KiliOfDurin schreef:
Loki Laufreyson
Ik glimlachte oprecht bij haar woorden, iets wat ik maar weinig deed. Het stelde me gerust en maakte me op mijn gemak op een of andere manier. Ik beet zacht op mijn lip toen ze over gisteravond begon. De gevoelens staken zich weer de kop op, maar omdat ik niet moe was kon ik ze terug duwen en waren ze alleen even in mijn ogen te zien, want mijn glimlach verdween niet. "Ja, hoor. De nacht maakt me altijd wel rustig." Ik haalde een hand door mijn zwarte haren. Aan de onderkant krulden ze wat doordat ik vandaag had gedoucht. Ik zag haar ook een los plukje wegvegen, al stond het wel speels en rebels zo'n losse lok. Ik nam nog een slok thee en volgde haar ogen naar mijn mok. Opeens werd ik meegesleurd naar de keuken. Daar zette ik mezelf naast haar neer op het aanrecht en dronk het laatste beetje thee op. "Dus, weet jij wat we gaan doen vandaag?" vroeg ik luchtig. Ik hoopte dat we binnen bleven, want ik had geen zin in gezeur over kou. Al had ik ook weer zin om in de sneeuw buiten rond te banjeren. Je kon zo veel leuks doen met sneeuw. Ik keek even naar Abby en duwde de volgende losse pluk met een van mijn lange vingers achter haar oor. Op dat moment kookte de waterkoker. Ik gleed van het aanrecht af voor ik water in allebei onze mokken goot en er thee van maakte. In de mijne deed ik nog wat melk voor ik haar haar mok gaf en weer naast haar ging zitten.
Abigail Pierce
Toen ik eenmaal op het aanrecht zat zette Loki zich naast me. "Dus, weet jij wat we gaan doen vandaag?" Ik schud mijn hoofd van mee, "Nope maar ik heb geen zin in gezeur... eigenlijk heb ik geen zin in groepsactiviteiten, groepen betekend Matt, en Matt betekend ruzie..." En sneeuw was nat en koud..
Zodra er een hand naar mijn gezicht reikt schrik ik op maar het is Loki die een tweede pluk haar achter mijn oor strijkt. Slecht geweten, en Echt? Ging het nu al los!
Loki springt van har aanrecht af en doet in beide mokken warm water en maakt er twee van waarna hij mij een mok geeft en weer naast me komt zitten.
"Dank u." Ik hou de mok in een hand en schuif wat beter op het aanrecht waarna ik naar Loki kijk. "Zelfs zittend ben je groter..." stomme 1.65...
Laurinda Pearl
"Ik wil geen afscheid moeten nemen, niet weer Als dit gebeuren hier voorbij is moet ik ook afscheid nemen.. Dat kan ik gewoon niet" zegt hij en ik knik. "Ik weet dat Matt, maar als je je de hele 'vakantie' zo af gaat sluiten dan ga je het er voor jezelf niet gezelliger op maken. " Daarbij wil dat zeurmens net iets te graag je aandacht hebben geloof ik voeg ik er in mijn hoofd aan toe, maar ik besluit dat het niet verstandig is om het hard op te zeggen.
Ik laat een arm van hem afglijden en strijk met die hand de tranen voorzichtig van zijn wangen.
Arme Matty toch en ik trek hem opnieuw in een knuffel.
[ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 15:41 ]
You didn't even hear me out , You never gave a warning sign