• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    SeaWaves schreef:
    (...)

    :Y)
    Maak maar een grapje hoor.
    over die revolver alleen niet


    0-0


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    0-0


    Hahahaha xD

    Ik zal uitleg geven. * Zucht even*

    Kijk ik ga af en toe met me lieve oom naar de schietbaan. Ik schiet dan vaak ook mee. -dan moest ik altijd eerst van iemand een pistool of een ander ding krijgen. En vorig jaar heeft hij mij een revolver als kado gedaan op mijn verjaardag dus nu heb ik altijd als ik daar ben gewoon een revolver bij me.
    NEE IK VERMOORD GEEN MENSEN ERMEE IK GEBRUIK HEM ALLEEN DAAR!!!!
    Zo :Y)
    Mijn oom geeft mij vreemde kado's


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Hahahaha xD

    Ik zal uitleg geven. * Zucht even*

    Kijk ik ga af en toe met me lieve oom naar de schietbaan. Ik schiet dan vaak ook mee. -dan moest ik altijd eerst van iemand een pistool of een ander ding krijgen. En vorig jaar heeft hij mij een revolver als kado gedaan op mijn verjaardag dus nu heb ik altijd als ik daar ben gewoon een revolver bij me.
    NEE IK VERMOORD GEEN MENSEN ERMEE IK GEBRUIK HEM ALLEEN DAAR!!!!
    Zo :Y)
    Mijn oom geeft mij vreemde kado's


    Hahaha, eigenlijk vind ik dat best wel awesome^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Yay, akinator kent nu JJ ;D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dus jij vind het gaaf dat een 13 jarig kind gewoon een revolver heef en daarmee mensen overhoop mee kan schieten?
    :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Dus jij vind het gaaf dat een 13 jarig kind gewoon een revolver heef en daarmee mensen overhoop mee kan schieten?
    :'D


    Ja! ^^ maar jij vindt het toch ook awesome?;D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jaaaa, hij is er! Klik als je nieuwsgierig bent, haha


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ja! ^^ maar jij vindt het toch ook awesome?;D


    Het is ook awesome dat ik gewoon een moordwapen heb xD
    Nou ja ik weet hoe je moet schieten dus dat is al een goede hulp als er ooit iets gebeurd xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    xSunshineee schreef:
    Jaaaa, hij is er! Klik als je nieuwsgierig bent, haha


    Like, like, like , like , haha xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Like, like, like , like , haha xD


    Haha


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Haha


    Weet je dat ik daarnet even een banaan aan de kudo knop heb gevoerd? :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lol, mijn oma is awesome bezig. Ik ging haar Een klein stukje van Carry you laten horen en zoen zette in hem op pauze. Zij: nee, doe weer aan, dit lied is leuk! Daarna dacht ze dat JJ en Jaymi een relatie hadden met elkaar. (cat) . Haha, nu weet ze alles over Union J, want zodra je iets aan mij over Union J vraagt, begin ik hun hele geschiedenis te vertellen. Het boeide haar ook nog cd. Normaal zeikt ze iedereen af xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Lol, mijn oma is awesome bezig. Ik ging haar Een klein stukje van Carry you laten horen en zoen zette in hem op pauze. Zij: nee, doe weer aan, dit lied is leuk! Daarna dacht ze dat JJ en Jaymi een relatie hadden met elkaar. (cat) . Haha, nu weet ze alles over Union J, want zodra je iets aan mij over Union J vraagt, begin ik hun hele geschiedenis te vertellen. Het boeide haar ook nog cd. Normaal zeikt ze iedereen af xd


    Geluks vogel D:

    Zo gaat het altijd tussen mij en mijn oma.
    Zij: Hoe gaat het met je?
    Ik: Het gaat goed met mij. Dank u.
    Zij: Brutaal kind. *Slaat met wandelstok en loopt weg*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Geluks vogel D:

    Zo gaat het altijd tussen mij en mijn oma.
    Zij: Hoe gaat het met je?
    Ik: Het gaat goed met mij. Dank u.
    Zij: Brutaal kind. *Slaat met wandelstok en loopt weg*


    Ik probeer nu mijn lach in te houden omdat ik het zielig voor je vind. Hoezo brutaal? Hahaha, sorry xd hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik probeer nu mijn lach in te houden omdat ik het zielig voor je vind. Hoezo brutaal? Hahaha, sorry xd hahaha


    Je mag lachrn omdat nadat ze mij slaat altijd begin te lachen xD Want ze slaat niet hard xC

    Nou ik ga Alkmaar in Guys :D Schoolsoullen halen. Ik zal kijken waneer ik tijd heb om on te komen.
    Bay!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial