• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Verwelken schreef:
    Gosh, waarom moeten mensen plagiaat plegen?? Dit wordt weer een ruzie.


    Hmm ;s


    16 - 09 - '17

    Shion schreef:
    (...)

    Ahm, ik ga niet beginnen aan kanji ;D Elk kanji heeft een stuk of 10 betekenissen xd. Had het namelijk ook al eens opgezicht
    Ik hou het wel bij romaji.. Gewone letters.

    Maar eigenlijk had ik het over de spraak -Want ik zei; Waarom klink je zo bekent in mijn oren- (: Aangezien ik Kanji enzo niet kan horen..


    Nee snap ik, maar als je weet schriftelijk zeg maar wat het betekent dan begrijp je het wss ook snel als je het hoort.
    Maar wss heb je gewoon veel anime gekeken en ben je zo gewend dat het gwn bekend klinkt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nee snap ik, maar als je weet schriftelijk zeg maar wat het betekent dan begrijp je het wss ook snel als je het hoort.
    Maar wss heb je gewoon veel anime gekeken en ben je zo gewend dat het gwn bekend klinkt.


    Daarom hou ik het op romaji ;D Baka is makkelijker te onthouden dan de kanji -die ik niet eens weet-.
    En waarschijnlijk is dat gewoon de reden xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zo moe, maar eigenlijk wil ik wel even op terras zitten vanavond. Oh wat een moeilijke keuze :')


    -

    Je blijft verder "aftakelen" terwijl ik er weer bovenop aan het geraken ben. Waarom heb ik nu een machtig gevoel? Dat is wreed van me.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mijn berichtje wel lezen maar gewoon niet antwoorden, dan. niet.

    Shion schreef:
    (...)

    Daarom hou ik het op romaji ;D Baka is makkelijker te onthouden dan de kanji -die ik niet eens weet-.
    En waarschijnlijk is dat gewoon de reden xd.


    Aahhh klopt,
    Hoewel ik het in Death note wel heel leuk gedaan vonden hoe ze met de taal speelde met de protagonist.
    Light Yagumi, maar Light dat schrijf je weer als maan of nacht xd alleen je spreekt het dan weer uit als Light.
    Dat vond ik wel weer leuk gedaan, hoewel je dan ook weer ziet hoe ingewikkeld Japans eigenlijk weer is.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Lol, you little dumbo!


    -

    Sofinite schreef:
    Mijn berichtje wel lezen maar gewoon niet antwoorden, dan. niet.
    Daarom haat ik w'app..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    I just don't know how to fucking feel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Destined schreef:
    (...)

    Aahhh klopt,
    Hoewel ik het in Death note wel heel leuk gedaan vonden hoe ze met de taal speelde met de protagonist.
    Light Yagumi, maar Light dat schrijf je weer als maan of nacht xd alleen je spreekt het dan weer uit als Light.
    Dat vond ik wel weer leuk gedaan, hoewel je dan ook weer ziet hoe ingewikkeld Japans eigenlijk weer is.


    Aahh een anime die ik nog steeds moet zien xd. Maar het is inderdaad wel leuk gedaan ;d + Ik geef je gelijk over de ingewikkeldheid.
    en volgens mij was het nacht.. Ik weet dat maan Tsuki is.. -tenzij dat ding ook weer meerdere woorden heeft, verbaasd me niets-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bijzonder hoe ik me zoveel beter kan voelen door gewoon ánders te denken.


    You are beautiful, you are love.

    Kom op PSV, niet inzakken D:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik snap sommige mensen echt niet


    16 - 09 - '17

    Shion schreef:
    (...)

    Aahh een anime die ik nog steeds moet zien xd. Maar het is inderdaad wel leuk gedaan ;d + Ik geef je gelijk over de ingewikkeldheid.
    en volgens mij was het nacht.. Ik weet dat maan Tsuki is.. -tenzij dat ding ook weer meerdere woorden heeft, verbaasd me niets-


    Jaa, maar Light werd in Kanji geschreven, dus in dat geval ben ik niet erg zeker over wat het precies betekent. xd
    Sommige bewaren dat Light oorspronkelijk dan zou komen van Moonlight en dat je drm Moon schrijft, maar Light zegt.
    Nogal wat verwarring daarover. :P

    Maar Death Note is een hele goede anime vind ik zelf, heb hem ook pas gezien.
    Ik vond het egt mooi hoe L en Light tegen elkaar zeg maar schaken alleen dan zonder schaakbord en stukken.
    maar egt tegen elkaar speelde, hoewel ik op een gegeven moment de serie iets minder vond worden.
    Dat merk je denk ik wel, als je hem ooit kijkt :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.