• Blood Bound

    Lange, scherpe hoektanden doorboren met gemak de gevoelige huid van de hulpeloze slachtoffers. Het bloed vloeit over hun lippen heen en gulzig drinken ze het goedje op om vervolgens hun lippen smakelijk af te likken. Vampiers. Ze zijn zeer bekend in films, boeken en zelfs in de dromen van de vampier-liefhebbende meisjes. Uiteraard staat niemand er bij stil dat ze eventueel echt zouden bestaan, het zijn tenslotte verzonnen wezens.

    Rayne Marshall is een achttienjarige bediende, die in een restaurant werkt en verder een rustig leventje leidt. Ze houdt zielsveel van haar twee beste vrienden en heeft zin in haar toekomst, ondanks dat ze nog niet weet wat deze brengen gaat.
    Dit verandert als ze op een avond een mysterieuze jongen moet bedienen. De gevolgen zijn enorm. Als ze wist wat er komen ging, zou ze hem dan nog steeds bediend hebben, of is ze verliefd geworden op haar nieuwe leven?

    Fantasie, Thriller, Drama, Romantiek, Young Adult.
    12+ tot 16+


    Dit wordt waarschijnlijk een verhaal wat menig mens 'cliché' zal noemen, maar ik had gewoon zin om een verhaal zoals deze te starten, en dus doe ik dat. Ik zal geen vast ritme hebben met uploaden, ik zeg het maar vast.
    Ik zet dit weekend nog een proloog online!

    003 is gearriveerd. *O*
    Evenals een kleine trailer trouwens.

    004
    Zo, nummer 4 is er eindelijk. (:

    Omgekeerde wereld; het proloog is af. :Y)

    Zo, het duurde even maar Nummer 5 is ook eindelijk klaar!