• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Hamblet schreef:
    Wooh, Sylvie kijk naar mijn profiel ^^


    Awh lief (K)


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Awh lief (K)


    Ghihi ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik ben zo moe, ik denk dat ik zo maar is ga slapen.


    16 - 09 - '17

    Nee niet slapen!!! :'(
    Ik moet jullie wat vertellen!!!!!!!!
    Serieus ik sta nog te shaken. Het was zoo eng!!! :'(


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Nee niet slapen!!! :'(
    Ik moet jullie wat vertellen!!!!!!!!
    Serieus ik sta nog te shaken. Het was zoo eng!!! :'(


    Vertel maar, ik lees het morgen wel, ik kan mijn ogen niet langer open houden. Sorry, goodnight! xx


    16 - 09 - '17

    Oke ik moet het kwijt:

    Ik ging dus met Dylan naar de film.-The Heat is dus geweldig- Toen we klaar waren gingen we terug met de bus. Ik viel in slaap en ik werd wakker toen we in Bergen waren. Wat bleek. Dylan had dit bedacht als verassing. Zelf vond ik het geweldig aangezien het lichtjes nacht was/is en dus heel bergen versierd is met lichtjes. Na een paar uurtjes gingen we richting wonders maar opeens hoorde we sirenes. Ik zag hoe eerst een Brandweer wagen aankwam rijden en bijna 3 mensen aanreed!!! Ze maakte een doods sprong om van alles. Toen draaide hij weer een straat in en je zag die mensen echt allemaal beginnen te rennen. Hij nam allemaal lichtjes mee waar dus echt vuur in zat. En die gast stopte past aan het eind van de straat!!! Die gast heeft bijna gewoon mensen vermoord!!! Je ben toch een brandweer man!!! Niet een serie moordenaar??!!!!!
    En het vreemde is dat echt alles afgesloten was dat dus geen auto's konden rijden. Hoe kwam hij er langs in vredesnaam?!!!

    Oke sorry voor mijn gezeik.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik snap het niet, maar het klinkt erg naar..
    Ik heb gereageerd met George btw (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Korte uitleg.
    Ging uit met vriendje.
    Ging naar lichtjes nacht.
    brandweer heeft bijna mensen vermoord.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dafuq?! O_O


    16 - 09 - '17

    Wtf..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Volgens mij hoort een brandweer toch mensen te redden??!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Was er wel brand dan ofzo? Echt raar


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nou opeens gingen die sirenes uit en ging er een heele grote groep naar die brandweer.
    Aangezien lichtjesavond belangrijk is voor hun.
    En ze waren kwaad dat die gast bijna mensen waren vermoord.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dus er was geen brand? Of begrijp ik dat nou verkeerd?


    16 - 09 - '17

    Ik weet niet waar er brand was.
    Maar die gast is opgepakt dus tja. Waarschijnlijk s er een andere brandweer wagen naar toe gegaan.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial