• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza.

    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle 98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans 97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering 98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno 99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle 100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker 101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz. 103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz. 100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels 102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz 103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 18:40 ]

    [Mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    (mijn topics )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Benjamin Aidan Daniels
    Eenmaal onderwater zwom ik naar Brandon toe en ging aan zijn schouders hangen waardoor ik em weer ophoog kon trekken. Ik keek glimlachend naar het meisje dat ik ook kletsnat had gemaakt. "Het spijt me, maar je moet niet naast een zwembad gaan zitten als je niet nat wil worden." Ik ging iets meer op Brandon's linker schouder hangen en keek hem aan. "Dus, wat zijn de plannen voor vanavond?" vroeg ik onschuldig. Toen keek ik weer even naar de meisjes. "Ik ben Brandon's broertje Aidan trouwens." Daarna draaide ik me om zijn schouder heen en ging voor hem staan. Dit was mijn eerste keer in Ibiza en ik kende het alleen van de verhalen van hem, en die verhalen zorgden er neit voor dat ik me gemakkelijk voelde over wat we vanavond gingen doen, al wist ik dat dat gevoel weg zou zijn na een goed glas Whiskey.


    Bowties were never Cooler

    Rose Di Loreno.

    'Natuurlijk, maar hij zou sowieso meegaan! Broer van deze hier!' Roept Angelo terug en hij knikt naar het meisje naast hem. 'Oh oke haha dat wist ik niet, Hoi ik ben Rose.' Schreeuw ik naar het meisje naast Angelo. Ty en Het meisje lijken best wel op elkaar. Ik kijk terug naar Ty en vraag 'Goed hoe laat en waar gaan we?' Het wordt al wat kouder en een koel briesje zorgt ervoor dat ik kippenvel krijg. Ik ril even en sla mijn handoek om me heen. Ik ga zo even douchen en omkleden en dan gok ik dat Ty me daarna komt ophalen.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 17:49 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    KiliOfDurin schreef:
    [Mijn topics]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Bentley Tyler ''Ty''' Frankle

    'Natuurlijk, maar hij zou sowieso meegaan! Broer van deze hier!' Zo ging het al een tijdje. Ze gilde de hele tijd achter elkaar over vanavond. Veel ervan verstaan kon ik niet soms hoorde ik mijn naam in het gesprek vallen maar dat was het ook weer. 'Oh oke haha dat wist ik niet, Hoi ik ben Rose.' vrolijk zag ik Jay zwaaien naar Rose. ''Ik ben Jaylee maar je mag me ook Jay noemen'' gilde ze terug. Ik keek even rond in het zwembad. Bijna alle ogen waren op ons gericht. ''Is mijn tweelingzusje'' grinnik ik. ''Ik heb v.i.p kaarten Ty'' hoorde ik Jaylee s stem weer schreeuwen. Mijn ogen gleden weer naar het balkon. ''Is goed. Heb je ze van Jenna'' Jay stak haar duim op als teken dat het waar was. ''Wij zijn dus v.i.p.'' grijnzend kijk ik Rose aan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chloe Jade Gabriëls
    'Kijk dat krijg je er nu van als je met kleren aan bij het zwembad gaat zitten' Lacht Mila en ik moet nu zelf toch ook wel een beetje lachen. Mila stelt zich voor en zegt dat Aiden en Brandon helemaal niet zoveel op elkaar lijken en ik knik instemmend. 'Nouja dat wat chloe dus zegt' Zegt Mila bevestigend op mijn verhaal en ze vervolgt. 'Ik weet niet hoe het nu met het uitgaan zit, maar mij lijkt het eigenlijk wel het leukste om met zijn allen te gaan denk ik, maarja' Ik knik alweer. 'Dat is inderdaad wel het gezelligst. Gaan jullie ook mee?' Vraag ik dan aan Andrew, Aiden en aan het meisje waarvan ik de naam nog niet weet. 'Hoe heet je eigenlijk?' Vraag ik aan haar. "Oh ,niet zo'n goede start ,met hun dus... En ik was naar de sportzaal. Het was me hier even te druk en daar ben ik Aiden en D tegengekomen. "Hebben jullie me gemist misschien?" grijnst Andrew en ik rol met mijn ogen. 'Oh Ja hoor!! Verschrikkelijk. Hoe kunnen we nou leven zonder jou?' Roep ik dan overdreven uit en ik kijk heel droevig. 'Nee hoor, we redden het prima zonder jou!' Voeg ik daar dan lachend aan toe en dan kijk ik naar Bentley met een meisje naast zich. Ze roepen iets naar een balkon. Daar staat Jaylee dus op met nog een jongen. Bentley zegt dat Jaylee zijn zusje is en ik hoor de twee een gesprek voeren over vip dingen. Oh geweldig, alle aandacht naar je toe trekken en dan ook nog met vip kaarten gaan pochen? Ik trek een wenkbrauw op. Bentley was precies hetzelfde als zijn zusje schijnbaar.

