• Mijn vader heeft hemofilie, dat is dat je bloed héél traag tot níet stolt. Dus als je dan een uitwendige bloeding hebt stopt het dus zo eenbeetje helemaal niet. En als je een inwendige bloeding hebt (oftewel; blauwe plek) dan kan dat nog eens heel ernstig worden. Vrouwen/Meisjes kunnen dit niet hebben, omdat ze dan dood zouden bloeden bij de menstruatie. Maar als je vader hemofilie hebt, is de dochter draagster van hemofilie. Ik dus ook. Maar ik ken buiten één meisje verder niemand die nogmeer draagster is. Iemand hier? (Kleine kans, I think, maar het valt te proberen.)

    xx. (flower)


    Red Bill geeft je vleugels <3

    Sorry, ik niet.
    Maar, jij bent een draagster, maar je hebt het niet?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik niet, godthank.

    @ Envy lees "Vrouwen/Meisjes kunnen dit niet hebben, omdat ze dan dood zouden bloeden bij de menstruatie." ^^

    Maar dat lijkt me ergens rottig, dat je weet dat je het over kunt dragen op anderen. Zo heb ik ook mijn genen mankamentjes >.<. Maar nee ik ben geen drager ik heb er wel eens van gehoord moet ik zeggen, maar nog niet hier op quizlet.


    Wie du mir, so ich dir.

    Sorry, ik niet.
    Maar, jij bent een draagster, maar je hebt het niet?

    Gelukkig niet ^-^ Maar als ik een jongetje krijg later, is er een heel grote kans dat die het van mij overkrijgt ): Nu vind ik het zielig voor dat jochie als ik ook een kind krijg T.T


    Red Bill geeft je vleugels <3

    O_o ik dacht dat Pino dat was x_x ik dacht dat dat betekende dat je geen man of geen vrouw was xP

    srry.. :$ domheid

    en nee ik heb het niet denk ik.. ??


    We can only learn to love by loving.

    nö..

    maar mn vader had een paar maanden terug, een longembolie.
    en die slikt nu iets van 5 bloedverdunners. O.o
    dus hij heeft datzelfde gevaar want zijn bloed is ook abnormaal dun..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    nö..

    maar mn vader had een paar maanden terug, een longembolie.
    en die slikt nu iets van 5 bloedverdunners. O.o
    dus hij heeft datzelfde gevaar want zijn bloed is ook abnormaal dun..

    Da's idd ook rot ö
    Gelukkig kan je vader geen hemofilie krijgen, want het is een aangeboren ziekte (:


    Red Bill geeft je vleugels <3

    (...)
    Gelukkig niet ^-^ Maar als ik een jongetje krijg later, is er een heel grote kans dat die het van mij overkrijgt ): Nu vind ik het zielig voor dat jochie als ik ook een kind krijg T.T

    Ooh, lijkt me niet leuk, en ik snap dat je dat zielig vind, zou ik ook vinden voor mijn eigen kids [/dieiktochnnietwil]

    @kirsten: Weet ik wel, maar ik bedoelde of der kids het ook kunnen krijgen enzeu.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ooh, lijkt me niet leuk, en ik snap dat je dat zielig vind, zou ik ook vinden voor mijn eigen kids [/dieiktochnnietwil]

    @kirsten: Weet ik wel, maar ik bedoelde of der kids het ook kunnen krijgen enzeu.
    Euwkay ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    Draagster, dat betekent tog dat jij het ook op jouw kinderen kunt overdragen? :X


    I want my bloody cheese now!^^

    Draagster, dat betekent tog dat jij het ook op jouw kinderen kunt overdragen? :X


    Ja.


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Da's idd ook rot ö
    Gelukkig kan je vader geen hemofilie krijgen, want het is een aangeboren ziekte (:


    nee gelukkig niet idd..
    maar die embolie kán wel erfelijk zijn. en die is dan voor jongens én meisjes erfelijk.. en mn vader is er nog goed van afgekomen. sommige mensen hebben een WAO door een long embolie. of zijn dood. moet je maar eens op internet naar long embolie kijken O.o Ik ben zo bang dat hij er weer een krijgt, en dat er dan iets ergs gebeurd..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    O_o ik dacht dat Pino dat was x_x ik dacht dat dat betekende dat je geen man of geen vrouw was xP

    srry.. :$ domheid

    en nee ik heb het niet denk ik.. ??
    Nee das was anders, maar ik weet niet meer hoe het heet.. Maar. als je geen man of vrouw bent.. dan ben je gewoon onzijdig maar wat jij bedoelt is denk ik als je delen van beide geslachten hebt,en die niet of niet helemaal ontwikkeld zijn. Net zoals die actrische jamy lee curtis, die heeft dat ook maar ik weet even niet meer hoe dat heet x]

    Ennuh Pino is een vrouw/meisje. Zowel de vogel als de vrouw die in het pak zit x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Nee das was anders, maar ik weet niet meer hoe het heet.. Maar. als je geen man of vrouw bent.. dan ben je gewoon onzijdig maar wat jij bedoelt is denk ik als je delen van beide geslachten hebt,en die niet of niet helemaal ontwikkeld zijn. Net zoals die actrische jamy lee curtis, die heeft dat ook maar ik weet even niet meer hoe dat heet x]

    Ennuh Pino is een vrouw/meisje. Zowel de vogel als de vrouw die in het pak zit x]

    Dát lijkt me pas rot weetje o_O
    Arme Pino..
    Maar uhm, @ -De vrouw die in het pak zit- dan weet je toch niet of het een vrouw is? ^^'


    Red Bill geeft je vleugels <3

    (...)Nee das was anders, maar ik weet niet meer hoe het heet.. Maar. als je geen man of vrouw bent.. dan ben je gewoon onzijdig maar wat jij bedoelt is denk ik als je delen van beide geslachten hebt,en die niet of niet helemaal ontwikkeld zijn. Net zoals die actrische jamy lee curtis, die heeft dat ook maar ik weet even niet meer hoe dat heet x]

    Ennuh Pino is een vrouw/meisje. Zowel de vogel als de vrouw die in het pak zit x]


    ja dat bedoelde ik xD

    xP en ik vind pino geen vrouw x_x


    We can only learn to love by loving.