• Ik ga jullie opnieuw lastig vallen met een vraag. Ik zoek namelijk verschillende, leuke patches die je op stof kunt maken. Ik wil er meerdere en dan natuurlijk het liefst bij dezelfde winkel vandaan, anders word het erg duur. Ik heb al wat op internet rondgezocht, maar de meeste sites zijn erg vaag of zijn enorm duur. (zoals de Large, die heeft ook enkel bandpatches) Ik vroeg me af of jullie toevallig wat sites weten. Buitenlandse mogen enkel als de verzendkosten niet duur zijn.


    Your make-up is terrible

    Hmm.
    Als je van bands wil, moet je op de site van die band kijken. Die hebben er meestal wel. Ofja, in ieder geval de bands die iets fatsoenlijk betekenen, niet de boysbands ed.
    Voor de rest weet ik niet echt iets.

    Ik zie ze voornamelijk liggen op metal fairs enzo zoals op Graspop. Maar jij zocht sites.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Hmm.
    Als je van bands wil, moet je op de site van die band kijken. Die hebben er meestal wel. Ofja, in ieder geval de bands die iets fatsoenlijk betekenen, niet de boysbands ed.
    Voor de rest weet ik niet echt iets.

    Ik zie ze voornamelijk liggen op metal fairs enzo zoals op Graspop. Maar jij zocht sites.


    Ik heb liever geen bandpatches. Ik heb al op de markt gekeken, rommelmarkt, etc. Maar ik kon niets vinden, het is vaak enkel voor kinderen daar.


    Your make-up is terrible

    Hier misschien? Even wat intikken bij search et voila.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    misschien [url[www.vuursteen.nl[/url]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hebben ze ze niet op eBay?


    To infinity and beyond •

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik heb liever geen bandpatches. Ik heb al op de markt gekeken, rommelmarkt, etc. Maar ik kon niets vinden, het is vaak enkel voor kinderen daar.

    En zo van die naaiwinkels?
    Ik heb er daar ooit gehaald voor een gaatje in mijn broek te bedekken. Maar dat was een lokale winkel.

    In België heb je een winkel dat Veritas heet. Ik ben er redelijk zeker van dat zij zoiets ook gaan hebben, maar het kan zijn dat ze alleen van die kinderlijke hebben.

    Voor de rest kan ik niet helpen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ubiquitous schreef:
    Hier misschien? Even wat intikken bij search et voila.


    Bij eBay krijg je zoveel verschillende verkopers, waardoor het vervelend word om meerdere te kopen omdat je vaak ook nog extra verzendkosten kan krijgen.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Bij eBay krijg je zoveel verschillende verkopers, waardoor het vervelend word om meerdere te kopen omdat je vaak ook nog extra verzendkosten kan krijgen.


    Valt mee hoor, ik koop ALLES op ebay bij verschillende kopers en heb ze toch altijd rond dezelfde tijd binnen. Ook vink ik altijd free shipping aan ^^


    To infinity and beyond •