• MY SECRET.



    What if there were happening odd things?
    What if there was someone who only cares about you?
    What if that person can be only seen by you?
    What if that person wasn't human?
    What if there was always an angel to protect you, be with you and love you?

    You have a new assignment.


    Who is it?
    Harry Styles.
    Louis Tomlinson.
    Niall Horan.
    Zayn Malik.
    Liam Payne.

    Als meisje:
    Ben je een engel, die alleen door jouw "opdracht" en de andere engelen gezien kan worden. Je opdracht is iemand die het niet meer ziet zitten. Bang. In de war. Misschien zelfs depressief. Jij moet diegene helpen om het nut in het leven weer te gaan zien. Jij moet hem steunen, koste wat kost. Jij moet hem beschermen, en hem het idee geven dat er iemand is die om hem geeft, en die zich zorgen maakt om hem. Maar ook moet je er voor zorgen, dat niemand achter jouw bestaan komt.

    Als jongen:
    Staat er op een dag een meisje in je kamer, als je weer op bed zit na te denken over je leven. Ze vertelt je dat ze er voor je is, dat ze je beschermd. Ze verteld dat ze een engel is. Niemand mag van haar bestaan weten. Maar je hebt ineens iemand bij wie je je geheimen kwijt kan, je gevoelens. Iemand waarbij je je niet anders hoeft voor te doen. Iemand die niet naar je gilt, om je huilt, of smeekt om een handtekening. Iemand die je begrijpt. Maar hoe houd je je geheim achter voor de hele wereld?


    Rollen:
    One Direction
    - Harry Styles || Tijdelijk door Raccoon. [1,5]
    - Louis Tomlinson || OldHeaven [1,3]
    - Niall Horan || SeaWaves.
    - Zayn Malik || Appa. [1,4]
    - Liam Payne || Vexy. [1,3]

    De engelen.
    - Harry's engel || Anae Faye Clouds || Go. [1,2]
    - Louis' engel || Rosemay Louise Lockheart || Beanies. [1,2]
    - Nialls engel || Valentine Alexandra Fields || Raccoon. [1,1]
    - Zayns engel || Emilie Jayne Aguilera || Stylez. [1,3]
    - Liams engel || Jailee Brooke Melian || Faisean.

    Regels:
    - Minimaal 4 a 5 regels.
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Topics worden alleen geopend door Go of Beanies.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    - 3 waarschuwingen betekent zonder pardon uit de RPG.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - One Direction bestaat.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    Het begin:
    De jongens komen hun kamer binnen om over hun leven en problemen na te denken, of gewoon om aan alles te ontsnappen. Dan staat er een meisje in zijn kamer, die hem vertelt dat ze een engel is.

    De meiden krijgen te horen dat ze een nieuwe opdracht hebben, en dat ze meteen naar hun slaapkamer gestuurd worden. Hun doel is om deze jongens van hun probleem af te helpen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 9:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rosemay Lockheart
    Ik haalde mijn schouders op, want hier had ik eigenlijk ook geen antwoord op. 'Het is tot nu toe bijna nooit voorgekomen, want we zijn hier nooit heel lang of er moet echt iets zijn, want dan kunnen er verschillende uitzonderingen komen. Daarbij mag niemand achter ons bestaan komen, maar de keer dat het is voorgekomen is er, na mijn weten, niet heel veel gebeurd.' Antwoordde ik. Mijn blik ging voor een moment naar mijn kleding en om me eigen af te leiden, zorgde ik ervoor dat ik mijn oude kleding weer aanhad. Louis leek toch in gedachten en het zat toch beter dan die trainingskleding. Daarna liet ik me voorzichtig bij Louis op zijn schoot zakken terwijl ik hem een knuffel gaf. 'Je hoeft ook nog niet alles te weten. Sommige dingen komen met de tijd.' zei ik als enige en hield verder mijn mond, zodat hij verder kon denken. Uiteindelijk trok ik deze toch weer open na zijn laatste woorden. Het eerste was een zachte lach voor de woorden 'We kunnen wel gaan kijken als je wilt? Of zeg je dat -dat later wel komt?' kwamen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Tomlinsonz -> Vexy]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 1:31 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Raccoon schreef:
    Harry Edward Styles

