• Zit je iets dwars of wil je gewoon wat meedelen met Quizlet? Schrijf dan alles maar van je af in dit topic.

-

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Assassin schreef:
    Heeft iemand zin om morgen naar de Q radio te luisteren?

Als ik het niet vergeet, dan ja.

Draculea schreef:
    (...)

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Draculea schreef:
    (...)

Wees maar gerust, we herinneren iedereen er persoonlijk aan haha.

Your make-up is terrible

Spotify doet vervelend -_-

"I shut my eyes in order to see.'

Ik weet geen naam voor mijn Snorlax.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Ah Robert Pattinson als tovenaar, toen hij nog geen glitter elfje was.

I kinda miss your pretty eyes

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Pffft, zo stom dat het script weg was. Maar goed, heb het na kunnen maken en nu is het nog beter ook :3

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Vandaag heeeeeerlijk in de zon gezeten en ook nog super bruin geworden - voor mijn doen dan. :')
    Ik moet straks maar even After Earth gaan kijken. Hell yeah.

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    Vandaag heeeeeerlijk in de zon gezeten en ook nog super bruin geworden - voor mijn doen dan. :')
    Ik moet straks maar even After Earth gaan kijken. Hell yeah.

hijs echt aweseome ^^ ! gister cam kwaliteit gekeken tho, af n toe stukjes haperde die dus heb volgens mij een deel gemist D: maar ik wil oook 'ghosten' !;D

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

I knew I shouldn't have done it. I was digging my own grave. And now I fell in it.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Hallo... Dudes, weet je wel hoe awkward het is als jullie zeggen dat ik mooi ben xd. Ik ben 15 jaar lang alleen maar uitgescholden, ik weet niet hoe ik hier op moet reageren xd. Help! Haha

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Man, als ik alle characterization quotes van Bilbo Baggins gebruik heb ik een Wordbestand van 500 pagina's. En ik maar denken dat ik niet genoeg zou hebben. Woop woop, PWS in de zomervakantie.

Caution first, always.