• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Hahaha nice


    Schotland is geweldig. Mijn familie woont op de grens tussen Engeland en Schotland dus we zijn ook vaak in Engeland te vinden :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Schotland is geweldig. Mijn familie woont op de grens tussen Engeland en Schotland dus we zijn ook vaak in Engeland te vinden :'D


    Hoe leuk, kan je mij niet keertje meenemen? Haha

    Omg die Joe Sugg, hahahahahahhah


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Hoe leuk, kan je mij niet keertje meenemen? Haha

    Omg die Joe Sugg, hahahahahahhah


    Moet je jou ook in mijn koffer verstoppen hé? XD

    Haha Joe is geweldig maar in Youtuber land is er nu 1 en al drama :/
    Nou ja drama en andere blije dapperen dingen xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    HAHAHAHA omg ik lach me srs kapot! Die Josh is ni normaal xD


    16 - 09 - '17

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Moet je jou ook in mijn koffer verstoppen hé? XD

    Haha Joe is geweldig maar in Youtuber land is er nu 1 en al drama :/
    Nou ja drama en andere blije dapperen dingen xD


    Ja, ik plooi me wel dubbel.

    Haha xp


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ja, ik plooi me wel dubbel.

    Haha xp


    Haha dat mag of ik stop je in mijn hele grote weekend tas :P

    Ben ik de enige die zich vrij verast voeld over dat niemand hier over dat Union J boek zit te fangirlen? xD
    Nou ja ik koop geen boeken over mensen dus
    Not my cup of thea xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Haha dat mag of ik stop je in mijn hele grote weekend tas :P

    Ben ik de enige die zich vrij verast voeld over dat niemand hier over dat Union J boek zit te fangirlen? xD
    Nou ja ik koop geen boeken over mensen dus
    Not my cup of thea xD


    Ik wist niet dat ze een boek hadden


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ik wist niet dat ze een boek hadden


    Krijgen :P
    Net zoals One Direction. -.-" Snap nooit waarom een boek. -.-" Nou ja als ze iedereen weer aan het lezen krijgen hoor je mij niet zeiken :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Krijgen :P
    Net zoals One Direction. -.-" Snap nooit waarom een boek. -.-" Nou ja als ze iedereen weer aan het lezen krijgen hoor je mij niet zeiken :Y)


    Haha, ik koop niet eens spullen, posters zitten af en toe bij tijdschriften dus good enough for me xp


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Haha, ik koop niet eens spullen, posters zitten af en toe bij tijdschriften dus good enough for me xp


    Ik ook niet. Aangezien je toch geen spullen nodig heb om fan te zijn? Nou ja ik heb geen posters op de muir aangezien ik een keer een nachtmerrie had. Wakker schoot, in Zayn's ogen keek. Mijn kamer uitsnelde. De trap af kukelde en naar me ma vloog xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik ook niet. Aangezien je toch geen spullen nodig heb om fan te zijn? Nou ja ik heb geen posters op de muir aangezien ik een keer een nachtmerrie had. Wakker schoot, in Zayn's ogen keek. Mijn kamer uitsnelde. De trap af kukelde en naar me ma vloog xD


    Nope. Ik heb er ook geen aan mijn muren hoor xp
    Haha omg, was je bang van m?


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Nope. Ik heb er ook geen aan mijn muren hoor xp
    Haha omg, was je bang van m?


    Ik droomde dat ik verdronk in het bloed van een jongen die mijn huid opekraste en ik viel in een glazen kom.
    En toen werd ik wakker vlakvoor ik de bodem zou aanraken. En ik zag Zayn's ogen en ik was doods bang xD
    Gewoon bang dat er meer zou gebeuren :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik droomde dat ik verdronk in het bloed van een jongen die mijn huid opekraste en ik viel in een glazen kom.
    En toen werd ik wakker vlakvoor ik de bodem zou aanraken. En ik zag Zayn's ogen en ik was doods bang xD
    Gewoon bang dat er meer zou gebeuren :/


    Aawwhh *hug*


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Aawwhh *hug*


    Dankje.(l) Nu ik er aan terug denk was ik echt doodsbang. Maar het was enger dan Horror of zo iets -want dat is gewoon grappig-
    Ugh hoe dat klokje heen en weer ging en die grijns.... Ik voel me misselijk worden. Het was on menselijk laten we het zo zeggen.xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Dankje.(l) Nu ik er aan terug denk was ik echt doodsbang. Maar het was enger dan Horror of zo iets -want dat is gewoon grappig-
    Ugh hoe dat klokje heen en weer ging en die grijns.... Ik voel me misselijk worden. Het was on menselijk laten we het zo zeggen.xD


    Aawhh ;(
    *extra hug*


    16 - 09 - '17