    We zaten rustig op het bankje ,tot er plots een meisje van 15/16 jaar op ons afgelopen kwam ,ik zuchtte zachtjes. "Ehm, hai?" zei Anea met opgetrokken wenkbrauw ,maar ze leek haar te negeren. "Harry, mag ik je nummer?" zei ze ,bijna bevelend en ik kijk haar verbaasd aan. Ik voelde hoe Anea's hand ,mijn gezicht draaide zodat ik haar aankeek en daarna drukte ze plots haar lippen op de mijne. Ik keek haar even verbaasd aan ,maar sloot dan mijn ogen en kus haar terug. Ik hoorde het meisje weggaan ,waardoor ik mijn lippen van de hare afhaal en hij verbaasd aankeek. "Dat was apart."zeg ik met een glimlachje en lichte blosjes verschenen op mijn wangen ,maar het was wel fijn ,ondanks dat ik wel weet dat het was om het meisje weg te jagen. "Nu hopen ,dat dit niet in de boekjes komt."zucht ik .


    Anae Yara Clouds.
    Ik zag zijn verbaasde blik, maar toen hij zijn ogen sloot en me terugkuste was ik even verbaasd als hij. Het meisje ging weg, en ik hoorde haar stampvoeten. Hij trok zich terug, en ik keek hem blozend aan. "Dat was apart." zei hij met een glimlachje en een lichtelijke blos. Het glimlachje deed me goed. Ik keek desondanks naar mijn schoot en schoof een stukje van hem vandaan. "Sorry, ik... Ik vond haar zo vervelend doen tegen je. En ik... Het spijt me. Vergeet het maar gewoon, oke." Stotterde ik. Ik beet op mijn lip en keek hem onzeker aan.

    -Sorry dat hij zo kort is.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles

    Anae wende haar blik af op haar schoot en schoof een stukje mij me vandaan terwijl ik nog steeds haar hand vast heb. "Sorry, ik... Ik vond haar zo vervelend doen tegen je. En ik... Het spijt me. Vergeet het maar gewoon, oke." stotterde ze en ik glimlachte zwakjes naar haar. "Het is niet erg ,ik had wel door ,dat het was om haar weg te krijgen."fluister ik tegen haar en schuif weer dichter naar haar toe. Ze beet op haar lip en keek me onzeker aan. "Niet lipbijten ,dat is niet goed voor je lippen."fluister ik tegen haar en heef onbewust een zacht kneepje in haar hand. "Bedankt trouwens ,anders had ik niet geweten wat ik moest doen om haar weg te krijgen."grinnik ik zachtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Anae Yara Clouds.
    Ik kreeg een klein glimlachje. "Het is niet erg, ik had wel door dat het was om haar weg te krijgen." fluisterde hij tegen me, om daarna weer dichter naar me toe te schuiven. Toen ik op mijn lip beet zei hij er meteen wat van. "Niet lipbuiten, dat is niet goed voor je lippen." Weer was zijn stem slechts een fluistering. Hij gaf me een klein kneepje in mijn hand, en ik gaf er eentje terug. "Bedankt trouwens, anders had ik niet geweten wat ik moest doen om haar weg te krijgen." grinnikte hij. Ik glimlachte, en prikte hem in zijn buik. "Je had gewoon zo moeten doen.:" Ik knipte met mijn vinger zodat ik lange, bruine krullen had en dezelfde ogen als hem. Ik zette mijn beste beroemdheden-accent op. "He meissie, moet je es luistere. Ik ga niemand niet mijn nummer geven. Meisje jij gaat nu weg of ik ga een bodyguard bellen. Weet jij wel wie ik ben ik ben Harry Styles donder op." Daarna barstte ik in lachen uit, waarna mijn haar en ogen weer teruggingen naar mijn eigen kleuren. "Zo doe jij niet trouwens, dit is gewoon mijn badass-Harry imitatie." zei ik vol overtuiging.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles

    Anea grinnikte en prikte dan in mijn buik. "Je had gewoon zo moeten doen.:"zei ze en knipte dan met haar vingers ,waardoor haar haren een bruine krullende vorm aannam en haar ogen ,dezelfde groenachtige kleur als de mijne verkreeg. "He meissie, moet je es luisteren. Ik ga niemand niet mijn nummer geven. Meisje jij gaat nu weg of ik ga een bodyguard bellen. Weet jij wel wie ik ben ik ben Harry Styles donder op." zei ze en begon te lachen ,waardoor ik ook begon te lachen en mijn hoofd dan lichtjes schud. Haar haren werden weer gewoon en ook haar ogen kregen hun mooie kleur terug."Zo doe jij niet trouwens, dit is gewoon mijn badass-Harry imitatie."zei ze vol overtuiging en ik lachte weer even. "Oh ,hell no gurl."grijns ik. Ergensz zou ik het wel willen gezegd hebben ,maar zo'n woorden kunnen niet zomaar uit mijn mond komen ,ook niet als ik boos of geïrriteerd was. "Nou dat was echt een badass imitatie."grinnik ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Faisean schreef:
    Jailee Brooke Melian

    Ik grijnsde naar de man aan het bureau. ''Liam Payne word jouw opdracht. Zorg dat hij gelukkig word'' de man keek me waarschuwend aan. Ik grinnikte en knikte. ''Je kan gaan'' Hij knipte met zijn vingers waardoor ik in een kamer kwam. Het eerste wat ik deed was naar de foto's toe lopen. ''Liam Payne'' mompelde ik. Ik zou graag willen weten wat zijn probleem was aangezien hij hier gewoon heel vrolijk stond met 4 andere jongens. Ik zette de foto zachtjes terug en liep naar de volgende foto. Ik bekeek hem even goed. ''Zijn moeder'' mompelde ik. Ik was nog steeds heel nieuwsgierig wat zijn probleem zou zijn. Ik liep weer verder naar de volgende foto. Niets begrijpend keek ik die aan. Waren deze jongens vrienden voor het leven? Er hingen ook nog wat posters met hun op zijn muur. Zuchtend draai ik me om. Ik moest op het beste hopen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ Ik had al gereageerd ^^]

    Vexy schreef:
    Liam James Payne
    Nadat ik een warm bad had genomen, me had aangekleed en geschoren, zat ik met omlaag getrokken mondhoeken op de koude badkamervloer naar de betegelde muur te staren. Mijn gedachten zaten nergens, echt nergens. Het enigste waar ik aan had kunnen denken was negatieve dingen, er was geen een positieve gedachte langsgekomen. Een zucht verliet mijn lippen waarna ik kreunend opstond van de vloer. Mijn kont was pijnlijk en stijf door op de koude tegels te zitten, maar het was niks. Niks vergeleken hoe heel mijn lichaam aanvoelde. Ik liep de gang op waarna ik de deur van mijn kamer open duwde. Een frons verscheen op mijn voorhoofd toen er een meisje met bruin haar in mijn kamer stond, de foto's die aan mijn muur bekijkend. Even bleef ik haar aankijken waarna ik de deur met een klap dichtgooi en mijn armen over elkaar sla. "Wat doe je hier?"


