• Dark Paradise.



    || Dark Paradise. Zo wordt de achterbuurt van Manhattan genoemd. Eens je verstrikt raakt in het web van drugs, criminaliteit, alcohol, clubs, dealers, handelaren, prostitutie en zo veel meer - is Dark Paradise de enige plek waaruit je nooit meer kunt ontsnappen. Het is zonder twijfel een organisatie die nooit slaapt. Hoewel de buurt een aftandse wijk moet voorstellen - is er zoveel meer mis met de jongeren die zich er gesetteld hebben. De meesten gedwongen, enkelen vrijwillig. Het is een spel dat je meesleurt tot je niet meer boven komt. Moord is een dagelijks iets, bazen worden met respect behandeld en Dark Paradise is de enige plek zonder taboe's.

    || Verdere uitleg.
    Dark Paradise is een vrij groot gebied in de schaduwen van het bruisende zakendistrict Manhattan. Het is een plaats waar vrijwel iedereen wapens bij zich draagt, en er niet over peinst om tegen grote namen in te gaan. Jongemannen met macht staan hoog in het aanzicht, en bezitten vrijwel alle plaatsen in Dark Paradise met ijzeren vuist. Vrouwen staan veelal lager in rang en dienen meestal onder de mannen al plezierstuk. Er zijn enkelen die het hebben kunnen schoppen tot dealer of serveerster - maar de meesten zijn er absoluut niet vrijwillig.

    || Regels.
    - De standaard Q-regels.
    - Minimaal 150 woorden per post.
    - 16+ is toegestaan.
    - Dark Paradise is een groezelige buurt, met wellicht één supermarktje. Het meeste bestaat uit drugspanden, appartementjes, clubs etc.
    - Je leeft als mannelijk persoon vaak in een eigen appartement, en als vrouwelijk persoon meestal bij een andere man of meerdere vrouwen in huis.
    - Bij overtreding van de basis-regels waarschuw ik twee keer. Bij de derde keer kan ik je wegsturen.
    - Reservaties blijven maximaal 48 uur staan en dienen volledig ingevuld te worden.

    || Meedoen.

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Bezigheid in Dark Paradise:
    Extra:

    || Rollen: VOL.

    - Maleysa Valeria Cipriano ''Prostituee/stripper'' - Delightfully.
    - Rowine Blue Hale ''Dealer'' - Skull
    - Rachelle Xavièra Montéro ''Zangeres'' - Vernorexia.
    - Ivy James ''Lovergirl'' - Sydrian
    - Roquelle Marjory Hale ''Paaldanseres'' - Wallflowers

    - William Christopher Sheppard ''Bar/Clubeigenaar van Moon'' - Infano.
    - Noah Alec Pareiro ''Stripper'' - Hatsumomo
    - Dominic Newman ''Barkeeper'' - Tonto
    - Ignacio Bray Quinn (Jerome Diallo Celain) ''Dealer'' - Faisean
    - Caleb Yorick Gwendalson ''Undercomver agent'' - Praesidium


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 18:12 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Oh, dat wist ik niet. Nevermind in dat geval. :3 -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Delightfully schreef:
    Gepraat, ja. Maar die ‘mening’ komt op mij nogal eigen-dunkend over.
    Daarnaast wil ik nogmaals benadrukken: we gaan hier geen kliekjes vormen. Zoek eens mensen op die nog niet gereageerd hebben. Een stuk gezelliger lijkt mij. Anders is deze rpg heel gauw weg. Hier heb ik geen zin in, namelijk.


    Het spijt me zeer, dat ik de man op de foto die ik uitgekozen heb voor mijn personage een lekkerding vind. Daarnaast wonen Noah en Dominic samen. Ze zijn net wakker dus lijkt het me logisch dat ze nu nog wat praten of zie ik dat verkeerd.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 20:43 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Skull schreef:
    - Oh, dat wist ik niet. Nevermind in dat geval. :3 -


    Dat is niet erg. :3 Ze kunnen elkaar wel kennen van de tijd dat hij nog verslaafd was, trouwens.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het prima dat Dominic en Noah bij elkaar wonen en alles, ik wil het alleen zo houden. Dus niet nóg meer mensen daarbij. Dat bedoel ik met kliekjes. (:

    En verder: ik zal zo een praattopic maken, en de link hier neergooien. Wil iedereen die nog niet gereageerd heeft zo snel mogelijk een reactie posten?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wanneer het internet in dit krottewijk mij toelaat om te reageren, zal ik reageren. En nee, mijn mobiel is geen optie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Praesidium schreef:
    Wanneer het internet in dit krottewijk mij toelaat om te reageren, zal ik reageren. En nee, mijn mobiel is geen optie.


    Neem je tijd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Skull schreef:
    (...)

    Ik zie het nu pas, :')

    Ik zal het aanpassen.


    No offence, maar dat heb je nog niet gedaan :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sydrian schreef:
    (...)

    No offence, maar dat heb je nog niet gedaan :x


    Whoops, was het vergeten.
    Heb het meteen aangepast.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.