• Hallo,

    Ik ben van plan om een nieuw verhaal te schrijven maar ik zit een beetje vast me de personages. Ik heb al verschillende personages maar sommigen willen echt niet lukken. Ik zoek dan vooral namen - vooral achternamen. Ik heb al een voornaam voor een jongen: Gabor, maar ik vind er geen geschikte achternaam voor. Hebben jullie ideeën? Het moet een beetje speciaal zijn, maar ook weer niet té speciaal. In welke taal het is maakt niets uit.

    Als jullie nog andere namen hebben (zowel voor als achternamen) mag je die hier ook gerust zetten. :)

    Alvast bedankt!
    Groetjes xx


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Hier vind je genoeg achternamen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Kijk op van die babynamen sites. Daar haal ik ze altijd vandaan. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    En hier, hier, hier en hier vind je sites met babynamen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Flannery schreef:
    Kijk op van die babynamen sites. Daar haal ik ze altijd vandaan. :')


    Daar heb ik me al suf op gezocht ;D Ik vind ofwel alle namen te 'gewoon' of anders niet mooi..
    Ik ben hier heel moeilijk in. ;/


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    iheartgomez schreef:
    (...)

    Daar heb ik me al suf op gezocht ;D Ik vind ofwel alle namen te 'gewoon' of anders niet mooi..
    Ik ben hier heel moeilijk in. ;/


    Aha. En als je woorden in een andere taal vertaald of zo? Dat doe ik wel eens met Keltische namen. Mijn username bijvoorbeeld, dat betekent vlammend en vuur in het Keltisch. En ik kan me herinneren dat hier ook een topic over was een tijdje terug, een achternamen topic.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Gabor Hunter
    Dit vind ik op zich wel goed klinken, maar er zijn ook andere dingen die je kunt proberen die hier boven vermeld staan.
    Probeer uit andere talen of zoiets, dat werkt meestal wel goed.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Klik/Klik.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 22:12 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Flannery schreef:
    (...)

    Aha. En als je woorden in een andere taal vertaald of zo? Dat doe ik wel eens met Keltische namen. Mijn username bijvoorbeeld, dat betekent vlammend en vuur in het Keltisch. En ik kan me herinneren dat hier ook een topic over was een tijdje terug, een achternamen topic.


    Hmm ja, dat is inderdaad wel een goede optie. Ik zal eens kijken wat ik ermee kan doen. Dank je wel :)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Grieken hebben ook geweldige vertalingen en romeinen ook soms neem ik gewoon mijn oude woordenlijst en leid namen af uit een woord

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 22:30 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Voegt toe aan 'Mijn topics'


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gabor Montez. Weet ik veel :') Zoek op Spaanse achternamen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 22:29 ]


    To infinity and beyond •

    Had je hier laatst ook al niet een topic van gemaakt? :')
    Eh, ik zou het niet weten.

    Jaeger schreef:
    Had je hier laatst ook al niet een topic van gemaakt? :')
    Eh, ik zou het niet weten.


    Iets in die aard, ja. Ik had toen niet echt mijn zin gevonden dus dacht ik dat ik met een nieuw topic misschien nieuwe ideeën zou krijgen.. :/


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    iheartgomez schreef:
    (...)

    Iets in die aard, ja. Ik had toen niet echt mijn zin gevonden dus dacht ik dat ik met een nieuw topic misschien nieuwe ideeën zou krijgen.. :/

    Had je het nog kunnen bumpen.
    Na ach, topic is er nou toch en ik ben geen mod.

    Jaeger schreef:
    (...)
    Had je het nog kunnen bumpen.
    Na ach, topic is er nou toch en ik ben geen mod.


    Dat had ik inderdaad kunnen doen maar daar had ik niet aan gedacht.. De volgende keer zal ik eraan denken. :)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.