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Louis William Tomlinson
    Even haalde ze haar schouders op terwijl ze naar me keek, waarsvhijnlijk wist ze het antwoord zelf ook niet helemaal. Toch gaf ze me een antwoord, 'Het is tot nu toe bijna nooit voorgekomen, want we zijn hier nooit heel lang of er moet echt iets zijn, want dan kunnen er verschillende uitzonderingen komen. Daarbij mag niemand achter ons bestaan komen, maar de keer dat het is voorgekomen is er, na mijn weten, niet heel veel gebeurd.' Haar blik dwaalde af naar haar kleren en een diepe zucht verliet mijn mond. "Ik ben ook niet toe aan een relatie hoor maar ik vroeg het me gewoon af"zeg ik dan rustig en blik op mijn schoenen. "Dat si zo"zeg ik dan rustig als ze op mijn scvhoot gaat zitten en haar mond weer opent met de woorden. "Je hoeft ook nog niet alles te weten. Sommige dingen komen met de tijd." Haar armen sloeg ze okm me heen als teken van een knuffel en ik liet me rustig knuffelen.Daarna lachte ze even door mijn andere woorden n zei ze tenslotte 'We kunnen wel gaan kijken als je wilt? Of zeg je dat -dat later wel komt?' Even dacht ik na maar ik was eigelijk wel toe aan nieuwe. "Nou, eigelijk ben ik wel toe aan een nieuw paar schoenen"

    Rosemay Lockheart
    Ik keek op bij de woorden van Louis en de diepe zucht die zijn mond verliet. 'Jij bent er niet aan toe en was nieuwsgierig, ik ben bang en vind het nu veel te gezellig met jou.' zei ik met een kleine glimlach. Mijn blik ging heel even naar het raam toe, maar al snel ging deze weer terug naar de jongen. Net als mijn volledige aandacht trouwens. 'Dat is goed om te horen. Alleen soms zou het wel handig zijn, want een heleboel dingen hadden voorkomen kunnen worden.' zei ik ook deels over mijn volgende woorden. Mijn armen waren om de jongen heengeslagen en een brede glimlach was op mijn gezicht te vinden. 'Je bent net een levende knuffelbeer.' Mompelde ik zachtjes terwijl mijn vingers tekeningetjes over zijn huid en shirt maakte. "Nou, eigenlijk ben ik wel toe aan een nieuw paar schoenen" Ik grinnikte zachtjes, want misschien was dat inderdaad wel zo. Maar dat was niet de enige reden, want had het beeld ook in mijn hoofd van het onopvallend gaan winkelen voor mij. 'Durf je het aan om met mij te gaan winkelen? Durf je het aan om iets nieuws te ervaren?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jailee Brooke Melian

    Ik liet mijn handen even glijden over de foto van de 5 jongens. Ik snapte niet goed waarom ik Liam had want de jongen die links zat was ook niet echt lelijk. "Wat doe je hier?" grijnzend draaide ik me om en liep naar het bed waar op ik ging zitten. ''Liam.Liam Payne als ik het niet verkeerd heb'' Ik grijns naar de jongen voor me. Ik knipte met mijn vingers waardoor er boven mij een papiertje kwam met de woorden : Ik ben Jailee. ''Spreekt uit als Jeelie'' Ik klopte op de plek naast me. ''Kom maar even zitten voordat ik vertel wie ik ben en waarom ik hier ben'' ik zette de nadruk op wie en waarom. Ik liet mijn hand even glijden op zijn donderblauwe dekbed. ''Wat een lelijke kleur'' mompel ik. Ik knipte weer met mijn vingers en maakte het paars. Ik hield ervan om misbruik te maken van mijn krachten. Ik knipte weer met mijn vingers en binnen no-time had Liam een paarse hanenkam. Ik lachte even en knipte weer in mijn vingers waardoor zijn haar weer normaal werd. ''Zo kom je nog?'' vragend kijk ik hem aan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hij lachtte, wat vervolgens overging naar een grijns. "Oh hell no gurl. Nou dat was wel een badass imitatie." Grinnikte hij. "Ik ben er trots op." Antwoordde ik. Ik wilde net nog een uiterlijke grap uithalen toen er iets in mijn broek trilde. Verbaasd haalde ik het kleine apparaatje uit mijn broekzak. Het was alleen voor zware engelnoodgevallen. Je hebt een probleem. Ik trok verbaasd een wenkbrauw op. Wat is er loos? Meteen kreeg ik een antwoord teruggestuurd, in de vorm van een foto. Mijn adem stokte in mijn keel. Het was een foto van de kus. En het was duidelijk gemaakt toen Harry terug kustte. "Oh hell no." Kreunde ik.Dit stond op 'internet'. Ik jammerde zachtjes, waarna ik het aan Harry toonde. "De bitch."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson
    'Jij bent er niet aan toe en was nieuwsgierig, ik ben bang en vind het nu veel te gezellig met jou"Zegt ze en richt haar blik even op het raam. "Jup'zeg ik droogjes en haal een hand door mijn haar. 'Dat is goed om te horen. Alleen soms zou het wel handig zijn, want een heleboel dingen hadden voorkomen kunnen worden.' zegt ze vervolgens en ik knik alleen even kort. Je bent net een levende knuffelbeer.' mompelt ze en maakt tekeningen op mijn huid en shirt. "Tja..mensen noemen me dus niet bvoor niks Boobear"zucht ik en leun een beetje achterover. "Nou, eigenlijk ben ik wel toe aan een nieuw paar schoenen" zegt ze en grinninkt zacht. "Okay"zeg ik droogjes en haal een hand door mijn haar en ga op me rug liggen.'Durf je het aan om met mij te gaan winkelen? Durf je het aan om iets nieuws te ervaren?' "O god, meidenshoppen.. dan kom ik met make-up'

    Liam James Payne
    Grijnzend draaide het meisje zich om en liep naar mijn bed waar ze op ging zitten. "Liam, Liam Payne als ik het niet verkeerd heb," grijnst ze waar ik als antwoord alleen verbaasd met mijn hoofd knik. Ze knipte met haar vingers en er verscheen een papiertje boven haar hoofd. Een diepe frons verscheen op mijn hoofd terwijl ik de woorden las. Ze heette dus Jailee. "Kom maar even zitten voordat ik vertel wie ik ben en waafom ik hier ben," nog verbaasd bleef ik staan waar ik stond. Waar kwam dat blaadje verdaan? Hoe kreeg ze dat hier? Jailee knipte met haar vingers waardoor mijn blik naar haar vingers gaat, maar al snel naar mijn dekbed die een paarse kleer had gekregen. Mijn mond viel een stukje open maar al snel klapte ik die weer dicht. "W-wat? Hoe?" mompelde ik nóg verbaasder. Het kan niet gekker worden. Weer knipte ze in haar vingers waarna ze lachte en weer in haar vingers knipte. Zachtjes beet ik op mijn lip, wat had ze gedaan? "Zo kom je nog?" vroeg ze waarna ik al snel richting mijn bed liep en me er op liet zakken. "Wat of wie ben jij?"


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rosemay Lockheart
    Ik grinnikte zacht door zijn droge reactie en prikte in zijn zij. Ik had echt het idee dat dit nog eens leuk kon worden, want de sfeer zat er nu wel al in.
    Op mijn volgende woorden kreeg ik alleen een knik als antwoord, maar op de woorden daarna kreeg ik "Tja..mensen noemen me dus niet voor niks Boobear." Met een schuin hoofd keek ik naar de jongen die zuchtte en iets achterover leunde. 'Geen leuke naam, Boo? Of geen leuk reactie of wat?' vroeg ik, want als het eerste het geval was, dan zou ik hem zo sowieso niet noemen. Daarbij was dat ergens toch niet mijn plan, want ik kwam altijd met de meest aparte bijnamen. Ik kon het niet laten om mijn tong te steken bij zijn laatste droge reactie waarna ik me voorzichtig achterover liet vallen waardoor ik nog steeds half op hem lag. Ik draaide me zo dat ik een kusje op zijn lippen kon drukken en daarna naar het plafond kon staren. 'Nee, niet meidenshoppen, al wil ik dat laatste wel zien. Ik had het eerder ver mijn geheim verbergen shoppen. Daarbij wil ik de reacties van de mensen ook wel eens zien als je met je roze beanie over straat gaat. Iets wat je trouwens verdoemd goed staat.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer