• Yeah, voor mensen die van point & click adventures met een goed verhaal houden:
    Hier kan je hem downloaden.

Hier wat uitleg over het spel.
    Het spel ziet er gaaf uit, spooky muziek en ook van die spookachtige stemmen. Je gaat een of ander geheim ontdekken en to be honest, ik ben wel nieuwsgierig . Voor de kneuzen zoals ik, er zit in het spel een walkthrough, precies waar en hoe je alles kan vinden (;

Dit wilde ik gewoon even delen, haha. Wie heeft er nog andere goede point & click adventures? (:

Nog wat uitgevonden!
    Je hebt muntjes nodig en dat is een pain in the ass, maar als je op de plattegrond (rechts) klikt staan er smileys waar nog muntjes liggen! Even walkthrough ding erbij en je hebt ze zo want really, die dingen kun je amper vinden.
    En je hoeft niet elk dingetje te lopen, je kan jezelf teleporteren.

Another fucking awesome game, echt waar! Hier werd ik echt bang van met mijn geluid aan, hahaha :'D

[ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 19:39 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Morticia schreef:
    (...)
    De wattes? :').

Utorrent. Het programma waarmee je je torrent moet downloaden (;

26 - 02 - '16

Ailurophilia schreef:
    (...)
    Utorrent. Het programma waarmee je je torrent moet downloaden (;

Eh nee, ik ben altijd bang dat mijn laptop helemaal vast loopt als ik die shit download. I told you dat ik er geen ene fuck van snap.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Morticia schreef:
    (...)
    Eh nee, ik ben altijd bang dat mijn laptop helemaal vast loopt als ik die shit download. I told you dat ik er geen ene fuck van snap.

Als je je spel wil, zal je toch utorrent moeten downloaden. Het is een veilig programma. Ik heb 't zelf ook (;

26 - 02 - '16

Morticia schreef:
    (...)

Whoot! Heb jij geen bit- of utorrent? Hoe download jij dan ooit films, series, muziek en spellen? D:

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Is dat zoiets als 'The Phantom of the Opera'?

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Ooh, zo'n soort spel heb ik ook, maar dan met vampiers =D Dat is echt awesome c:

There is freedom in the dark.

Loian schreef:
    Is dat zoiets als 'The Phantom of the Opera'?

Geen idee, maar de sfeer in het spel is awesome. Enge muziek en ingesproken stemmen, mooir omgevingen.

Ubiquitous schreef:
    (...)

Whoot! Heb jij geen bit- of utorrent? Hoe download jij dan ooit films, series, muziek en spellen? D:

Ik kijk series en shit gewoon op een site. Waarom zou ik moeilijk doen en dat gaan downloaden? Muziek heb ik een ander programma voor, en spellen doe ik vaak bij vrienden.
    Je reageert alsof de wereld vergaat, gurl.

Morticia schreef:
    (...)
    Ik kijk series en shit gewoon op een site. Waarom zou ik moeilijk doen en dat gaan downloaden? Muziek heb ik een ander programma voor, en spellen doe ik vaak bij vrienden.
    Je reageert alsof de wereld vergaat, gurl.

Haha, omdat ik me het niet voor kan stellen dat iemand dat niet heeft :') Vooral omdat je met bittorrent films kan downloaden en dergelijke en dat is echt een uitvinding _O_

Ubiquitous schreef:
    (...)

Haha, omdat ik me het niet voor kan stellen dat iemand dat niet heeft :') Vooral omdat je met bittorrent films kan downloaden en dergelijke en dat is echt een uitvinding _O_

Omg. Nee bedankt, daar verdoe ik mijn tijd niet aan.
    Er zijn wel meerdere mensen die het niet hebben of niet eens weten wat het is. :')

Morticia schreef:
    (...)
    Omg. Nee bedankt, daar verdoe ik mijn tijd niet aan.
    Er zijn wel meerdere mensen die het niet hebben of niet eens weten wat het is. :')

Aawh en het is zo leuk om films te kijken (cat) En ja ik weet het, maar bijna iedereen die ik ken gebruikt het e daarom vergeet ik dat wel eens.

Ubiquitous schreef:
    (...)

Aawh en het is zo leuk om films te kijken (cat) En ja ik weet het, maar bijna iedereen die ik ken gebruikt het e daarom vergeet ik dat wel eens.

Ik kijk bijna alleen maar horror / thriller, en mijn beste vriendin heeft zowat een videotheek in haar kamer. So, no thanks. (cat)
    Ik denk er nog wel ff over na.

Ik heb net een awesome spel ontdekt. Het gaat over Hans en Grietje c;

26 - 02 - '16

Ailurophilia schreef:
    Ik heb net een awesome spel ontdekt. Het gaat over Hans en Grietje c;

Oh, echt? Wat dan?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Veronicas schreef:
    (...)
    Oh, echt? Wat dan?

Het heet: Fearful Tales: Hansel & Gretel

26 - 02 - '16