• Dark Paradise.



    || Dark Paradise. Zo wordt de achterbuurt van Manhattan genoemd. Eens je verstrikt raakt in het web van drugs, criminaliteit, alcohol, clubs, dealers, handelaren, prostitutie en zo veel meer - is Dark Paradise de enige plek waaruit je nooit meer kunt ontsnappen. Het is zonder twijfel een organisatie die nooit slaapt. Hoewel de buurt een aftandse wijk moet voorstellen - is er zoveel meer mis met de jongeren die zich er gesetteld hebben. De meesten gedwongen, enkelen vrijwillig. Het is een spel dat je meesleurt tot je niet meer boven komt. Moord is een dagelijks iets, bazen worden met respect behandeld en Dark Paradise is de enige plek zonder taboe's.

    || Verdere uitleg.
    Dark Paradise is een vrij groot gebied in de schaduwen van het bruisende zakendistrict Manhattan. Het is een plaats waar vrijwel iedereen wapens bij zich draagt, en er niet over peinst om tegen grote namen in te gaan. Jongemannen met macht staan hoog in het aanzicht, en bezitten vrijwel alle plaatsen in Dark Paradise met ijzeren vuist. Vrouwen staan veelal lager in rang en dienen meestal onder de mannen al plezierstuk. Er zijn enkelen die het hebben kunnen schoppen tot dealer of serveerster - maar de meesten zijn er absoluut niet vrijwillig.

    || Regels.
    - De standaard Q-regels.
    - Minimaal 150 woorden per post.
    - 16+ is toegestaan.
    - Dark Paradise is een groezelige buurt, met wellicht één supermarktje. Het meeste bestaat uit drugspanden, appartementjes, clubs etc.
    - Je leeft als mannelijk persoon vaak in een eigen appartement, en als vrouwelijk persoon meestal bij een andere man of meerdere vrouwen in huis.
    - Bij overtreding van de basis-regels waarschuw ik twee keer. Bij de derde keer kan ik je wegsturen.
    - Reservaties blijven maximaal 48 uur staan en dienen volledig ingevuld te worden.

    || Meedoen.

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Bezigheid in Dark Paradise:
    Extra:

    || Rollen: VOL.

    - Maleysa Valeria Cipriano ''Prostituee/stripper'' - Delightfully.
    - Rowine Blue Hale ''Dealer'' - Skull
    - Rachelle Xavièra Montéro ''Zangeres'' - Vernorexia.
    - Ivy James ''Lovergirl'' - Sydrian
    - Roquelle Marjory Hale ''Paaldanseres'' - Wallflowers

    - William Christopher Sheppard ''Bar/Clubeigenaar van Moon'' - Infano.
    - Noah Alec Pareiro ''Stripper'' - Hatsumomo
    - Dominic Newman ''Barkeeper'' - Tonto
    - Ignacio Bray Quinn (Jerome Diallo Celain) ''Dealer'' - Faisean
    - Caleb Yorick Gwendalson ''Undercomver agent'' - Praesidium


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 18:12 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nu lijkt het echt of ik iedereen wegjaar van RPG's waar ik aan meedoe.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ujskxks. ik wil hier een degelijke reactie op typen, maar dat gaat em echt niet worden via mijn mobiel.Ik vraag me af waarom jullie dachten of nog steeds denken dat wij dezelfde persoon zijn. Neem eens een kijkje naar de rpg 'summer residence' Waarom zouden wij of ik, nu snap ik het niet meer, tegen mezelf gaan rpg'en. Is dat niet onlogisch? xd. Okee, this is crap. ik heb een zware hekel aan mijn mobiel -___-

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 0:44 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    @Praesidium ik ga stuk.
    @Faisean het is niet om jou, maar aangezien er meerdere zijn die niet veel vertrouwen in me hebben heeft het niet echt zin om nog leuk te rpg'en. NIet dat ze ongelijk hebben, maar ik heb ook gewoon tijden gehad dat ik door aan 't rpg'en was en dat vergeten ze ff -.-" Anyways ben niemand uitleg verschuldigd dus ga ik me gewoon uitschrijven anders is de lol van 't rpg'en er een beetje vanaf èh :')


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Het is echt niet lullig bedoeld, maar het is gewoon vaak zo als mensen vanuit het niets gestopt zijn met RPG'en zonder iets van zich te laten hoor, en dan wel weer ineens RPG'en dat ze later vaak weer stoppen zonder iets van zich te laten horen. Dat wilt niet zeggen dat jij dat gaat doen, dat weet ik, maar vaak is het wel zo :x
    Maar schrijf je niet hiervoor uit, dat zou jammer zijn, maar dan wel even melden als je een tijdje niet online komt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind 't jammer dat mensen elkaar nog steeds moeten beoordelen terwijl ze helemaal niets van elkaar weten.
    Toevallig duurt het een dagje voordat ze haar rol heeft ingevuld en iedereen begint meteen te zeuren en te zeiken en met geruchten rond te gooien waardoor die persoon er nu gewoon geen zin meer heeft om hier in deze RPG te blijven, wat ik ontzettend goed snap.


    •

    Infano schreef:
    Ik vind 't jammer dat mensen elkaar nog steeds moeten beoordelen terwijl ze helemaal niets van elkaar weten.
    Toevallig duurt het een dagje voordat ze haar rol heeft ingevuld en iedereen begint meteen te zeuren en te zeiken en met geruchten rond te gooien waardoor die persoon er nu gewoon geen zin meer heeft om hier in deze RPG te blijven, wat ik ontzettend goed snap.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Infano schreef:
    Ik vind 't jammer dat mensen elkaar nog steeds moeten beoordelen terwijl ze helemaal niets van elkaar weten.
    Toevallig duurt het een dagje voordat ze haar rol heeft ingevuld en iedereen begint meteen te zeuren en te zeiken en met geruchten rond te gooien waardoor die persoon er nu gewoon geen zin meer heeft om hier in deze RPG te blijven, wat ik ontzettend goed snap.
    Zoals ik zij was het niet echt mijn bedoeling.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wow. Ik ben eventjes weg. :')

    Dat er iemand is die meer tijd nodig heeft voor haar rol: hij staat 48 uur gereserveerd, terug te lezen in de regels. Pas daarna mag je conclusies trekken. Ik heb geen zin in kinderachtig gedoe en nee. Dit wordt absoluut geen rpg die iedere dag een nieuw topic nodig heeft. In het speeltopic zal dan ook echt iets komen te staan omtrent het posten ‘‘minimaal twee reacties tussen de jouwe.’’ Daarnaast worden er lange posts verwacht, dus lijkt het me niet al te moeilijk om geduld op te brengen. Ik geloof niet dat hier iemand zo kinderachtig is om een dubbelaccount te gebruiken voor een extra rol, dus laten we gewoon even allemaal geduldig en vriendelijk met elkaar omgaan.

    Het topic zal overigens pas komen als ik thuis kom. Ik ben weg om samen met een vriendin kamers te bezichtigen, en ik weet niet wat daarna komt. Dus, relax mensen. Alsjeblieft.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    O.o wat een gedoe. Ik denk niet dat het iemands bedoeling is geweest iemand weg te jagen van de rpg. Maar je kan het niemand kwalijk nemen excited te zijn voor deze rpg en dus wat ongeduldig kan zijn. Ook omdat zij nog helemaal niet in het topic had gereageerd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hoe nu verder?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Een vriendin van mij gaat op kamers, en ze is er een beetje laat mee dus ze gaat deze week verhuizen en heeft mijn hulp gevraagd. Ik wil het topic dan ook wel zo snel mogelijk openen, maar enkel als ikzelf er ook bij kan zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Delightfully schreef:
    Een vriendin van mij gaat op kamers, en ze is er een beetje laat mee dus ze gaat deze week verhuizen en heeft mijn hulp gevraagd. Ik wil het topic dan ook wel zo snel mogelijk openen, maar enkel als ikzelf er ook bij kan zijn.


    Dat is heel logisch :) goed dat je helpt en succes. Heb je een idee wanneer je tijd hebt om dat topic dan te openen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zou willen dat ik het wist. Morgen gaan we samen nog een keertje kijken bij een studio die haar heel goed beviel, en dan gaat er ook iemand mee om enigszins te keuren - dan wordt het 't zeker niet. En ik weet niet precies hoe haar planning volgende week loopt. Ik ga het echt proberen te achterhalen zodat ik weet wanneer we kunnen beginnen. :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh oke... Ik had gehoopt snel. Nu heb ik namelijk nog een beetje tijd vanaf midden volgende week word het echt heel druk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Same here, maar ik heb het beloofd. :3


    Feel the fire, but do not succumb to it.