• MY SECRET.



    What if there were happening odd things?
    What if there was someone who only cares about you?
    What if that person can be only seen by you?
    What if that person wasn't human?
    What if there was always an angel to protect you, be with you and love you?

    You have a new assignment.


    Who is it?
    Harry Styles.
    Louis Tomlinson.
    Niall Horan.
    Zayn Malik.
    Liam Payne.

    Als meisje:
    Ben je een engel, die alleen door jouw "opdracht" en de andere engelen gezien kan worden. Je opdracht is iemand die het niet meer ziet zitten. Bang. In de war. Misschien zelfs depressief. Jij moet diegene helpen om het nut in het leven weer te gaan zien. Jij moet hem steunen, koste wat kost. Jij moet hem beschermen, en hem het idee geven dat er iemand is die om hem geeft, en die zich zorgen maakt om hem. Maar ook moet je er voor zorgen, dat niemand achter jouw bestaan komt.

    Als jongen:
    Staat er op een dag een meisje in je kamer, als je weer op bed zit na te denken over je leven. Ze vertelt je dat ze er voor je is, dat ze je beschermd. Ze verteld dat ze een engel is. Niemand mag van haar bestaan weten. Maar je hebt ineens iemand bij wie je je geheimen kwijt kan, je gevoelens. Iemand waarbij je je niet anders hoeft voor te doen. Iemand die niet naar je gilt, om je huilt, of smeekt om een handtekening. Iemand die je begrijpt. Maar hoe houd je je geheim achter voor de hele wereld?


    Rollen:
    One Direction
    - Harry Styles || Tijdelijk door Raccoon. [1,5]
    - Louis Tomlinson || OldHeaven [1,3]
    - Niall Horan || SeaWaves.
    - Zayn Malik || Appa. [1,4]
    - Liam Payne || Vexy. [1,3]

    De engelen.
    - Harry's engel || Anae Faye Clouds || Go. [1,2]
    - Louis' engel || Rosemay Louise Lockheart || Beanies. [1,2]
    - Nialls engel || Valentine Alexandra Fields || Raccoon. [1,1]
    - Zayns engel || Emilie Jayne Aguilera || Stylez. [1,3]
    - Liams engel || Jailee Brooke Melian || Faisean.

    Regels:
    - Minimaal 4 a 5 regels.
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Topics worden alleen geopend door Go of Beanies.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    - 3 waarschuwingen betekent zonder pardon uit de RPG.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - One Direction bestaat.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    Het begin:
    De jongens komen hun kamer binnen om over hun leven en problemen na te denken, of gewoon om aan alles te ontsnappen. Dan staat er een meisje in zijn kamer, die hem vertelt dat ze een engel is.

    De meiden krijgen te horen dat ze een nieuwe opdracht hebben, en dat ze meteen naar hun slaapkamer gestuurd worden. Hun doel is om deze jongens van hun probleem af te helpen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 9:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rosemay Lockheart
    Louis zijn grijns werd breder door mijn woorden, maar de mijne werd juist breder door zijn fluistering. 'Heel misschien heb je een punt. Een heel goed punt, maar zorg dat het misschien verdwijnt.' Murmelde ik tegen zijn lippen aan. Mijn vingers gleden onder zijn shirt en kwamen zo in contact met zijn warme huid terwijl ik een enkel kusje op zijn lippen drukte waarna ik ze langzaam liet afdwalen. Deze jongen liet me hem kennen, maar liet me ook een andere kant van mezelf zien. Ik had mijn vertrouwen in hem gevonden en kon mezelf zijn. 'Wil je terug? Of wilde je hier blijven?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Haar handen op mijn huid deden me rillen en ik beet op mijn lip. "Het is hier vrij saai"mompel ik terwijl ik mijn erectie probeerde te verminderen. Mijn ademhaling werd hoger en mijn handen liet ik langs mijn lichaam hangen. Mijn gedachten namen me over. Het feit dat ik hét nog nooit gedaan had speelde vooral een rol. Ik eist niet hoe ht moest en vooral niet wat ik bij haar moest doen. Ervaring was er niet alleen verhalen van andere maar daar steek je ook weinig van op, misschien zou ze me wel slecht vinden?

