• Geïnspireerd door de film 'The internship'
    Rpg idee door Tomlinsonz en Raccoon




    'I want to follow my dreams'

    In geheel Londen hingen flyers uit met de tekst 'You can be the star of this hole story.' Het is een stage kamp ,waar mensen tussen de 19 en de 24 naartoe kunnen ,om studies te volgen in 1 van de duurste academies ter wereld ,waar je ,je droom als Acteur/actrice ,zanger/zangeres ,muziekant(e) ,danser(es) kunt waarmaken ,maar slecht 2% zal door mogen. Meer dan duizend jongvolwassenen wagen hun kans en krijgen te horen dat ze zich in groepen van 6 moeten indelen. Maak slimme keuzes ,zoek verschillende mensen met verschillende talenten ,en maak als team julie droom waar. Slechts 1 a 2 groepen ,krijgen de kans om naar de uni van hun dromen te gaan.




    Then you gave to work hard for it ,because...


    De bedoeling van de rpg is ,dat er twee groepen gevormd worden van 3 jongens en 3 meisjes. Het kamp ,waar ze zullen verblijven is een luxueuze buurt met elk bungalows van 3 personen. Meer dan duizend mensen hadden zich ingeschreven en daaruit ,werden er maar honderd uit gekozen om een kans te krijgen om naar de universiteit van hun dromen te gaan. De groepen worden zelf gekozen ,maar wees slim probeer verschillende mensen ,met verschillende talenten te zoeken ,want de opdrachten zullen zeker niet in je eigen comfort zone zitten. Het stage kamp heeft maar 2 groepen die het kunnen maken nodig. Die moeten bestaan uit ,dansers ,zangers of muzikanten en acteurs en actrices




    *sigh* 'I know ,if you don't work enough for it ,then your dream becomes a nightmare'

    ________________________________________________________________________________________________________


    Acteurs/actrices
    -Isis Delores Willson || Go
    -Natalie Carmila Rios || Cozart
    -James Kain || OldHeaven
    -Aidan Benjamin Levi ||KiliOfDurin

    Muzikanten/muzikantes, zangers/zangeressen
    -Chiara Phoebe Johnson || Tomlinsonz
    - Jaylee Cloé Valley ||Faisean
    -Alexander Sam Rosefields || Raccoon
    -Dean Benedict Levi ||KiliOfDurin

    Dansers/danseressen
    -Jasmyn Lara Rizk || Appa
    -Samantha 'Sam' Erin Thomson||Europe
    -George Finn Oakley || Raccoon
    -Jaiden ''JD''Dell Valey || Faisean



    De bungalows
    Kamer Iedereen heeft een aparte kamer
    Keuken
    Woonkamer

    Bungalow 1:
    1.-Isis Delores Willson
    2.-Natalie Carmila Rios
    3.- Jaylee Cloé Valley


    Bungalow 2 :
    4.-Samantha 'Sam' Erin Thomson
    5.-Jasmyn Lara Rizk
    6.-Chiara Phoebe Johnson


    Bungalow 3:
    1.-James Kain
    2.-Dean Benedict Levi
    3.-Alexander Sam Rosefields


    Bungalow 4:
    4.-Jaiden ''JD''Dell Valey
    5.-George Finn Oakley
    6. -Aidan Benjamin Levi


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje)
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Tomlinsonz
    Vragen mogen altijd gesteld worden.



    Regels kamp

    Wees altijd om 8 uur in het grote aula ,hier zullen alle opdrachten gegeven worden.
    De punten worden pas later berekend dus je zult niet weten hoeveel punten je krijgt.
    Je moet samenwerken in groep ,dat is vooral het belangrijkste.
    Geen geweld of je word van het kamp gesteurd.
    Geen drugs alcohol os seksuele misbruiken in het kamp
    Iedereen is s'nachts in zijn bungalow.
    Geen eigendommen vernielen.

    Start ,
    Het begint dat iedereen toekomt om 9 uur. Je moet naar de grote aula gaan en daar mag je ,je koffers afgeven ,je naam word erop geplakt met een sticker en dan mag je da aula in. Nadat de mentor zijn speech gegeven heeft ,mogen de mensen hun eigen groep kiezen. Daarna krijg je ,als je de aula uitgaat een blad ,met je kamer nummer op ,een huissleutel en de lijst met je 2 kamergenoten.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 13:29 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Wie wil Sam meeten?]


    That is a perfect copy of reality.

    [aidan of dean wel, maar kan jij dan beginnen]


    Bowties were never Cooler

    (Aangezien ik zin heb om te RPG'en... Wie voor Jay of Jaiden?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (ik heb nog steeds George ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Start ,
    Het begint dat iedereen toekomt om 9 uur. Je moet naar de grote aula gaan en daar mag je ,je koffers afgeven ,je naam word erop geplakt met een sticker en dan mag je da aula in. Nadat de mentor zijn speech gegeven heeft ,mogen de mensen hun eigen groep kiezen. Daarna krijg je ,als je de aula uitgaat een blad ,met je kamer nummer op ,een huissleutel en de lijst met je 2 kamergenoten.


    Voor de mensen die niet weten hoe te starten ,hier heb ik het begin nog eens aangepast. Hopelijk word de rpg wat actiever ^^'

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 21:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (De kamergenoten worden dus nog niet bekend gemaakt?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dean Benedict Levi
    Ik stapte uit de metro en keek even naar mijn broertje. Ik vond het zeker wel leuk om met hem samen dit te gaan doen, ookal deed hij een andere opleiding. Allebei hadden we een grote rugzak op onze rug. Ik droeg mijn gitaar in d'r koffer in mijn hand, hij had droeg nog een kleiner rugzakje met eten en jassen voor onderweg. We kwamen zo samen aan op de grote school. Even was ik bang dat we zouden verdwalen, maar omdat Aidan vrolijk vooruit liep liep ik toch zelfverzekerd mee. Zo vonden we onze weg naar de grote aula. Daar moesten we bij de deur onze tassen afgeven en kregen we allebei ewn stikker opgeplakt. Ik met Dean en hij met Aidan. Ik was wel blij dat er alleen mijn eerste naam stond. Aidan was ondertussen vrolijk aan het ratelen. Het enige wat ik minder fijn vond was dat ze mijn gitaar ook bij mijn tas wilde zetten, maar met wat aandringen mocht ik haar toch bij me houden, iets waar ik erg blij mee was. Ik was namelijk erg gehecht aan mijn zwarte Fender Emma. We liepen naar binnen en gingen ergens in het midden op twee stoeltjes zitten. mijn gitaarkoffer hield ik tussen mijn knieën terwijl Aidan de mannen bij de ingang aan het nadoen was. Dat was nogsteeds een van de dingen die hij graag deed: impersonaties. Daarbij vond ik het ook maar al te leuk om naar te luisteren want hij was er echt erg goed in.


    Bowties were never Cooler

    Cairde schreef:
    (De kamergenoten worden dus nog niet bekend gemaakt?)


    (Ik ga zo de lootjes trekken ^^ ,de namen worden hierboven dan geplaatst ,maar de personages weten nog niet bij wie ze zitten

    Oh en iemand voor Alex ? Of George? :3 )

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 19:16 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Dus als ik het goed begrijp kan je als jongen zijnde ook bij een meisje komen? De tweeling voor Alex of George? Schrijf jij dan het eerste stukje)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (Dus als ik het goed begrijp kan je als jongen zijnde ook bij een meisje komen? De tweeling voor Alex of George? Schrijf jij dan het eerste stukje)


    (Nou ,nee jongens en meisjes apart ,aangezien de rpg met 12 mensen is ,zijn de bugalows ,waar ze de komende weken verblijven verdeeld zijn per 3 ,dus 3 meisjes in een bungelow en 3 jongens in een bungalow ,ik kijk er niet achter of er 2 dansers bij elkaar zitten of niet ,ik heb alles random gedaan.En anders de Twins naar George ? Mijn post met hem staat normaal nog op de eerste pagina . )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaylee Chloé Valley

    Grijnzend duwde ik de deur open. Ik bleef tegen de deur aanstaan zodat mijn broer met 3 koffers eigenlijk meteen door kon lopen en niet alles nog moest doen voordat hij de deur in kan. 2 koffers waren felpaars en 1 was felgroen. ''Zet ze daar maar neer'' glimlach ik naar Jai. Hij had er volgens mij geen probleem mee dat hij mijn koffers moest dragen. Huppelend kwam hij terug en pakte mijn hand vast. ''Kom we gaan zitten'' Hij trok me mee naar een bank waar een jongen op zat. Hij zag er niet verkeerd uit maar mooi was hij ook niet. ''Hooi'' ik zag dat Jai naar de jongen glimlachte vrijwel meteen ging hij naast de jongen zitten en trok hij mij naast hem. ''Ik ben Jaiden. Je mag me ook JD noemen hoor'' Ik haalde mijn schouders op. Ik noem hem gewoon altijd Jai en daar heeft hij geen problemen mee. Hij sloeg een arm om me heen. De meeste mensen denken dat we een koppel zijn maar als je ons even goed bekijkt en logisch begint na te denken zie je toch echt duidelijk dat we twins zijn. ''Ik ben Jaylee'' mompel ik. Ik ga niet zeggen dat hij me ook Jay mocht noemen. Daar ken ik hem niet genoeg voor.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 19:33 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    George Finn Oakley

