• De eerste is over foto's in hoofdstukken. Ik heb heel vaak dat ik een foto toevoeg van internet en dat ik hem kan zien, maar iemand anders niet en zo ook andersom. Sommige kunnen hem wel zien, anderen kunnen hem niet zien. Kan hier iets aan gedaan worden of ligt het gewoon aan beveiliging van je computer die automatisch bepaalde websites blokkeert?

    De tweede is over iets wat er laatst bijgekomen is. Als je een reactie op het forum typt komt er te staan hoeveel woorden en letters je hebt getypt net als bij stories. Dit komt er echter niet te staan als je een reactie aanpast of een nieuw topic maakt. Kan het daar misschien dan ook bij of is dat niet mogelijk?


    Your make-up is terrible

    Geen idee waardoor het eerste komt. Het kan zijn dat de website waarop je het hebt geupload faalt.
    Dat tweede zou wel heel erg handig zijn eigenlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Geen idee waardoor het eerste komt. Het kan zijn dat de website waarop je het hebt geupload faalt.
    Dat tweede zou wel heel erg handig zijn eigenlijk.


    Nee, dat is het niet. Sommige mensen kunnen hem namelijk wel zien en anderen niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, dat is het niet. Sommige mensen kunnen hem namelijk wel zien en anderen niet.

    Ja, dan kan het alsnog zijn dat de server faalt, hoewel het raar zou zijn als dat op hetzelfde moment gebeurd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat van die foto's is me nog nooit opgevallen, al had ik gister wel dat toen ik een foto wilde uploaden bij een hoofdstuk, het een zwart plaatje werd. Nu was het wel zo dat het een .png was die ik via tinypic als .jpg opsloeg, weet niet of het daar iets mee te maken had...
    Anyhow, de wordcount bij hoofdstukken doet het bij mij niet :/. En waar staat de wordcount in het forum? :o


    i put the fun in funeral

    Misschien ligt het aan mij, maar ik zie nergens een woordenteller als ik reacties typ op het forum. Niet dat ik het een slecht idee zou vinden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Misschien ligt het aan mij, maar ik zie nergens een woordenteller als ik reacties typ op het forum. Niet dat ik het een slecht idee zou vinden.


    Whut, hij is weg. o.o Gister had ik hem nog!
    Edit: Ik ben erachter gekomen dat het alleen in het RPG subforum is. 8D Maar daar doet hij het ook niet als je een reactie aanpast.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 12:03 ]


    Your make-up is terrible

    Remain schreef:
    Dat van die foto's is me nog nooit opgevallen, al had ik gister wel dat toen ik een foto wilde uploaden bij een hoofdstuk, het een zwart plaatje werd. Nu was het wel zo dat het een .png was die ik via tinypic als .jpg opsloeg, weet niet of het daar iets mee te maken had...
    Anyhow, de wordcount bij hoofdstukken doet het bij mij niet :/. En waar staat de wordcount in het forum? :o

    Dat komt omdat je het verkeerd hebt opgeslagen. Een .png opslaan als een .jpg, maakt het geen .jpg. Je zult het echt via Paint moeten doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Dat komt omdat je het verkeerd hebt opgeslagen. Een .png opslaan als een .jpg, maakt het geen .jpg. Je zult het echt via Paint moeten doen.


    Maar er staat bij itemtype dat het een JPEG-afbeelding is :c


    i put the fun in funeral

    Remain schreef:
    (...)

    Maar er staat bij itemtype dat het een JPEG-afbeelding is :c

    Zou het alsnog even opnieuw via Paint doen met "Opslaan als".


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Whut, hij is weg. o.o Gister had ik hem nog!
    Edit: Ik ben erachter gekomen dat het alleen in het RPG subforum is. 8D Maar daar doet hij het ook niet als je een reactie aanpast.


    Oh, dan is het niet zo vreemd dat ik het nog nooit had gezien, want ik RPG niet. :'D Al zou ik het op zich ook geen slecht idee vinden voor de rest van het forum. Ik schijf wel eens reacties die wat aan de veel te lange kant zijn, maar als ik wil weten hóé lang precies moet ik alles kopiëren naar Word.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Father schreef:
    (...)
    Zou het alsnog even opnieuw via Paint doen met "Opslaan als".


    Het werkt, thanks ^^.
    Er zat transparantie in het plaatje en dat kon dus kennelijk niet.


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    (...)

    Whut, hij is weg. o.o Gister had ik hem nog!
    Edit: Ik ben erachter gekomen dat het alleen in het RPG subforum is. 8D Maar daar doet hij het ook niet als je een reactie aanpast.


    Oh wow, dat is super slim haha, maar dat zou inderdaad wel handig zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Father schreef:
    (...)
    Ja, dan kan het alsnog zijn dat de server faalt, hoewel het raar zou zijn als dat op hetzelfde moment gebeurd.


    Dan is het raar dat het nu wel steeds gebeurd, en vroeger niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat met die foto's kan zijn omdat de link bv van fanpop komt, dan neemt Q hem niet, dat is al een hele tijd zo.

    Ik weet in ieder geval ook niet wat je daar aan kunt doen, behalve links van andere sites gebruiken. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZouis schreef:
    Dat met die foto's kan zijn omdat de link bv van fanpop komt, dan neemt Q hem niet, dat is al een hele tijd zo.

    Ik weet in ieder geval ook niet wat je daar aan kunt doen, behalve links van andere sites gebruiken. (:


    Nee dat kan niet, want dan kan niemand hem zien. Sommige zien hem wel en andere niet. Gebeurd trouwens ook als andere mensen een foto ergens aan toevoegen, niet alleen als ik het doe.


    Your make-up is terrible