• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Draculea schreef:
    En opeens is het overal. :')


    I have a bad feeling about this. Bedoel je die 1D thing?


    -

    Een beetje extra aandacht kan geen kwaad dacht ik zo.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Verwelken schreef:
    (...)

    I have a bad feeling about this. Bedoel je die 1D thing?

    Huh nee. Over vampieren-shizz. Opeens zie ik veel mensen over vampieren praten + ava's en dergelijke. Ik vind het wel leuk. (:

    Draculea schreef:
    (...)
    Huh nee. Over vampieren-shizz. Opeens zie ik veel mensen over vampieren praten + ava's en dergelijke. Ik vind het wel leuk. (:


    Ooh oke,



    & ja, het si best leuk. haha


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Ooh oke,



    & ja, het si best leuk. haha

    Waar had jij het eigenlijk over dan?

    Draculea schreef:
    (...)
    Waar had jij het eigenlijk over dan?


    Die hype van 1D met hun twin broers of triplets. Gothic 1D enzo

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:43 ]


    -

    Waarom is het zo stil... hier... again.

    Okay. This won't work. Going to bed will help and probably cry. I don't like this at all.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damned, this is a good horrorstorry


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ew, luguber.

    Ik snap jou echt niet. Eerst kraak jij mijn stijl de hele tijd af, je noemt me een emo en gothic en weet ik veel wat nog meer, en vervolgens vind je de stijl helemaal geweldig en draag je alleen nog maar een zwart t-shirt en dikke zwarte eyeliner. Vervolgens draag je een paar maand alleen nog maar diezelfde kledingstukken en zie ik je met niets anders. Dan varieer ik mijn kledingstijl naar iets heftigers en opeens doe jij dat ook na, je koopt al die shit en doet er zo stoer over, maar zie ik jou ooit al die kleding dragen? Nee. Zie ik jou die handschoenen dragen? Nee. Zie ik jou die schoenen - die je wederom compleet hebt nageaapt - dragen? Nee.
    Jij bent zielig. Echt, stop met het (falende) kopiëren van mij en vind je eigen ding. Ik ben jou zat.

    Rotterdam laatste week vakantie?
    LAN avond dit weekend zaterdag tot zondag? ;D

    Wacht wat o-o? Waar de hell komt dit allemaal vandaan xd Ik ben niet sociaal xd Vraag me niet voor sociale activiteiten. Misschien dan toch maar socialer worden..

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 23:44 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb echt moeite met het loslaten van dingen. :W Als ik nou tenminste nog zelf de veroorzaker was had ik het weg kunnen laten gaan door te praten, maar ik weet niet eens wie excuses aan mij zou moeten aanbieden. Op de bitch na dan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Over 3 weken is mijn vakantie voorbij :x. Mijn zusje moet al over 2 weken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Pff totaal geen zin in mijn opleiding :( <--ik heb echt een hekel aan deze emoticon
    Twee jaar doorbijten en dan kan ik iets leukers gaan doen

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 0:16 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about