• Dark Paradise.



    || Dark Paradise. Zo wordt de achterbuurt van Manhattan genoemd. Eens je verstrikt raakt in het web van drugs, criminaliteit, alcohol, clubs, dealers, handelaren, prostitutie en zo veel meer - is Dark Paradise de enige plek waaruit je nooit meer kunt ontsnappen. Het is zonder twijfel een organisatie die nooit slaapt. Hoewel de buurt een aftandse wijk moet voorstellen - is er zoveel meer mis met de jongeren die zich er gesetteld hebben. De meesten gedwongen, enkelen vrijwillig. Het is een spel dat je meesleurt tot je niet meer boven komt. Moord is een dagelijks iets, bazen worden met respect behandeld en Dark Paradise is de enige plek zonder taboe's.

    || Verdere uitleg.
    Dark Paradise is een vrij groot gebied in de schaduwen van het bruisende zakendistrict Manhattan. Het is een plaats waar vrijwel iedereen wapens bij zich draagt, en er niet over peinst om tegen grote namen in te gaan. Jongemannen met macht staan hoog in het aanzicht, en bezitten vrijwel alle plaatsen in Dark Paradise met ijzeren vuist. Vrouwen staan veelal lager in rang en dienen meestal onder de mannen al plezierstuk. Er zijn enkelen die het hebben kunnen schoppen tot dealer of serveerster - maar de meesten zijn er absoluut niet vrijwillig.

    || Regels.
    - De standaard Q-regels.
    - Minimaal 150 woorden per post.
    - 16+ is toegestaan.
    - Dark Paradise is een groezelige buurt, met wellicht één supermarktje. Het meeste bestaat uit drugspanden, appartementjes, clubs etc.
    - Je leeft als mannelijk persoon vaak in een eigen appartement, en als vrouwelijk persoon meestal bij een andere man of meerdere vrouwen in huis.
    - Bij overtreding van de basis-regels waarschuw ik twee keer. Bij de derde keer kan ik je wegsturen.
    - Reservaties blijven maximaal 48 uur staan en dienen volledig ingevuld te worden.

    || Meedoen.

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Bezigheid in Dark Paradise:
    Extra:

    || Rollen: VOL.

    - Maleysa Valeria Cipriano ''Prostituee/stripper'' - Delightfully.
    - Rowine Blue Hale ''Dealer'' - Skull
    - Rachelle Xavièra Montéro ''Zangeres'' - Vernorexia.
    - Ivy James ''Lovergirl'' - Sydrian
    - Roquelle Marjory Hale ''Paaldanseres'' - Wallflowers

    - William Christopher Sheppard ''Bar/Clubeigenaar van Moon'' - Infano.
    - Noah Alec Pareiro ''Stripper'' - Hatsumomo
    - Dominic Newman ''Barkeeper'' - Tonto
    - Ignacio Bray Quinn (Jerome Diallo Celain) ''Dealer'' - Faisean
    - Caleb Yorick Gwendalson ''Undercomver agent'' - Praesidium


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 18:12 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Suite two hundred is een stripclub :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    Suite two hundred is een stripclub :p


    + een mannelijke stripclub volgens mij, dus dan is het nogal raar dat een vrouw er zingt...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)

    + een mannelijke stripclub volgens mij, dus dan is het nogal raar dat een vrouw er zingt...


    Nee ook een vrouwen stripclub


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sydrian schreef:
    (...)

    + een mannelijke stripclub volgens mij, dus dan is het nogal raar dat een vrouw er zingt...


    Oh lol, dan heb ik het verkeerd gelezen. Ff veranderen dan maar (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Over het algemeen zijn stripclubs gescheiden en niet gemengd. Daarbij hebben ze vaak ook geen zangeressen tenzij zij ook strippen. Anders word ze sowieso genegeerd denk ik. :'D Kan ze beter optreden in Moon.
    Anyway, ik vind haar postuur trouwens wel een beetje raar, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik zie erg slank, smalle schouders en volle heupen en borsten niet echt samen gaan en een vreemd figuur creëren.


    Your make-up is terrible

    [face〓times]Gelukkig is elk postuur wat wordt beschreven hartstikke goed, aangezien er in het echt ook geen perfecte porsturen bestaan. Ik vind d'r awesome.[/face]


    Hatsumomo schreef:
    Over het algemeen zijn stripclubs gescheiden en niet gemengd. Daarbij hebben ze vaak ook geen zangeressen tenzij zij ook strippen. Anders word ze sowieso genegeerd denk ik. :'D Kan ze beter optreden in Moon.
    Anyway, ik vind haar postuur trouwens wel een beetje raar, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik zie erg slank, smalle schouders en volle heupen en borsten niet echt samen gaan en een vreemd figuur creëren.


    Nou en deze is gemengd xD anders is er niks aan voor dominic xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Is het goed als Roquelle paaldanseres is in suite two hundred? Dan kan ik haar in ieder geval ergens op af sturen. :3


    I can't tell where the journey will end, but I know where to start.

    Tonto schreef:
    (...)

    Nou en deze is gemengd xD anders is er niks aan voor dominic xD


    Je weet toch dat dan alle klanten vrouwelijk zijn, hé? (cat)


    Your make-up is terrible

    Wallflowers schreef:
    Is het goed als Roquelle paaldanseres is in suite two hundred? Dan kan ik haar in ieder geval ergens op af sturen. :3


    Vind ik prima

    @nikki. So? XD dom ziet ze liever met zo min mogelijk kleding aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    So? Bedankt voor het overleg. Ik had al tegen iemand anders gezegd dat haar personage er niet kon werken omdat het een mannenstripclub was, dat is nu nogal oneerlijk.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    So? Bedankt voor het overleg. Ik had al tegen iemand anders gezegd dat haar personage er niet kon werken omdat het een mannenstripclub was, dat is nu nogal oneerlijk.


    dan doen we gewoon een mannen stripclub. is geen probleem.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Waarom zo'n drama om een RPG?
    Als iemand z'n personage in een bepaakde club laat werken dan laat diegene hem daar gewoon werken, daar heeft helemaal niemand het recht toe om dat af te wijzen - helemaal niet als je geeneens de oprichter van de RPG bent.

    Laat iedereen gewoon in z'n waarde en z'n eigen keuzes maken, uiteindelijk komt het echt wel goed hoor.


    Nou, het is toch leuker als het realistisch blijft of niet? De zangeres gaat alleen maar genegeerd worden in een stripclub hoor...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Infano schreef:
    Waarom zo'n drama om een RPG?
    Als iemand z'n personage in een bepaakde club laat werken dan laat diegene hem daar gewoon werken, daar heeft helemaal niemand het recht toe om dat af te wijzen - helemaal niet als je geeneens de oprichter van de RPG bent.

    Laat iedereen gewoon in z'n waarde en z'n eigen keuzes maken, uiteindelijk komt het echt wel goed hoor.


    Ja, maar nu draait alles ineens om die club in plaats van de buurt. Daarbij heb ik die club bedacht, samen met Tonto. De andere club blijft zo helemaal leeg en dat is ook zonde. Het is gewoon beter als het verspreid blijft.


    Your make-up is terrible