• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sommige mensen kunnen zo arrogant zijn als je ze vraagt om een koekje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Women....


    You are beautiful, you are love.

    Er komt nog een dag waarop ik een "Vertel wat je echt vind over de persoon boven je" spel topic :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Er komt nog een dag waarop ik een "Vertel wat je echt vind over de persoon boven je" spel topic :'D


    Dat lijkt me op zich een leuk idee.
    Alleen een heel klein puntje, ik zou het alleen wel noemen: Vertel wat je echt vindt over de persoon boven je" spel topic.
    Maar dat ben ik dan weer, maar het idee klinkt leuk en het kan voor enerverende reacties zorgen, hopelijk loopt het alleen niet uit de hand.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Father schreef:
    Er komt nog een dag waarop ik een "Vertel wat je echt vind over de persoon boven je" spel topic :'D

    Hell will break loose. :'D


    You are beautiful, you are love.

    Father schreef:
    Er komt nog een dag waarop ik een "Vertel wat je echt vind over de persoon boven je" spel topic :'D


    Hahaha, dat lijkt me nou een leuk spel ^^.


    i put the fun in funeral

    Father schreef:
    Er komt nog een dag waarop ik een "Vertel wat je echt vind over de persoon boven je" spel topic :'D

    Bitchfights! *O*

    Destined schreef:
    (...)

    Dat lijkt me op zich een leuk idee.
    Alleen een heel klein puntje, ik zou het alleen wel noemen: Vertel wat je echt vindt over de persoon boven je" spel topic.
    Maar dat ben ik dan weer, maar het idee klinkt leuk en het kan voor enerverende reacties zorgen, hopelijk loopt het alleen niet uit de hand.

    Ohja, stomme +t. Ik vergeet dat altijd :'D

    En ja dat zeker, het zal heeel snel uit de hand lopen. Dat weet ik nu al. Of er moet een regel komen dat je niet mag reageren op wat over je is gezegd xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Remain schreef:
    (...)

    Hahaha, dat lijkt me nou een leuk spel ^^.


    Ja top. Te horen krijgen dat je een waardeloos mormel bent. Mensen op Quizlet zullen toch nooit de complete waarheid vertellen en als ze dat wel zouden doen is het een vreselijk spel.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ja top. Te horen krijgen dat je een waardeloos mormel bent. Mensen op Quizlet zullen toch nooit de complete waarheid vertellen en als ze dat wel zouden doen is het een vreselijk spel.

    Dat denk ik ook ja. Waar mensen dan mee komen aanzetten is; ik vind je username niet mooi. Of; Je hebt soms een te sterke mening.
    Nee, laten we er maar niet aan beginnen. :'D

    Destined schreef:
    (...)

    Dat lijkt me op zich een leuk idee.
    Alleen een heel klein puntje, ik zou het alleen wel noemen: Vertel wat je echt vindt over de persoon boven je" spel topic.
    Maar dat ben ik dan weer, maar het idee klinkt leuk en het kan voor enerverende reacties zorgen, hopelijk loopt het alleen niet uit de hand.


    Ik dacht dat je zou zeggen: Vertel wat je egt vindt over de persoon boven je. (cat)


    Your make-up is terrible

    Father schreef:
    (...)
    Ohja, stomme +t. Ik vergeet dat altijd :'D

    En ja dat zeker, het zal heeel snel uit de hand lopen. Dat weet ik nu al. Of er moet een regel komen dat je niet mag reageren op wat over je is gezegd xd


    aaahh joh, kan gebeuren en het is zo'n klein foutje dat er wss niet veel zijn die zoiets zouden opmerken.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik dacht dat je zou zeggen: Vertel wat je egt vindt over de persoon boven je. (cat)
    Same.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hey mensen, niet al hier beginnen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ja top. Te horen krijgen dat je een waardeloos mormel bent. Mensen op Quizlet zullen toch nooit de complete waarheid vertellen en als ze dat wel zouden doen is het een vreselijk spel.


    Gaat niet zeggen dat het niet amusant is :[


    i put the fun in funeral