• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I just want to..ugh, cry I guess. I hate all of this and most of all I hate myself at the moment.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa, maar Light werd in Kanji geschreven, dus in dat geval ben ik niet erg zeker over wat het precies betekent. xd
    Sommige bewaren dat Light oorspronkelijk dan zou komen van Moonlight en dat je drm Moon schrijft, maar Light zegt.
    Nogal wat verwarring daarover. :P

    Maar Death Note is een hele goede anime vind ik zelf, heb hem ook pas gezien.
    Ik vond het egt mooi hoe L en Light tegen elkaar zeg maar schaken alleen dan zonder schaakbord en stukken.
    maar egt tegen elkaar speelde, hoewel ik op een gegeven moment de serie iets minder vond worden.
    Dat merk je denk ik wel, als je hem ooit kijkt :)


    Aahh ok, nja ik zie wel wanneer ik ga kan wil kijken ;D.. Kijk beetje veel nu...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als je echt zo kut blijft doen ga ik je maar weer is de waarheid zeggen en deze keer kan het mij dan geen ene fuck schelen als het je raakt, je maakt het er zelf naar!


    16 - 09 - '17

    Shion schreef:
    (...)

    Aahh ok, nja ik zie wel wanneer ik ga kan wil kijken ;D.. Kijk beetje veel nu...



    Aahh dat is goed,
    Ik snap dat je niet alles kunt kijken dan raak je een beetje in de war.
    Maar het is wel iets wat je gewoon gezien moet hebben vind ik.
    Hoewel mijn anime lijst niet bepaald ontzettend groot is :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Een kennis van mij en zijn zoon hebben een motorongeluk gehad, de vader is zwaargewond en die jongen lichtgewond.. Meh. ):

    Sofinite schreef:
    Een kennis van mij en zijn zoon hebben een motorongeluk gehad, de vader is zwaargewond en die jongen lichtgewond.. Meh. ):


    Awh, gelukkig dat de jonge lichtgewond is en dat het niet omgekeerd was ;s


    -

    Destined schreef:
    (...)


    Aahh dat is goed,
    Ik snap dat je niet alles kunt kijken dan raak je een beetje in de war.
    Maar het is wel iets wat je gewoon gezien moet hebben vind ik.
    Hoewel mijn anime lijst niet bepaald ontzettend groot is :X


    Die van mij is dus stiekem wel groot xd.. Kan al die anime's tegelijk wel volgens, maar heb er gewoon nog geen zin in.. Heb episode 1 wel al gezien..

    -Trouwens denk dat we niet hier verder moeten praten XD-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Verwelken schreef:
    (...)

    Awh, gelukkig dat de jonge lichtgewond is en dat het niet omgekeerd was ;s

    Whut? -.-


    -

    Ik ben echt dom.

    HA stom lied, heb je verslagen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ugh, ik mis hem.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    HAHAHAHA. I am in. Give me everything pl0x.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik douchete net met mijn sokken aan :/ lekker slim Femke


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nu zit je uit de hoogte te doen omdat je nu "populair" bent? 2 words: Fuck You


    -

    En opeens is het overal. :')