    Go schreef:

    Anae Yara Clouds.
    Een zwak glimlachje schoot over zijn gelaat. "Dat komt omdat je zo aardig bent om me te helpen, je brengt het beste in me naar boven." glimlachte hij. Ik glimlachte terug, en nam een flinke slok van mijn Frappuchino. "Heerlijk." mompelde ik. Ik kwam naast hem staan en leunde tegen de muur van het steegje. Harry was zo rustgevend. Hij wilde niet van alles van me, hij pestte me niet, hij beledigde me niet, hij was gewoon aardig. Ik keek glimlachend op van mijn koffie, en mijn blik schoot naar Harry's ogen. De groenige ogen, met allerlei prachtige kleuren die er doorheen liepen. Zo anders dan die van mij, die helder oceaanblauw waren, zonder enige vorm van een andere kleur. Snel wendde ik mijn blik af. Ik werd te veel afgeleid, ik moest me focussen op zijn leven verbeteren.

    -Bagger stukje.-



    Harry Edward Styles

    Anea nam een slokje van haar Frappuchino en mompelde dat ze het heerlijk vond. Ze ging naast me staan en leunde tegen de met graffiti bespoten muur. Ik nam ook een slokje van mijn Latte hopend dat het me wat zou oppeppen. "Heb je zin om naar het park te gaan?"stel ik dan voor aan haar en haal ondertussen mijn zonnebril en beanie uit. "Wat gebeurt er eigenlijk als iemand anders je aanraakt?"vroeg ik haar dan. Ik nam nog een slokje van mijn drankje en deed dan de beanie over mijn hoofd en mijn zonnebril op. Als we naar het park zouden gaan ,dan ging ik zeker opvallen ,daarom deed ik deze altijd mee om me onopgemerkt te laten .

    (sorry kort moet eten)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Anae Yara Clouds.
    "Heb je zin om naar het park te gaan?" vroeg hij terwijl hij zijn zonnebril en beanie pakte. Ik knikte, en zette me af van de muur. "Wat gebeurt er eigenlijk als iemand anders je aanraakt?" Vroeg hij. Ik glimlachte zwakjes. "Echt een verschrikkelijk onprettig gevoel. Als ze dan ook nog door me heen reiken dan trekt er een soort gevoel door me heen, ongeveer zoiets als verdriet. Zo voelt het tenminste." Ik keek hem met een triest glimlachje aan. Tenminste, ik keek naar zijn zonnebril. Ik nam zijn hand vast. "Zo kun je gewoon met me praten zonder dat andere mensen raar omkijken." Glimlachte ik. Samen liepen we naar het park, en maakten we een rustige wandeling door de stad. Het was heerlijk rustig, en na een tijdje lopen, ging ik zitten en klopte met mijn hand naast me.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles

    Anea knikte even en glimlachte dan zwakjes. "Echt een verschrikkelijk onprettig gevoel. Als ze dan ook nog door me heen reiken dan trekt er een soort gevoel door me heen, ongeveer zoiets als verdriet. Zo voelt het tenminste." zei ze en keek me met een triest glimlachje aan ,waardoor ik haar meelevend aankeek. Anea nam mijn hand vast en ik nam nog een laatste slokje van mijn drankje en stak die dan in de vuilbak ,die dicht bij ons stond. "Zo kun je gewoon met me praten zonder dat andere mensen raar omkijken." zei ze en ik glimlachte naar haar. We liepen richting het park en ik verstrengelde mijn vingers met de haren ,zodat ik haar zeker niet kon verliezen. Het was wel rustig vandaag ,waardoor ik erg blij was dat er niet veel mensen me zouden herkennen. Er werden af en toe wel blikken naar ons geworpen ,onderzoekende en twijfelende blikken. Als ik met haar het park in was ,ging ik met haar naar het meertje en ging ik op een bankje zitten ,nogsteeds haar hand vasthouden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosemay Lockheart
    Mijn nagels kraste voorzichtig over zijn huid en de rilling bleef me dan ook niet onopgemerkt. Niet vreemd, want mijn vingers waren koud vergeleken met zijn huid. 'Dat was ook de bedoeling met het niet betrappen, maar wat had je in gedachten dan?' Fluisterde ik tegen zijn huid waarna ik langzaam weer opkeek, nadat ik hem nog een kus had gegeven. Mijn voorhoofd leunde tegen de zijne waardoor ik hem recht in de ogen aan kon kijken. 'LouLou, niet zoveel denken, maar doen wat je gevoel zegt.' Fluisterde ik bijna onhoorbaar. Zijn gedachten kon ik raden en pakte zijn handen uiteindelijk vast. De jongen was schattig op dit moment. 'Je bent in mijn ogen perfect.' begon ik zacht, om hem ten eerste wat moe in te spreken, maar tegelijkertijd ook naar waarheid en zette een stap dichter naar hem toe. 'En slecht zit er bij jou niet bij.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Anae Yara Clouds.
    Ik voelde hoe hij zijn vingers met die van mij verstrengelde, wat me onbewust licht deed glimlachen. Ik keek langzaam het park rond, waar verschijdene mensen ons sceptische blikken toewierpen. Op een gegeven moment kwam een meisje naar ons toe, wie ik rond de zestien schatte. Ze leek erg zeker van zichzelf en droeg wat mij betrof veel te veel make-up. "Ehm, hai?" zei ik met een opgetrokken wenkbrauw. Ze negeerde me volkomen en even dacht ik dat ik weer onzichtbaar was, maar toen besefte ik me dat Harry's warme hand nogsteeds verstrengeld was met de mijne. Ze keek strak naar Harry. "Harry, mag ik je nummer?" Ik had meteen door wat ze was. Zo'n obsessieve, rare fan die dacht dat ze het in zich had om gewoon op een popster af te stappen en hij als een blok voor haar zou vallen. Ik snapte waar ze heen wilde. En ik wist ook dat ik van haar afwilde. Voordat Harry kon antwoorden op het meisje draaide ik met mijn hand zachtjes zijn hoofd mijn kant op, en drukte ik mijn lippen op de zijne. Het was zachtjes en heel licht, gewoon om het meisje weg te jagen.

    -DRAMA. (cheers) Ookal kan dat niet. -

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 20:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles

    We zaten rustig op het bankje ,tot er plots een meisje van 15/16 jaar op ons afgelopen kwam ,ik zuchtte zachtjes. "Ehm, hai?" zei Anea met opgetrokken wenkbrauw ,maar ze leek haar te negeren. "Harry, mag ik je nummer?" zei ze ,bijna bevelend en ik kijk haar verbaasd aan. Ik voelde hoe Anea's hand ,mijn gezicht draaide zodat ik haar aankeek en daarna drukte ze plots haar lippen op de mijne. Ik keek haar even verbaasd aan ,maar sloot dan mijn ogen en kus haar terug. Ik hoorde het meisje weggaan ,waardoor ik mijn lippen van de hare afhaal en hij verbaasd aankeek. "Dat was apart."zeg ik met een glimlachje en lichte blosjes verschenen op mijn wangen ,maar het was wel fijn ,ondanks dat ik wel weet dat het was om het meisje weg te jagen. "Nu hopen ,dat dit niet in de boekjes komt."zucht ik .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson
    Ik zuchtte even bij haar worden en wendde mijn blik af. "Mijn gevoel weet het niet"mompel ik zacht en staarde naar een dode hoek in de kamer. "Okay"zucht ik en bijt op mijn lip. Mijn bobbel werd alleen maar groter bij haar aanrakingen en mijn blik gaat naar mijn sportbroeken die erg gespannen stond. "Perfect ben ik niet " mompel ik als ze meld dat ik perfect ben. "Ik zal nooit perfect zijn" Onzeker kijk ik haar in D'r ogen en blijf met mijn voorhoofd tegen het hare leunen terwijl ik d'r kus.

    Rosemay Lockheart
    Ik verstrengelde onze vingers en hield mijn hoofd ietwat schuin. 'Lou, waar ben je bang voor?' vroeg ik bijna onhoorbaar, want ik had het idee dat iets hem niet lekker zat. 'Want er zal toch wel iets in dat knappe koppie van je rondspoken? Anders had je voor sommige dingen ook niet het initiatief genomen. Daarbij weet je dat je alles kan zeggen, hé? Ik vind niets meer raar.' Voegde ik er nog aan toe. Een lieve glimlach wierp ik hem toe waarna mijn blik de zijne, naar zijn sportbroek, volgde. 'Dan kan ik je ook alleen van je probleempje afhelpen.' De woorden verlieten zacht mijn mond, maar ik niets doen of zeggen waar Louis zich niet gemakkelijk bij voelde. Ik keek weer op, om recht in zijn ogen te kunnen kijken. Iets waardoor mijn glimlach nog breder werd. 'Louis Tomlinson, in mijn ogen ben je meer dan perfect. De onzekerheid is dus ook nergens voor nodig.' zei ik en kuste hem daarna terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    "Als jij me ff van me probleempjes afhelpt dan ben ik daar ik blij mee" zeg ik zacht en druk een kus op haar neus en glimlach verlegen. "Verder id er niks" vervolg ik mijn zin en grinnink even. Ik druk mijn lippen nu stevig op de hare en sluit mijn ogen. Ik laat mijn handen door haar haren gaan en glimlach breed. "Nobody perfect" fluister ik. "But you are perfect for me." " verder gaan er alleen leuke dingen in mijn koppie gaande behalve mijn probleem van onderen"

    Rosemay Lockheart
    'Ik zie je graag blij, dus als Louis heel lief is zal ik je zeker van je probleempjes afhelpen.' zei ik zacht, maar kon een onschuldige grinnik niet onderdrukken. Sowieso zou ik hem wel helpen. De verlegen glimlach liet me smelten, want die maakte hem nog schattiger dan de jongen al was. 'Maar dat is goed om te horen. Anders moet je echt met me praten, want ik ben hier voor jou.' Zijn handen liet ik uiteindelijk los, om mijn armen om zijn nek te slaan, mijn ogen te sluiten en hem terug te kussen. Zoals ik al eerder zei, deed hij iets met me wat niet te beschrijven viel. Dit had ik in al die jaren nog niet meegemaakt, maar was wel blij dat ik het deze keer met Louis mee mocht maken. 'If nobody's perfect then are you close so to nobody.' zei ik zacht terwijl mijn wangen toch een rode kleur aannamen door zijn woorden. 'Leuke dingen, hé? En dat probleem is zo echt wel verleden tijd.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    'Leuke dingen, hé? En dat probleem is zo echt wel verleden tijd" Mijn blik ving kort de hare en ik zuchte even. "Ja, leuke dingen"lieg ik en ontwijk haar blik. Later zou ik het haar wel allemaal uitleggen maar daar had ik nu geen behoefte toe.'Maar dat is goed om te horen. Anders moet je echt met me praten, want ik ben hier voor jou.'zei ze en ik knikte kort . 'If nobody's perfect then are you close so to nobody"zei ze zacht en ik glimlachte zwak." I love you" fluister ik in haar oor na haar woorden en grijns bij het zien van haar roze wangetjes.

    Rosemay Lockheart
    Ik besloot maar niet meer op zijn reactie in gaan, want dit bracht me aan het twijfelen. Ik hield mijn mond, omdat ik duidelijk zag dat Louis er nu even niet voor in de stemming was. Ik deed dan ook niets anders dan dicht tegen hem aan kruipen, om mijn hoofd tegen zijn schouder aan te leggen. Zo zag ik ook nog wat van de reacties op mijn andere woorden, ook al kon ik deze wel raden. Ik wilde hem in zijn zij prikken en zeggen dat een brede glimlach hem leuker maakte dan de zwakke, maar zijn laatste woorden met de grijns, liet me mijn mond houden daarover. In plaats daarvan verliet vier andere woordjes mijn mond. 'I love you too' fluisterde ik en draaide mijn gezicht zo dat mijn rood, roze wangen niet te zien waren. ´Boo, wat gaat er tussen ons gebeuren? En dan heb ik het over het algemeen.´ Ondertussen verliet een zachte zucht mijn mond terwijl mijn hand langzaam afzakte. Ik moest namelijk nog heel even een engeltje zijn en mijn belofte nakomen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Gomlinson
    Ze zweeg een tijd en kroop tegen me aan. "Ik weet het niet Roos, is het Tibetaan om een relatie te hebben tussen mens en engel?" Vraag ik kort en wend mijn blik af naar de grond. Ik staar een tijd naar de grond van mijn kamer en ga op bed zitten. "Ik weet het allemaal niet"zucht ik en bijt op mijn wang terwijl ik nadenk over alles. Niet alleen over haar maar ook over normale dingen. "Ik moet nog nieuwe schoenen kopen" zeg ik dan drog en bekijk mijn oude versleten All-Stars.