• Lekker knullig dit, maar het zit zo.

    18 september wil ik naar de opendag van Hotelschool The Hague in Amsterdam, alleen ik heb geen flauw idee hoe ik daar het best kan komen. Waarschijnlij een combinatie van trein + tram (en mijn fietsie). Dus ik, die nog maar twee keer eerder alleen met de trein heeft gereisd, dacht slim te zijn en te kijken op 9292.nl Wat nu? Die site doet het voor geen enkele meter, wat een flutsite zeg! :l

    Bij deze: Help.

    Iemand nog een goede reisplan site? Cuz I'm kinda desperate.

    Ik weet niks. Ik weet alleen het adres van de school en van waaruit ik vertrek, naar welk station van de 20 in Amsterdam ik dan moet reizen? No clue.

    (De site van de school heeft zijn awesome routebeschrijving verwijdert toen ze een nieuwe site maakten)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 20:04 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Hmm? Nee, het werkte allemaal niet, beetje naar als ik nog eens ergens anders heen moet wat nieuw voor me is. Hier ben ik iig uit.


    De site geeft voor mij altijd een goede route, maar ik kan er nu geen verbinding meemaken, dus er zal wel ergens iets mis zijn. Ik denk dat het daar misschien aan ligt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered