• De eerste is over foto's in hoofdstukken. Ik heb heel vaak dat ik een foto toevoeg van internet en dat ik hem kan zien, maar iemand anders niet en zo ook andersom. Sommige kunnen hem wel zien, anderen kunnen hem niet zien. Kan hier iets aan gedaan worden of ligt het gewoon aan beveiliging van je computer die automatisch bepaalde websites blokkeert?

    De tweede is over iets wat er laatst bijgekomen is. Als je een reactie op het forum typt komt er te staan hoeveel woorden en letters je hebt getypt net als bij stories. Dit komt er echter niet te staan als je een reactie aanpast of een nieuw topic maakt. Kan het daar misschien dan ook bij of is dat niet mogelijk?


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Nee dat kan niet, want dan kan niemand hem zien. Sommige zien hem wel en andere niet. Gebeurd trouwens ook als andere mensen een foto ergens aan toevoegen, niet alleen als ik het doe.

    Hmm, in dat geval zal ik het niet weten, sorry.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hmm, ik voeg eigenlijk alleen maar foto's toe van weheartit & Tumblr en heb eigenlijk geen klachten gehad - tot nu toe.


    To infinity and beyond •

    teamZouis schreef:
    Dat met die foto's kan zijn omdat de link bv van fanpop komt, dan neemt Q hem niet, dat is al een hele tijd zo.

    Ik weet in ieder geval ook niet wat je daar aan kunt doen, behalve links van andere sites gebruiken. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Square schreef:
    (...)

    Oh, dan is het niet zo vreemd dat ik het nog nooit had gezien, want ik RPG niet. :'D Al zou ik het op zich ook geen slecht idee vinden voor de rest van het forum. Ik schijf wel eens reacties die wat aan de veel te lange kant zijn, maar als ik wil weten hóé lang precies moet ik alles kopiëren naar Word.


    Ik heb de suggestie gedaan voor een woordteller, er waren veel die het niet goedvonden dus heeft Rutger het alleen bij subforum RPG ingesteld.:)
    En dat die het niet doet bij aanpassen, dat wist ik niet. Zou idd handig zijn moest hij het dan ook doen.

    Wat de foto's betreft volgens mij heeft dat te maken met je device/computer. Dat hij op Q niet alle foto's kan laten zien.
    Ben er niet zeker van. Maar het zou kunnen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!