• Yeah, voor mensen die van point & click adventures met een goed verhaal houden:
    Hier kan je hem downloaden.

Hier wat uitleg over het spel.
    Het spel ziet er gaaf uit, spooky muziek en ook van die spookachtige stemmen. Je gaat een of ander geheim ontdekken en to be honest, ik ben wel nieuwsgierig . Voor de kneuzen zoals ik, er zit in het spel een walkthrough, precies waar en hoe je alles kan vinden (;

Dit wilde ik gewoon even delen, haha. Wie heeft er nog andere goede point & click adventures? (:

Nog wat uitgevonden!
    Je hebt muntjes nodig en dat is een pain in the ass, maar als je op de plattegrond (rechts) klikt staan er smileys waar nog muntjes liggen! Even walkthrough ding erbij en je hebt ze zo want really, die dingen kun je amper vinden.
    En je hoeft niet elk dingetje te lopen, je kan jezelf teleporteren.

Another fucking awesome game, echt waar! Hier werd ik echt bang van met mijn geluid aan, hahaha :'D

[ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 19:39 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ubiquitous schreef:
    Nee, mijn PC moest opnieuw geïnstalleerd worden, hopelijk krijg ik het spel nog terug. Het opnieuw doen is echt een pain in the ass ):

I know the feeling :c

26 - 02 - '16

Uitgespeeld..? Ik zat nog in chapter 1 en dacht dat er nog drie waren? Nu doe ik de bonusgame 8D en die ingesproken stemmen zijn echt fucking awesome!!

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ubiquitous schreef:
    Uitgespeeld..? Ik zat nog in chapter 1 en dacht dat er nog drie waren? Nu doe ik de bonusgame 8D en die ingesproken stemmen zijn echt fucking awesome!!

Hmm, ik heb een keer een spel gehad met 12 chapters, maar die waren zo kort dat het de moeite niet waard was :'D

26 - 02 - '16

Yush, helemaal uitgespeeld. Het was wel erg leuk! (:

Ubiquitous schreef:
    Yush, helemaal uitgespeeld. Het was wel erg leuk! (:

Awesome! Als je nog meer spellen wilt, stuur me een bericht of zo en ik geef je een lijst aan goeie spellen c;

26 - 02 - '16

Ailurophilia schreef:
    (...)

Awesome! Als je nog meer spellen wilt, stuur me een bericht of zo en ik geef je een lijst aan goeie spellen c;

Please Do!! (:

Ubiquitous schreef:
    (...)

Please Do!! (:

Just give me some time and I'll do it (;

26 - 02 - '16

Hier zijn de series. Ik plaats later nog wel wat losse spellen.

26 - 02 - '16

Nice!! Voor op de pc?

Ubiquitous schreef:
    Nice!! Voor op de pc?

Yep. Allemaal (;

26 - 02 - '16

Ailurophilia schreef:
    De Grim Tales serie:
    - Grim Tales - The Bride
    - Grim Tales: The Legacy
    - Grim Tales: The Wishes
    - Grim tales - Bloody Mary
    - Grim Tales: The Stone Queen

De Final cut serie:
    Final Cut 1 en Final Cut 2

De House of Thousand doors serie:
    House of 1000 Doors: Family Secrets
    House of 1000 Doors: The Palm of Zoroaster
    House of 1000 Doors: Serpent Flame

De Surface serie:
    Surface: The Noise She Couldn`t Make
    Surface: The Soaring City
    Surface: Mystery of Another World

De eerste uitgespeeld. Hij viel me een beetje tegen. Goed verhaal, maar met een abrupt einde en ik zat nog steeds met vragen en ik miste de ingesproken stemmen :a

Ubiquitous schreef:
    (...)

De eerste uitgespeeld. Hij viel me een beetje tegen. Goed verhaal, maar met een abrupt einde en ik zat nog steeds met vragen en ik miste de ingesproken stemmen :a

Daar heb je een punt, maar de tweede serie is ontzettend goed. Oh ja, het Bloody Mary deel heeft wel ingesproken stemmen (;

26 - 02 - '16

Kheb nog een spel in de intro gezet, ik raad die zoooo aan. Fucking eng, al meteen kom je bij zo'n enge vent die je dood wil :')

Ubiquitous schreef:
    Kheb nog een spel in de intro gezet, ik raad die zoooo aan. Fucking eng, al meteen kom je bij zo'n enge vent die je dood wil :')

Hmm, je link werkt niet, maar ik zag de naam van 't spel wel. Die ken ik nog niet, haha.

26 - 02 - '16