• MY SECRET.



    What if there were happening odd things?
    What if there was someone who only cares about you?
    What if that person can be only seen by you?
    What if that person wasn't human?
    What if there was always an angel to protect you, be with you and love you?

    You have a new assignment.


    Who is it?
    Harry Styles.
    Louis Tomlinson.
    Niall Horan.
    Zayn Malik.
    Liam Payne.

    Als meisje:
    Ben je een engel, die alleen door jouw "opdracht" en de andere engelen gezien kan worden. Je opdracht is iemand die het niet meer ziet zitten. Bang. In de war. Misschien zelfs depressief. Jij moet diegene helpen om het nut in het leven weer te gaan zien. Jij moet hem steunen, koste wat kost. Jij moet hem beschermen, en hem het idee geven dat er iemand is die om hem geeft, en die zich zorgen maakt om hem. Maar ook moet je er voor zorgen, dat niemand achter jouw bestaan komt.

    Als jongen:
    Staat er op een dag een meisje in je kamer, als je weer op bed zit na te denken over je leven. Ze vertelt je dat ze er voor je is, dat ze je beschermd. Ze verteld dat ze een engel is. Niemand mag van haar bestaan weten. Maar je hebt ineens iemand bij wie je je geheimen kwijt kan, je gevoelens. Iemand waarbij je je niet anders hoeft voor te doen. Iemand die niet naar je gilt, om je huilt, of smeekt om een handtekening. Iemand die je begrijpt. Maar hoe houd je je geheim achter voor de hele wereld?


    Rollen:
    One Direction
    - Harry Styles || Tijdelijk door Raccoon. [1,5]
    - Louis Tomlinson || OldHeaven [1,3]
    - Niall Horan || SeaWaves.
    - Zayn Malik || Appa. [1,4]
    - Liam Payne || Vexy. [1,3]

    De engelen.
    - Harry's engel || Anae Faye Clouds || Go. [1,2]
    - Louis' engel || Rosemay Louise Lockheart || Beanies. [1,2]
    - Nialls engel || Valentine Alexandra Fields || Raccoon. [1,1]
    - Zayns engel || Emilie Jayne Aguilera || Stylez. [1,3]
    - Liams engel || Jailee Brooke Melian || Faisean.

    Regels:
    - Minimaal 4 a 5 regels.
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Topics worden alleen geopend door Go of Beanies.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    - 3 waarschuwingen betekent zonder pardon uit de RPG.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - One Direction bestaat.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    Het begin:
    De jongens komen hun kamer binnen om over hun leven en problemen na te denken, of gewoon om aan alles te ontsnappen. Dan staat er een meisje in zijn kamer, die hem vertelt dat ze een engel is.

    De meiden krijgen te horen dat ze een nieuwe opdracht hebben, en dat ze meteen naar hun slaapkamer gestuurd worden. Hun doel is om deze jongens van hun probleem af te helpen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 9:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rosemay Lockheart
    Een klein pruillipje trok ik toen Louis zei dat het niet kon, maar ik wist dat hij wel gelijk had. Dat waren dan ook de woorden die mijn mond verlieten waarna ik de prijs toch weer terug veranderde. Alleen ik hield ze wel in het oog doordat ik een plan kreeg. Louis ging verder met zoeken, maar ik pakte juist de rode schoenen weer vast, om vervolgens zo onopvallend mogelijk naar de kassa te lopen. Als de jongen de volle mep niet ging betalen, of de mindere prijs, dan betaalde ik ze toch? Wel de normale prijs dan. Net als de sneakers met de strepen die ik onderweg tegenkwam. Hé, ik kwam hier niet altijd en ik had mijn kleding zo bij de hand. Het duurde niet lang voor ik met een tas in mijn handen weer terugliep naar Louis die ik wat hoorde kreunen over normale prijzen in London. 'Heel misschien vrolijkt die je wat op, Boo.' zei ik en duwde de tas in zijn handen waarna ik heel onschuldig verder zocht naar wat leuks. 'Durf trouwens niet te zeggen je ze niet aanneemt of iets in die richting.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Verbaasd staar ik naar het tasje die ze in me handen drukt met schoenen. 'Heel misschien vrolijkt die je wat op, Boo.' zei ze daarvoor en ik zuchtte even "Rosemay, serious?"vraag ik verbaasd en schud mijn hoofd. "Durf trouwens niet te zeggen je ze niet aanneemt of iets in die richting.'zegt ze waarschuwend en ik bijt op mijn lip. "Urgh..dit kan ik echt niet aannemen'mompel ik en kijk naar haar. "Waar heb je dat gekocht? ik kon makkelijk goekopere schoenen kopen ergens anders'

    Rosemay Lockheart
    Ik knikte vrolijk bij zijn verbaasde vraag en draaide me om, om terug te lopen naar de jongen. Niet de hele winkel hoefde mee te genieten van ons gesprek. Ik wist met deze woorden dat mijn volgende woorden toch niet zouden werken. Mijn vermoeden werd inderdaad bevestigde door het gemompel wat niet veel later uit zijn mond kwam. 'Louis Tomlinson, jij neemt die schoenen zonder zeuren aan en gaat ze gewoon dragen.' zei ik en tikte zachtjes op zijn neus. 'Gun me ook gewoon een pleziertje. Ik kom hier niet vaak en die schoenen passen gewoon bij je.' Grote ogen zette ik op met een klein pruillipje. 'Alsjeblieeeft? Voor mij?' Mijn armen sloeg ik om zijn nek en drukte een klein kusje op zijn lippen. 'Je doet me anders echt verdriet hoor.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    'Louis Tomlinson, jij neemt die schoenen zonder zeuren aan en gaat ze gewoon dragen.' zei ze en gaf me een tik op mijn neus. Opnieuw verliet een diepe zucht mijn longen. 'Gun me ook gewoon een pleziertje. Ik kom hier niet vaak en die schoenen passen gewoon bij je.' Waren de woorden nadat ze een paar grote ogen opzette en een zielige pruillip. Mijn besluit stond vast en ik schudde mijn hoofd. 'Alsjeblieeeft? Voor mij?' vroeg ze en haar armen sloegen zich om mijn nek en haar lippen plaatste ze zacht op mijn lippen. "Rose, nee.. echt niet' 'Je doet me anders echt verdriet hoor.' dramde ze haar zin door maar ik negeerde het en liep eigenwijs naar de kassa om mijn geld terug te vragen.

    Faisean schreef:
    (...)

    Jailee Brooke Melian

    Ik begon te zingen. ''Liam'' het woord kwam er een beetje schor uit maar zodra ik knipte met mijn vingers zong ik als een engel. ''James Payne'' maakte ik mijn zingende zing grijnzend af. Liam leek echt bang te zijn voor me dus ik ging nog maar even door. ''Groenn ziet er toch beter uit'' zong ik waarna ik knipte met mijn vingers en het dekbed groen werd. ''Nee geel'' zong ik waarna ik weer knipte met mijn vingers en het dekbed geel werd. ''Mooiso'' sloot ik af. Aan zij gezicht en woorden te zien was hij oprecht verbaasd. ''Ik ben een Engel om antwoord te geven op je vraag.'' grijns ik. ''Ik ben hier om jouw weer gelukkig te maken want zoals ik zie ben je niet echt blij'' grijns ik. Ik knipte nogmaals in mijn vingers en toverde 2 ijsjes met 5 bolletjes. Ik gaf er een aan Liam en een hield ik zelf. ''Al Happy'' ik likte van mijn ijsje. ''Vertel mij jouw probleem is zodat tante Jailee het kan oplossen'' giechel ik. ''Wie zijn die andere 4 jongens om te beginnen'' ik wees naar de posters in de kamer. ''Kom op vertel het tante jailee maar.''


    Liam James Payne.
    Jailee begon te zingen waardoor mijn frons dieper werd. Het ging steeds gekker worden, en haar aanwezigheid vond ik bovenal niet prettig, wat moest ze? "Groen ziet er toch beter uit," zong ze waarna ze in haat vingers knipte en zo mijn dekbed groen werd. "Nee geel," vervolgde ze en knipte in haar vingers waarna mijn dekbed geel werd, een afgrijselijke kleur vond ik persoonlijk. "Mooiso," sloot ze af. "Beter ga je het nu terug veranderen," mompel ik waarna ik een vies gezicht trek en naar het dekbed kijk.
    "Ik ben een Engel om antwoord te geven op je vraag," grijnst ze. "Ik ben hier om jou weer gelukkig te maken want zoals ik zie ben je niet echt heel blij," grijnst Jailee. "Dat heb je goed gezien, en ik was blij zat tot dat jij verscheen in mijn kamer," snauw ik en gooi het ijsje wat ze opeens tevoorschijn haalde in de prullenbak onder mijn bureau en laat me zelf in mijn stoel zakken. "Vertel mij jouwnprobleem is zodat tante Jailee het kan oplossen," giechelt ze. "Er is helemaal niks," snauw ik en sla mijn armen over elkaar. Ik werd nu al gek van dat kind. "Wie zijn die andere 4 jongens om te beginnen," zei ze terwijl ze wees naar de posters die op de muur hangen. "Kom op vertel het tante Jailee maar."
    "Dat zijn Niall, Harry, Louis en Zayn. Verder hoef je niks te weten. Als je even Googlet dan weet je het zo," snauw ik en sta op uit de draaistoel en loop naar de deur die ik ooen doe. "En nu mijn huis uit, gestoord kind," grijns ik en wijs naar de uitgang. Ze was volgensmij ontsnapt uit het gekkenhuis, maar dat kon ook aan mij liggen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rosemay Lockheart
    Een diepe zucht verliet opnieuw zijn mond en ik wist dat de jongen ook zo eigenwijs zou zijn. Dit zou echt nog is leuk worden aangezien hij toch geen keuze had en de schoenen toch echt voor hem waren. Hij moest zijn eigenwijze gedrag zo toch opgeven. Daar kon niemand meer iets aan veranderen, maar dat zou onze allerliefste jongen zo ook wel inzien. 'Lou, waarom niet? Ik mag ook iets terugdoen na alles wat jij hebt gedaan. Daarbij weet je hoe het bij mij werkt.' zei ik waarna mijn armen weer langs mijn lichaam vielen, omdat de jongen naar de kassa liep. Niet wetend dat hij snel weer terug zou zijn, omdat hij toch geen geld terugkreeg. Ondertussen nam ik plaats op een stoel die er stond, waar mensen hun schoenen paste en keek met een grijns toe. Louis was niet de enige die zijn zin wilde krijgen en je kon het nu eenmaal niet winnen van een engel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jailee Brooke Melian

    ''Sorry'' mompel ik. Hij zat waarschijnlijk in een Depressie ofzo dat hij dit niet leuk vond. Ik knipte met mijn vingers waardoor het dekbed de normale kleur weer terug kreeg. Beledigend kijk ik hem aan. Ik hield er niet van als mensen dingen die ik deed niet goed vonden of grappig. Ik haalde mijn schouders op. ''Harry is wel een mooie jongen'' mompel ik zachtjes zodat hij het niet hoorde. Stieken hoopte ik toch echt wel dat hij het hoorde en zijn mond opende. ''Dan geloof je me niet. Wat moet ik doen zodat je me geloofd'' mompel ik. Ik knipte met mijn vingers zodat ik mijn vleugels kreeg. ''Ik heb vleugels'' mompelde ik. Hij vond het volgensmij allemaal wel grappig. Ik knipte weer met mijn vingers zodat zijn kleren veranderde in een Pyama met de 5 jongens erop. ''Geloof je me nu'' grijnzend liet ik mijn handen langs zijn gezicht gaan. ''Vertel niemand hier over. En kom op vertel me jouw probleem gewoon'' Ik knipte met mijn vinger. Voortaan als hij het woord Engel zou uitspreken zou het als een andere taal klinken. ''En nee ik ga niet weg vertel me jouw probleem gewoon.''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    -Voortaan als hij engel uit zou spreken zou het als een andere taal klinken.
    Ze is was een E.I.O., een engel in opleiding

    Kijk jij toevallig regelmatig naar Wingin' It? :W-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    -Voortaan als hij engel uit zou spreken zou het als een andere taal klinken.
    Ze is was een E.I.O., een engel in opleiding

    Kijk jij toevallig regelmatig naar Wingin' It? :W-
    [Lol. Als je een zusje hebt kan het niet anders.] You got me.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 19:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis Tomlinson
    Met een geirriteerde blik smijt ik het tasje een eind weg en richt een dodelijke blik op Rosemay die grijnzend zat te kijken. Ik wou die zooi niet meer en haar hoefde ik ook niet meer. Kwaad loop ik de winkel uit richting mijn appartement. Hier aangekomen smijt ik kwaad de deur dicht met het slot erop. Ik wist neit wat ze allemaal als engel zijnde kon dus blokeerde ik de deur door er een kast voor te schuiven. Hopeloos ga ik de badkamer binnen en draai deze ook opslot. Deze kon ik niet blokeren maar een slot leek me wel ggenoeg voor even.

    Rosemay Lockheart
    Met opgetrokken wenkbrauw en een grijns die langzaam verdween keek ik naar Louis die het tasje wegsmeet en kwaad de winkel uitliep. Zo verkeerd was het toch niet wat ik had gedaan? Was de jongen dan echt zo gebrand op zijn eigen gedachten? Een zucht verliet mijn mond waarna ik opstond en ook langzaam de winkel uitliep. Het liefste wilde ik dan ook terug naar het appartement van Louis en dat was dan ook precies het gene wat ik deed. Alleen ik liet me voor de deur op de stoep vallen, want ik ging mooi niet naar binnen. Ik had geen idee hoe of wat en daarbij had ik het daarnet ook wel geleerd. Ik had geen zin in weer een grote mond en een chagrijnige Louis, want daar kon ik dus echt niet tegen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Skull schreef:
    -Geeft niet :3 -
    Anae Yara Clouds.
    Hij aarzelde, en ik wilde me al weer terugtrekken. Toch voelde ik daarna zijn zachte lippen op de mijne. Ik kuste hem rustig terug, en legde een hand op zijn arm. Als de paparazzi dit shot voorelkaar kreeg, was ik dood. Figuurlijk, dan. Letterlijk kon al niet meer. In mijn hoofd zag ik de woorden op het perkament nog staan. Enige vorm van romantiek tussen engel en mens is ten strengste verboden.Toch voelde zijn aanrakingen zo goed. Na een tijdje maakte ik me los, en ik glimlachte. Een echte, stralende glimlach.

    -Ik ook :x -


    Harreh Edward Styles

    Ik voelde haar zachte ,vederlichte lippen ,de mijne rustig terug kussen.Ik had genietend mijn ogen gesloten ,maar uiteindelijk was zij diegene die zich los maakte . Haar lieve stralende glimlach deed me ook weer glimlachen. Mijn hand liet ik op haar wang rusten en met mijn duim streelde ik haar zachtjes. Het zou bijna onmogelijk geweest zijn als iemand dit om camera had kunnen vastleggen. Ik keek haar onzeker en lipbijtend aan ,misschien gingen we wel te rap ,ik ken haar nog geen 2 uur op ik had haar al gekust. Ik kende haar niet ,zoals ik zou moeten ,ik wist alleen haar naam en hoe ze dood ging.
    "Euh ,ik."stamelde ik. Niet wetend wat te doen en ik wende mijn blik even af. "Gaan we niet wat te snel?"vroeg ik haar zachtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson
    Met een zucht ga ik opzoek naar iets scherps in de badkamer. Mijn oog valt op een mesje in een kastje. Met een grijns pak ik het en klap het deurtje weer dicht. Langzaam stroop ik mijn mouw op en zet het mesje op mijn huid. Het koude ijzer bezorgd me kippenvel en doet me kort rillen. Bijtend op mijn lip duw ik wat op het mesje zodat het een stukje in mijn huid verdwijnt. Rood vloeistof vloeid eruit en lekt op de rand van de wasbak. Het deed nog amper pijn dus breng ik het mesje een stukje opzij zodat er een snee ontstaat. Het was aardig diep maar dat kan me niks schelen. Het voelt goed.

    Rosemay Lockheart
    Ik zat nog een tijdje op de stoep en ondertussen was het alleen maar harder gaan regenen. Het leek wel alsof het weer zich aanpaste bij het humeur van zowel mij als de jongen die zich binnen bevond. Het was net toch een stuk beter toen het zachtjes regende en we samen binnen zaten. Ik bleef zolang zitten tot ik helemaal doorweekt was, want toen kreeg ik het koud en leek het me niet handig om nog langer te blijven zitten. Mijn blik ging de straat rond waardoor ik zag dat er niemand zat. Met een simpele knip in mijn vingers belandde ik in de badkamer van Louis en wierp een blik in de spiegel. Mijn mascara was uitgelopen en mijn haar en kleding zorgde voor de druppels op de vloer. Toen zag ik vanuit mijn ooghoek pas dat de jongen zelf ook in de badkamer stond waardoor ik me een kwartslag draaide. Mijn wenkbrauw trok ik op en zou ook niet zo lief meer blijven. 'En wat denk jij te bereiken?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik snoof en kijk haar kwaad aan. "Meer dan jij zal bereiken als je hier blijft" kaats ik geïrriteerd terug en ga gewoon verder met snijden. Het voelde fijn en mijn hele armen zaten er al onder dus kon het me weinig schelen. "Tief asjeblieft een eind op slet"sis ik en kijk haar nog even via de spiegel pissig aan en was het bloed daarna rustig van mijn arm. Met een tevreden glimlach bekijk ik mijn arm en gooi de beanie haar kant op omdat hij niet van mij was en ik niks meer met haar temaken wou hebben.