    (mijn topics)

    (ik wacht even met reageren op brandon)

    Rose Di Loreno.
    ''Ik ben Jaylee maar je mag me ook Jay noemen'' Gilt Jaylee terug. Haha wat een grappige meid is zij. 'Oke Jay.' Gil ik terug. Mensen uit het zwembad kijken ons aan omdat we zo hard gillen. Ik lach even in mezelf. Laat ze maar lekker kijken. ''Is mijn tweelingzusje'' Grinnikt Ty. 'Oh echt? Wauw gaaf.' Zeg ik met een lachje. Tweelingen hebben me altijd al geïntereseerd. ''Ik heb v.i.p kaarten Ty'' Schreeuwt Jaylee. 'Is goed. Heb je ze van Jenna?' Schreeuwt Ty en Jay steekt haar duim op en ik gok dus dat ze die van ene Jenna heeft. 'Wij zijn dus vip.' Zegt Ty grijnzend en ik bloos even omdat hij er erg lief uit zag met die
    grijns. 'Oke leuk, ik ga even douchen en omkleden, zie ik je zo? Uhm zullen we anders ergens afspreken zo?' Vraag ik aan Ty.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Angelo Jay Suaréz

    'Oh oke haha dat wist ik niet, Hoi ik ben Rose.' roept ze terug, en ik lach even. Ik zag vanuit mijn ooghoeken Jaylee zwaaien, 'Ik ben Jaylee maar je mag me ook Jay noemen'' gilt ze terug. ''Ik heb v.i.p kaarten Ty'' gilt ze vervolgens na een tijdje. Ik kijk even naar Jaylee en dan naar Rose. 'Hey! Zal ik je zo ophalen?! Kamer 99 toch?!' roep ik naar Rose en ik wacht even op het antwoord. Heel dronken voelde ik me nog niet, dus dat komt vanavond wel. Ik vis een pakje sigaretten uit mijn zak en steek er eentje op. Ik had geen verslaving ofzo, maar ik rook wel minstens drie per dag. Maar dan noem ik het nog geen verslaving.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Iemand voor Niamh, ze word genegeerd haha.]

    Thysia schreef:
    [Iemand voor Niamh, ze word genegeerd haha.]


    [Awh :( haha, ze mag altijd bij Mila,Brandon,Aiden,Andrew, D en chloe komen als ze wilt :]]

    Madison "Maddie" Brinley Diaz.
    'Hey! Zal ik je zo ophalen?! Kamer 99 toch?!' Roept Angelo onverwachts. O shit denk ik bij mezelf. 'Ik vraag net of Ty me komt ophalen.' Schreeuw ik terug naar Angelo. Ik zie dat Angelo ook rookt, yes, eindelijk iemand die ook rookt. 'Maar ik zie je vanavond toch nog Angelo.' Zeg ik lachend. 'Hey gooi is een sigaret.' Gil ik naar Angelo. Opeens durf ik een grote mond te hebben tegen jongens, wat the hell gebeurt er met me? Ik lach even in mezelf en wacht op het antwoord van Ty of we ergens afspreken vanavond.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Niamh Rachel Marro.
    Plotseling hoor ik Madison schreeuwen. Verbaast sta ik op, ik ken haar nog maar net en ik wist meteen al dat zij niet het type was om te schreeuwen. 'Hey gooi is een sigaret' gilt ze naar Angelo. Dat ze rookt weet ik al. Ik sta op en loop naar haar toe. Ze glimlacht in haarzelf. 'Vrienden aan het maken?' vraag ik met een wenkbrauwwiebel. 'Is het trouwens goed als ik vanavond mee ga?' vraag ik dan. 'Ik wil je niet tot last zijn,' glimlach ik. Ik pak mijn handdoek en sla die om me heen. Het begint wat kouder te worden.. Ik tril even en sla de handdoek dan nog vaster om me heen.