• Hola! Ik ben dus al heel lang op zoek naar een wit met zwarte broek met print. Absoluut geen dierenprint maar echt iets in een patroon. Zoiets bijvoorbeeld:


    Maar dan in het zwart-wit.

    Nou weet ik van mezelf dat ik geen hartstikke dun meisje ben, maar ik dik kan ik mezelf niet noemen. Hoogstens wat voller dan alle andere meisjes. Mijn bovenbenen zijn eigenlijk het enige waar ik niet tevreden over ben. Ik ben dus echt opzoek naar een broek die me wel leuk staat en waar mijn benen niet zo vreselijk in uitkomen. En echt, ik zoek er al weken naar maar ik kan het maar niet vinden. Hebben jullie enig idee waar ik die kan krijgen?

    Edit: Ik heb er eentje bij de H&M gekocht. Het is zebraprint, maar ik vind hem echt heel erg mooi.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 19:27 ]

    Hebben ze die niet gewoon bij een New Yorker? Daar zag ik laatst nog zulk soort dingen hangen.

    In juli zag ik zlke broeken nog hangen in de uitverkoop bij Vero Moda. Geen idee of ze die nog steeds hebben.

    Tjah, anders Forever 21? Anders weet ik geen winkel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, eh... Als je niet zo'n broek wilt wat niks is voor dikke benen, moet je zo'n broek juist niet kopen. En deze broek zag je de laatste maanden echt overal.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Ja, eh... Als je niet zo'n broek wilt wat niks is voor dikke benen, moet je zo'n broek juist niet kopen. En deze broek zag je de laatste maanden echt overal.


    26 - 02 - '16

    Ik heb deze broek van de New Yorker, maar dat is al weer een tijdje geleden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Een meisje uit mijn klas heeft dikkere benen, heeft ook zoiets en het staat heel leuk. Ik ga vandaag nog naar de stad dus ik zal eens kijken.

    Topshop. Daar heeft mijn vriendin een fantastische gevonden. Maar dan moet je waarschijnlijk via internet gaan, of je moet een 'busverbinding' (figuurlijk gesproken) met de U.K. hebben. (Als ze niet al foetsie zijn...)


    Deep inside, I've never felt alive

    Rivaille schreef:
    Ja, eh... Als je niet zo'n broek wilt wat niks is voor dikke benen, moet je zo'n broek juist niet kopen. En deze broek zag je de laatste maanden echt overal.


    Ze zegt geen dikke benen, maar wat dikkere benen [: En als veel je staat kan zo'n broek haar heel mooi staan, hoor.

    H&M!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Of, waar de meeste mensen niet kijken, de markt.


    26 - 02 - '16

    H&M heeft ze volgensmij ook.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ailurophilia schreef:
    Of, waar de meeste mensen niet kijken, de markt.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    bij de ehmmmm hoe heet ie, dat is een wat wijdere dunne broek met precies zo'n patroon in de H&M hebben ze die dat was het. De H&M en ik weet niet maar ik heb ze vaker gezien en zat te twijfelen om die voor dansen te nemen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een vriendin van mij heeft zo'n broek in de kleur dat jij de broek zoekt alleen van dat winkeltje zijn maar 2 filialen maar ik zal Coolcat of, New yorker eens proberen misschien hebben ze het wel.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Is dit niet Aztec-print? Het kan wellicht helpen bij je zoekopties online om de broek te vinden als je de print beschrijft.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vandaag nog gezien in de H&M :')


    Rise and rise again until lambs become lions