• Geïnspireerd door de film 'The internship'
    Rpg idee door Tomlinsonzen Raccoon

'I want to follow my dreams'

In geheel Londen hingen flyers uit met de tekst 'You can be the star of this hole story.' Het is een stage kamp ,waar mensen tussen de 19 en de 24 naartoe kunnen ,om studies te volgen in 1 van de duurste academies ter wereld ,waar je ,je droom als Acteur/actrice ,zanger/zangeres ,muziekant(e) ,danser(es) kunt waarmaken ,maar slecht 2% zal door mogen. Meer dan duizend jongvolwassenen wagen hun kans en krijgen te horen dat ze zich in groepen van 6 moeten indelen. Maak slimme keuzes ,zoek verschillende mensen met verschillende talenten ,en maak als team julie droom waar. Slechts 1 a 2 groepen ,krijgen de kans om naar de uni van hun dromen te gaan.

Then you gave to work hard for it ,because...

De bedoeling van de rpg is ,dat er twee groepen gevormd worden van 3 jongens en 3 meisjes. Het kamp ,waar ze zullen verblijven is een luxueuze buurt met elk bungalows van 3 personen. Meer dan duizend mensen hadden zich ingeschreven en daaruit ,werden er maar honderd uit gekozen om een kans te krijgen om naar de universiteit van hun dromen te gaan. De groepen worden zelf gekozen ,maar wees slim probeer verschillende mensen ,met verschillende talenten te zoeken ,want de opdrachten zullen zeker niet in je eigen comfort zone zitten. Het stage kamp heeft maar 2 groepen die het kunnen maken nodig. Die moeten bestaan uit ,dansers ,zangers of muzikanten en acteurs en actrices

*sigh* 'I know ,if you don't work enough for it ,then your dream becomes a nightmare'

________________________________________________________________________________________________________

Acteurs/actrices
    -Isis Delores Willson || Go
    -Natalie Carmila Rios || Cozart
    -James Kain || OldHeaven
    -Aidan Benjamin Levi ||KiliOfDurin

Muzikanten/muzikantes, zangers/zangeressen
    -Chiara Phoebe Johnson || Tomlinsonz
    - Jaylee Cloé Valley ||Faisean
    -Alexander Sam Rosefields || Raccoon
    -Dean Benedict Levi ||KiliOfDurin

Dansers/danseressen
    -Jasmyn Lara Rizk || Appa
    -Samantha 'Sam' Erin Thomson||Europe
    -George Finn Oakley || Raccoon
    -Jaiden ''JD''Dell Valey || Faisean

De bungalows
    Kamer Iedereen heeft een aparte kamer
    Keuken
    Woonkamer

Bungalow 1:
    1.-Isis Delores Willson
    2.-Natalie Carmila Rios
    3.- Jaylee Cloé Valley

Bungalow 2 :
    4.-Samantha 'Sam' Erin Thomson
    5.-Jasmyn Lara Rizk
    6.-Chiara Phoebe Johnson

Bungalow 3:
    1.-James Kain
    2.-Dean Benedict Levi
    3.-Alexander Sam Rosefields

Bungalow 4:
    4.-Jaiden ''JD''Dell Valey
    5.-George Finn Oakley
    6. -Aidan Benjamin Levi

Regels rpg:

We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje)
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Tomlinsonz
    Vragen mogen altijd gesteld worden.

Regels kamp

Wees altijd om 8 uur in het grote aula ,hier zullen alle opdrachten gegeven worden.
    De punten worden pas later berekend dus je zult niet weten hoeveel punten je krijgt.
    Je moet samenwerken in groep ,dat is vooral het belangrijkste.
    Geen geweld of je word van het kamp gesteurd.
    Geen drugs alcohol os seksuele misbruiken in het kamp
    Iedereen is s'nachts in zijn bungalow.
    Geen eigendommen vernielen.

Start ,
    Het begint dat iedereen toekomt om 9 uur. Je moet naar de grote aula gaan en daar mag je ,je koffers afgeven ,je naam word erop geplakt met een sticker en dan mag je da aula in. Nadat de mentor zijn speech gegeven heeft ,mogen de mensen hun eigen groep kiezen. Daarna krijg je ,als je de aula uitgaat een blad ,met je kamer nummer op ,een huissleutel en de lijst met je 2 kamergenoten.

[ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 13:29 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Cozart schreef:
    Natalie Carmila Rios

Met de oortjes van mijn iPod in mijn oren stap ik uit de auto. 'Doei mam,' mompel ik en sluit de deur. Ik loop naar de achterkant van de auto en open de achterklep.
    Mijn lila en mijn andere zwarte koffer lagen netjes klaar om mee te nemen.
    Na een minuut staan ze beide op de stoep. Mijn handtas hangt met zijn hengsels aan het handvat waarmee je de koffer kan trekken. Zachtjes doe ik de achterklep weer dicht waarna de auto met een volle snelheid weer weg rijdt. Ik zucht en kijk waar ik heen moet.
    Ik kom uit bij een plek waar ik een sticker op beide koffers krijg en ik ze af moet geven.
    Daarna word ik naar de aula gestuurd voor één of andere speech. Ach, zo erg vind ik dat ook niet. Heel even weet ik niet waar ik heen moet, vragen vond ik toch een beetje eng. Vanuit een ooghoek zie ik wat andere mensen ergens heen lopen. Hopelijk de aula. Op gevoel ga ik achter ze aan.
    Gelukkig is mijn gevoel goed want ik kom bij de aula uit. Ik neem plaats en wacht af.
    Stiekem hoopte ik dat er iemand naast mij zou komen zitten of dichtbij, zodat ik niet zo alleen zit. Of dat ik iemand zou zien de alleen zat en daar naast gaan zitten. Mits diegene er wel aardig uit zag, niet mijn een chagrijnig gezicht die op ontploffen staan. Daar hou ik niet zo van.
    Terwijl ik de oortjes uit mijn oren haal, mijn iPod in mijn handtas stop, want ja, die had ik nog wel bij me, bekijk ik alle mensen in deze ruimte.

[iemand voor Natalie?]

(Mag ik Alex op haar afsturen ? :3)

Raccoon schreef:
    (...)

(Mag ik Alex op haar afsturen ? :3)

[Is goed (:]

Do what people say you can't.

Alexander Sam Rosefields

Ik drukte een kus op mijn moeders wang en stapte dan de auto uit. "Dankje mam !"zeg ik blij en haal daarna mijn koffer en gitaar uit de achterbak. Als dat allemaal gedaan is ,rijd mijn moeder weg en wandel ik rechtdoor ,naar het grote gebouw waar iedereen naartoe leek te gaan.
    Ik haalde een hand door mijn haar en ging dan het gebouw binnen ,mijn koffers werden aangenomen en een stikker met mijn naar werd erop geplaatst ,ook ik kreeg een sticker,daarna mocht ik de aula binnen gaan ,ik stond echt verbaasd te kijken. Overal zaten wel mensen ,maar gelukkig vond ik nog een plekje. Het meisje had blondwitte lokken en blauwe ogen. "Hey ,mag ik hier zitten?"vroeg ik haar met een klein glimlachje. Ik hoopte van wel ,anders moest ik een ander plekje vinden.

Natalie Carmila Rios

Na een aantal minuten van mensen bekijken, schrik ik lichtjes van een stem. Ik kijk opzij waar ik een jongens met donker blond haar zie. 'Het, mag ik hier zitten?' Vraagt hij.
    Ik glimlach, 'Ja, tuurlijk.'
    Ik ben even stil en bekijk hem heel even. Hij leek me best wel aardig. 'Ik ben Natalie,' zeg ik wat onzeker. 'Waarvoor ben jij hier?' vraag ik na een korte stilte. Hmm, misschien niet de meest bijzonderder vraag, maar het was iets. Toch bleef ik het altijd wat ongemakkelijk vinden. Met mijn vinger speel ik met de uiteinde's van mijn haar terwijl ik hem aan kijk.

Alexander Sam Rosefields

Het meisje glimlachte., 'Ja, tuurlijk.' ik glimlachte dankbaar naar haar en ging toen naast haar zitten. 'Ik ben Natalie,' stelde ze zich na een kleine stilte voor. Ik keek haar even aan. "Aangenaam ,ik ben Alexander ,maar je mag me Alex noemen als je wil."zeg ik met een glimlachje.'Waarvoor ben jij hier?' vroeg ze me daarna ."Ik hoop dat ik hier mijn droom ,om songwriter te worden ,waar kan maken."zeg ik zachtjes. "Ik maak dus muziek."zeg ik er dan achterna. "En jij ?" vroeg ik haar nieuwsgierig.

(Cairde --> Faisean (Mode in het iers)

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Natalie Carmila Rios

De jongen ging naast mij zitten waarna ik hem ook een klein glimlachje toe wierp. 'Aangenaam, ik en Alexander, maar je mag me Alex noemen als je wilt.'
    Ik knik als teken dat ik het snapte, 'Is goed Alex' zeg ik tegelijkertijd. 'Ik hoop dat ik hier mijn droom, om songwriter te worden, waar kan maken.' Antwoordt hij mijn vraag, 'Ik maak dus muziek.'
    Weer knik ik. 'En jij?' Vraagt hij daarna aan mij.
    'Ik ben hier om mijn familie traditie door te zetten als actrice. Aangezien iedereen in mijn familie dat is.' Antwoord ik en glimlach. 'Maar ik heb er wel veel zin in, jij ook?'

[Iemand voor Aidan en of Dean?]

Bowties were never Cooler

KiliOfDurin schreef:
    [Iemand voor Aidan en of Dean?]

(Ze kunnen praten met Alex en Natalie? :3 )

Alexander Sam Rosefields

'Is goed Alex' knikte ze ,toen ik mezelf voorstelde,daarna vertelde ze ,wat zij hier deed. 'Ik ben hier om mijn familie traditie door te zetten als actrice. Aangezien iedereen in mijn familie dat is.' Antwoorde ze met een glimlach en ik knik even."Gaaf."glimlach ik. 'Maar ik heb er wel veel zin in, jij ook?' vroeg ze dan en ik knikte. "Ja ik zie het echt zitten ,hopelijk willen mensen ,me wel in een team hebben."zeg ik dan ,het laatste mompelde ik zacht.
    Het kon altijd zijn ,dat niemand me wilde ,zoals ik wel vaker heb gehad. Op school vonden ze me allemaal ,behalve mijn vrienden ,maar die zijn hier niet meer.

[Ik laat ze wel even daar hangen voor sls iemand anders niet weet wat te doen]

Samantha 'Sam' Erin Thomson
    Ik stap uit voor het kamp waar ik naar toe ga en ik trek mijn koffer er ook uit. Ik ben misschien wat aan de late kant, maar dat maakt mij nu niet zoveel uit. Het is nog geen negen uur. Ik trek mijn koffer achter me aan en ga naar de aula. Daar krijg ik een of andere sticker op me koffer geplakt, en mag ik verder de aula in. Ik zie al heel wat mensen, maar ik kijk eerst even wat rond. Ik tel ook de mensen even. '1...2...3... 12 mensen' zeg ik tegen mezelf. Ik lach even, ik ben dus een van die twaalf mensen die naar dit kamp mochten. Ik kijk even wat rond, voordat ik op mensen ga afstappen. Dan zie ik twee jongens, die niks staan te doen, misschien hebben hun wel zin in een gesprekje. Ik loop op ze af en zeg dan 'Hi, ik ben Samantha, hoe heten jullie?'

[Wie voor Sam? En sorry voor late beginpost]

[ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 16:25 ]

That is a perfect copy of reality.

[Dean en Aidan zitten in de aula vrij weinig te doen. Je kan wel naar hen]

KiliOfDurin schreef:
    [Dean en Aidan zitten in de aula vrij weinig te doen. Je kan wel naar hen]

[Okie, ik verander mijn post wel even (:]

That is a perfect copy of reality.

[ik reageer vanavond of morgen vroeg]

Aidan Benjamin Levi
    Ik was echt door het dolle geweest toen ik mijn acceptatiebrief had gekregen en al helemaal toen ik hoorde dat Dean dezelfde had gekregen. Hij had dan al wel het conservatorium gedaan, ik kwam net van de middelbare. Nogsteeds was ik echt heel entausiast en druk, al was ik dat meestal wel, maar goed. Ik zat net een tijdje tegen Dean wat van mijn spanningen eruit te laten door mensen na te doen toen er een meisje op ons af kwam. Ik schraapte even mijn keel om mijn eigen stem terug te krijgen voor ik haar met een stralende glimlach aankeek. "Hey. Ik ben Aidan en dit is mijn broer Dean. Aangenaam." Ik haalde een hand door mijn donkere krullen en liet mijn ogen kort over het meisje glijden, wat ik blijkbaar te opvallend deed want het leverde me een elleboog van mijn broer tussen mijn ribben op. Maar ze zag er zeker niet verkeerd uit. Ik keek haar weer in de ogen. "Wat kom jij hier doen?" vroeg ik vrolijk. Geheid zag ik er nu uit en klonk ik ook als een jong hondje, maar ja, dat was ik ook en het was ook een van mijn charmes. Want zelfs kattige katjes konden een vrolijke pup niet weerstaan.