. Ik moést gewoon, nawat zij gedaan had. En toen zei ze: 'Ja, nu kan ik je niet meer jaloers maken met Jules.' Jules is de jongen die ik heel erg mooi vind, maar ik ben NIET verliefd op hem. Mijn mond viel zowat open! Dat zegt ze als mijn liefje erbij staat! Ohmyfuck, ik was zoooo kwaad op d'r! Maar dat had ze niet door. Ik tegen mijn liefje: 'Ik vind hem alleen maar mooi hoor, meer niet.' Ik heb zo'n haat gevoel vanbinnen en ik zou graag kwaad op haar zijn. En dat een tijdje blijven want hieruit is wel gebleken dat ze niet te vertrouwen is. Maar dat is zo raar; plots kwaad zijn want we spraken elkaar vandaag gewoon. Een andere vriendin vindt het ook niet kunnen wat ze deed. Jesus, ik voel me klote nu. Kutwijf ;X

    Oké, als je dit gelezen hebt ben je geweldig, ik weet niet wat ik nu moet doen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 17:23 ]

    Jezus, ik zou haar nooit meer aankijken :x


    Your make-up is terrible

    Poor you hun! Ik snap dat je, je klote voelt, dat zou ik ook doen. Pak anders een kussen, en schreeuw daar je woede in? Of schrijf het van je af? Of vertel het anders? Hm, ik weet het ook niet. Sorry!

    ja ik weet het ik ben geweldig -hoest hoest-

    zo erg van haar, ik heb vroeger ook zo een vriendin gehad. het beste dat je kunt doen is haar op haar plaats zetten. als ze daarna nog steeds zo doet zou je beter je tijd aan een echte vriendin verspillen en niet aan haar.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Gewoon er niet op reageren als ze weer zoiets doet; dan doet ze het alsmaar terug en dat is ontzettend vervelend, heel normaal.
    Maar weet je, als je vriendje zeker voor jou gaat, en je vriendin haar ook kut vind moet je blij zijn dat je er niet als enige voor staat. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Blijf gewoon uit haar buurt, of ga niet meer met haar om als het zo erg is.


    You can run but not hide

    Eye schreef:
    Blijf gewoon uit haar buurt, of ga niet meer met haar om als het zo erg is.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dump her !


    None but ourselves can free our minds.

    Lisa! <3
    Ik vond het zaterdag al zo erg voor je, echt waar!
    Maar wat ze nu deed, dat kan echt niet zo verder! Ik wil nu niet zeggen dat jullie je vriendschap moeten stopzetten, helemaal niet! Maar misschien kunnen jullie nu beter even elkaar niet meer zien? Ik weet niet, maar misschien helpt het! 't Is echt laf van haar om zoiets te zeggen in het bijzijn van je vriendje! Dat doe je gewoon niet! Ik help je graag al weet ik nooit goed wat te zeggen, maar ik doe voor jou àltijd mijn uiterste best!
    En zeg haar misschien ook dat ze niet zo moet doen waar je vriendje bij is!
    Ik ben er àltijd voor jou! 24/7! ;]
    Iloveyou!! <33


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ok, dat is echt serieus klote van je vriendin! Zoiets doe je niet! Negeer haar maar voor een tijdje, volgens mij moet ze beseffen dat het je écht te ver gaat! Zoiets zeg je ten eerste al niet in de buurt van iemand's liefje. Ik denk dat je het best gwn klaar en duidelijk tegen haar kan zeggen dat dit écht niet is hoe je wilt dat ze doet. Dit gaat er over! en negeer haar voor een tijdje, doet ze het opnieuw, dan moet je er iets aan doen, meer kan ik niet zeggen.

    Rolemodel schreef:
    Dump her !


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik eh.. snap het niet helemaal?


    Life is hard and then we die

    Ik zou haar opsluiten in een kast..:X


    effort never betrays you

    Dat zou mijn beste vriendin niet bij mij moeten flikken hoor!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Damn. Ik snap jou helemaal. Maar ik ga niet zeggen dump haar ofzo, want zo iets zou één van mijn beste vriendinnen ook doen, en toch zou ik der nooit dumpen. Maar praat gewoon eens goed met haar, dat is volgens mij het beste..


    Some people make the world special just by being in it

    Omg ik zou nooit meer een woord zeggen. en zeker geen dingen die andere niet mogen weten!


    Ivar Oosterloo.