• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hamblet schreef:
    (...)

    Gan we zo beginne, ik ook dan ze!
    Eigenlijk niet zo ver van jou ^^


    Nee, toevallig kortbij Bobbejaanland? Dan woon ik zo een uur en half van u af en ik daar redelijk vaak naartoe, wel bijna elk jaar fzo, haha


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Haha, ergens op de kaart, in België, op de wereld


    Owja Belgie wist ik wel. Duh.... *Denkt: Waarom hebben ze mij op de havo gezet*
    Hebben eigenlijk jullie in het buitenland gewoond? Vroeg het mij opeens af haha xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Owja Belgie wist ik wel. Duh.... *Denkt: Waarom hebben ze mij op de havo gezet*
    Hebben eigenlijk jullie in het buitenland gewoond? Vroeg het mij opeens af haha xD


    Nee, maar ze denken wel dat ik van Duitsland ben door m'n achternaam dus gaan ze die steeds uitspreken op zen Duits wat ik haat


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Nee, toevallig kortbij Bobbejaanland? Dan woon ik zo een uur en half van u af en ik daar redelijk vaak naartoe, wel bijna elk jaar fzo, haha


    Eeuhm een twintig minuten rijden denk ik (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hamblet schreef:
    (...)

    Eeuhm een twintig minuten rijden denk ik (:


    Oh jaloers, je kan zoveel gaan en ik moet zo ver rijden, haha.


    16 - 09 - '17

    Hamblet schreef:



    Ow.... Danku :D *Gaat alvast leren*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Oh jaloers, je kan zoveel gaan en ik moet zo ver rijden, haha.


    Ik had vorig jaar een abbonoment en ben zeker 15 keer geweest ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Oh jaloers, je kan zoveel gaan en ik moet zo ver rijden, haha.


    Wees blij. Ik moet al 4 uur doen naar de efteling zonder file. En naar Bobbejaan land zal ik ongeveer 8,9 uur zitten. Dan heb ik ondertussen wel een houte kont -.-"


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hamblet schreef:
    (...)

    Ik had vorig jaar een abbonoment en ben zeker 15 keer geweest ^^


    Omg, zo jaloers! ;(
    Wajoo blijkt eigenlijk dat we maar een uur moeten rijden voor Bobbejaanland, ik vroeg t aan mn broer, haha ;p

    @Daisy wtf?! Ik doe twee uur erover om naar de Efteling te gaan

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 0:43 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Nee, maar ze denken wel dat ik van Duitsland ben door m'n achternaam dus gaan ze die steeds uitspreken op zen Duits wat ik haat


    Haha :'D
    Zelf ben ik geboren in Glashwol :'D 3 maanden gewoon en toen naar dit kokommer land verhuist -.-" ik ben daar echt kwaad om aangezien dit echt een land is dat gewoon naar de maat staven gaat -.-"


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Omg, zo jaloers! ;(
    Wajoo blijkt eigenlijk dat we maar een uur moeten rijden voor Bobbejaanland, ik vroeg t aan mn broer, haha ;p

    @Daisy wtf?! Ik doe twee uur erover om naar de Efteling te gaan


    Ik woon in Noord-Holland. En dan ook nog boven Amsterdam een stuk. En als je het verkeer hier weet. *Schud hoofd*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Haha :'D
    Zelf ben ik geboren in Glashwol :'D 3 maanden gewoon en toen naar dit kokommer land verhuist -.-" ik ben daar echt kwaad om aangezien dit echt een land is dat gewoon naar de maat staven gaat -.-"


    Geboren in wat? Waar ligt dat?


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Geboren in wat? Waar ligt dat?


    SCHOTLAND :D Je weet wel met hun kilten waar ze geen onderbroeken onder dragen.....


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    SCHOTLAND :D Je weet wel met hun kilten waar ze geen onderbroeken onder dragen.....


    Hahaha nice


    16 - 09 - '17