    Wat verveeld keek ik naar de mensen die langslopen ,ik keek pas op ,toen ik vanuit mijn ooghoeken iemand zag afkomen."Hooi" zei de jongen met een glimlach ,waarna hij meteen naast mij ging zitten en hij trok het meisje naast hem. "Hey."zei ik vriendelijk en met een zwak glimlachje. ''Ik ben Jaiden. Je mag me ook JD noemen hoor'' stelde de jongen zich voor en ik knikte even,hij sloeg een arm om het meisje heen ,dat vast zijn vriendin was ,alhoewel ze een trekje van elkaar meehebben ,maar ik kon niet bepaald plaatsen wat. ''Ik ben Jaylee'' mompelde het meisje en ik knikte even. "Aangenaam ,ik ben Finn."stel ik mezelf voor. Ik stelde me nooit voor mij mijn eerste naam ,ik vond het zo snob klinken. "Welke richtingen doen jullie ?"vroeg ik hun dan ,redelijk nieuwsgierig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaiden ''JD'' Dell Valley

    Ik zei mijn naam tegen de jongen en sloeg een arm om mijn zusje heen. "Hey." Het was geen echt glimlach maar nep was hij ook niet. Deze jongen leek me het aardigst van allemaal. Verder was er nog 1 jongen maar die leek me gewoon eng om naar toe te gaan. En ik wist zeker dat mijn tweelingzusje daar hetzelfde over dacht aangezien we bijna altijd hetzelfde denken. Het viel me op dat de jongen wel erg vaak knikte. "Aangenaam ,ik ben Finn." Ik hoorde Jay naast me zachtjes grinniken. Ik schonk haar een dode blik toe en richtte me weer op Finn zoals hij zichzelf voorstelde. "Welke richtingen doen jullie ?" Finn keek ons redelijk nieuwsgierig aan waarop ik grijnsde naar hem. ''Ik doe dans'' grijnsde ik wat luchig. ''Zang maar in dansen en acteren ben ik ook niet slecht'' enthousiast ging ze nu recht op zitten. ''Zingen kan ik ook niet verkeerd hoor. Mijn tweelingzusje kan het gewoon beter'' ik woelde even op haar haren waardoor haar haren in de war kwamen. Ik knipoogde naar haar. De jongen zou ons vast niet plaatsen als tweelingen aangezien het gewoon moeilijk te ondekken is als de een - een jongen is en de ander een meisje.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Natalie Carmila Rios

    Met de oortjes van mijn iPod in mijn oren stap ik uit de auto. 'Doei mam,' mompel ik en sluit de deur. Ik loop naar de achterkant van de auto en open de achterklep.
    Mijn lila en mijn andere zwarte koffer lagen netjes klaar om mee te nemen.
    Na een minuut staan ze beide op de stoep. Mijn handtas hangt met zijn hengsels aan het handvat waarmee je de koffer kan trekken. Zachtjes doe ik de achterklep weer dicht waarna de auto met een volle snelheid weer weg rijdt. Ik zucht en kijk waar ik heen moet.
    Ik kom uit bij een plek waar ik een sticker op beide koffers krijg en ik ze af moet geven.
    Daarna word ik naar de aula gestuurd voor één of andere speech. Ach, zo erg vind ik dat ook niet. Heel even weet ik niet waar ik heen moet, vragen vond ik toch een beetje eng. Vanuit een ooghoek zie ik wat andere mensen ergens heen lopen. Hopelijk de aula. Op gevoel ga ik achter ze aan.
    Gelukkig is mijn gevoel goed want ik kom bij de aula uit. Ik neem plaats en wacht af.
    Stiekem hoopte ik dat er iemand naast mij zou komen zitten of dichtbij, zodat ik niet zo alleen zit. Of dat ik iemand zou zien de alleen zat en daar naast gaan zitten. Mits diegene er wel aardig uit zag, niet mijn een chagrijnig gezicht die op ontploffen staan. Daar hou ik niet zo van.
    Terwijl ik de oortjes uit mijn oren haal, mijn iPod in mijn handtas stop, want ja, die had ik nog wel bij me, bekijk ik alle mensen in deze ruimte.

    [iemand voor Natalie?]


    Do what people say you can't.

    George Finn Oakley

    Het meisje begon te grinniken ,en JD ,schonk haar een dodelijke blik toe. Bij mijn vraag grijnsde hij. ''Ik doe dans'' zei hij ''Zang maar in dansen en acteren ben ik ook niet slecht'' zei Jaylee dan.''Zingen kan ik ook niet verkeerd hoor. Mijn tweelingzusje kan het gewoon beter'' vervolgde Jaiden dan op haar ,waarna hij door haar haren woelde en naar haar knipoogde. "Ik doe ook dansn,maar het varieert nogal."grijns ik."Maar,zijn jullie familie of vrienden?"vroeg ik hun dan ,om het zeker te weten ,het is best vervelend als je zoiets niet weet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH