• There are many ways to judge one's character. Some are unfounded, others are based on hunches or experience, and a rare few tests have been built using scientific knowledge to be able to adequately judge someone's personality.

    This quiz is not one of those. This quiz shall judge your character in a rather black and white way. It will be entertaining and hopefully elicit a smile, but be warned: There are some very serious and sometimes even difficult questions ahead. Choose the answer which is the closest to what you would do in a given situation.


    Ik vermoed dat het inmiddels wel duidelijk is, het gaat hier om een persoonlijkheidsquiz! De quiz is engelstalig en bevat 30 vraagjes. In de antwoorden wordt naar twee dingen gekeken: Waar je valt op de schaal van Good/Neutral/Evil en waar je valt op de schaal van Lawful/Neutral/Chaotic. (Als je niet snapt wat ik ermee bedoel, dat wordt uitgelegd bij het antwoord wat je krijgt)


    Even een klein voorbeeldje van wat de 9 alignments zijn en wat voor soort mens bij iedere alignment hoort


    Ik zou jullie aanraden om de quiz gewoon te maken en niet te veel na te denken over de mogelijke uitkomsten en wat je hebben wilt, want dan is de lol er een beetje af natuurlijk!

    Dus, hup hup en ga hem maken 8D
    linkje

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:20 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Wat ben jij?


    Ik zou Lawful neutral moeten zijn maar er kwam lawful good uit. Dat plus de vele good uitkomsten zorgt ervoor dat ik even zit te zoeken naar een reden daarvoor


    quidquid excusatio prandium pro

    Lawful good XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lawful Good (krul)


    effort never betrays you

    awesome, ik ga m maken ;3 Lawful is wel t laatste wat ik ben>;D , so I'm fuckin' curious right now.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Chaotic Neutral ;'D I thought I was good :c but neutral is good in it's own way c: en ehh ja,

    "The Free Spirit"

    "Me, I'm dishonest. And a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly, it's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're gonna do something incredibly... stupid."
    — Captain Jack Sparrow, Pirates of the Caribbean - The Curse of the Black Pearl
    "I am not what you call a civilized man! I have done with society entirely, for reasons which I alone have the right of appreciating. I do not, therefore, obey its laws, and I desire you never to allude to them before me again!"
    —Captain Nemo, Twenty Thousand Leagues Under The Sea
    "'Do what thou wilt' shall be the whole of the law."
    — Aleister Crowley

    is indeed pretty much me ;'D:Y)


    nice quiz ;D


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Okammy schreef:
    (...)

    Ik zou Lawful neutral moeten zijn maar er kwam lawful good uit. Dat plus de vele good uitkomsten zorgt ervoor dat ik even zit te zoeken naar een reden daarvoor

    Komt 't niet door die laatste twee vragen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Komt 't niet door die laatste twee vragen?


    Nah. Voor de meeste vragen krijg je 5 punten voor de alignment of combinatiealignment die er het meest bij past (Bv 5 punten voor lawful good, of 5 punten voor alle lawfuls voor een ander antwoord of 5 punten voor alle goods bij weer een ander antwoord) en 4 of minder punten voor wat minder bji dat antwoord past.

    voor de laatste 2 vragen krijg je 3 punten bij de alignments die erbij horen (kies je chaotic krijg je 3 punten voor alle chaotics) dus slechts een kleine hoeveelheid. Ga het wss wel aanpassen naar 1 zodat het helemaal niks wordt. Was gewoon een vraagje om mensen na te laten denken over zichzelf en zodat ze kunnen kijken hoeveel het klopt met de verwachtingen

    EDIT: lol nm, het was al 1 punt. 1 van de wat, 130 fso die je kunt krijgen? Laatste vraag heeft niet zoveel invloed 'hmm

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 17:13 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Nah. Voor de meeste vragen krijg je 5 punten voor de alignment of combinatiealignment die er het meest bij past (Bv 5 punten voor lawful good, of 5 punten voor alle lawfuls voor een ander antwoord of 5 punten voor alle goods bij weer een ander antwoord) en 4 of minder punten voor wat minder bji dat antwoord past.

    voor de laatste 2 vragen krijg je 3 punten bij de alignments die erbij horen (kies je chaotic krijg je 3 punten voor alle chaotics) dus slechts een kleine hoeveelheid. Ga het wss wel aanpassen naar 1 zodat het helemaal niks wordt. Was gewoon een vraagje om mensen na te laten denken over zichzelf en zodat ze kunnen kijken hoeveel het klopt met de verwachtingen

    EDIT: lol nm, het was al 1 punt. 1 van de wat, 130 fso die je kunt krijgen? Laatste vraag heeft niet zoveel invloed 'hmm


    Awesome, dan had ik mezelf goed ingeschat 8D


    i put the fun in funeral

    "The Free Spirit."

    Tof, klopt ook het meeste!


    ars moriendi

    Choatic Neutral dus. (: Nice, mooie quiz!


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Choatic Neutral dus. (: Nice, mooie quiz!


    Mooizo, een neutral! Jullie zijn zeldzaam (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Oké, ik heb 'm dan eindelijk gedaan!
    "Chaotic Neutral."


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eens zien.. Geen zin in afdrogen dus ik ga hem maar eens doen..
    ...
    ...
    Chaotic Neutral


    Oeh plaatje van House wat een actie van mij zou kunnen wezen.

    Chaotic neutral can be a dangerous alignment when it seeks to eliminate all authority, harmony, and order in society.

    Mweh was toch niet van plan om iemand de eliminaten...blablalba..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chaotic Neutral!

    ''Chaotic neutral is the best alignment you can be because it represents true freedom from both society's restrictions and a do-gooder's zeal.''
    Hoezee! (cat)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Lawful good. (bloos)
    Goede quiz!


    You are beautiful, you are love.