• Katten: De bazen van het internet, en beesten met enorm rare gewoontes. Mocht jouw kat er ook een aantal hebben, zet ze dan hieronder neer(cat)

    Mijn katten hebben de volgende vage gewoontes:
    -Wanneer ik mijn nagels vijl, moet ik zorgden dat hij niet in de buurt is. Zodra hij de kans krijgt bijt en likt hij aan mijn vijl, om vervolgens op mijn nagels los te gaan (?!)
    -Zodra ik een beker melk heb ingeschonken voor mezelf moet hij er perse met zijn kop in om al zijn kattenharen erin los te laten
    -Hij komt regelmatig gezellig bij me in de wc zitten, gewoon omdat hij zich verveeld.
    -Als hij toevallig op tafel ligt, en je langsloopt springt hij op je rug en gaat op je schouder zitten.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Haha , leuk om te lezen dit !
    Ik heb 2 konijnen , die altijd heel agressief hun etensbakje verplaatsen , met hun pootjes ! En soms een bitchfight houden , dan rennen ze achter elkaar aan rondjes door de ren ! :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Sinistre schreef:
    Zelfs mijn hond heeft rare katten gewoontes :Y)


    Mijn hond heeft het dus ook _O_


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb alleen maar een hond, die het leuk vind om haar kussen door de hele woonkamer te schuiven, tot ze uiteindelijk voor mijn zitplek ligt zodat ik er niet weg kan :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mycroft moet altijd perse op de mierenhoop midden in de tuin zitten, waarna hij heel spastisch gaat zitten doen omdat ie gebeten wordt. Maar hij verplaatst zijn luie kont niet!


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn katten is gewoon vaag,
    als dikkie bij mijn moedrr heeft geslapen likt hij smorgens haar kussen af.
    Hij kauwt altijd op mijn haar als ik hem vastheb.
    Hij loopt smorgens heel spastisch te mauwen, net zoals nu ^^
    als hij op mijn schoot zit duwt hij altijd zijn kont on mijn gezicht.
    En als ik op de bank zit en met mijn hoofd wegduik en weer tevoorschijn kom als hij op venster bank zit valt hij mijn hoofd aan ^^
    Mokkel ligt ltijd op haar rug in de zon met haar pootjes recht overeind.
    En ze komt altijd via de voordeur binnen.
    En als ze dikkie aanvalt steekt zr altijd haar kont in de luvht en begint ermee te schudden ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Sylvester: miauwt zo raar dat je het amper miauwen kan noemen.
    Luna: als zij aandacht te kort heeft gaat ze bij je zitten en geeft je zo wat een kus in de gezicht. Ze kan trouwens ook deuren open maken.
    Dano: als is soms echt een botte boer maar haar humor kan zo maar omslaan en dan ben ik in eens heel lief. Als ze trouwens in een slijmbalbui is moeten we altijd haar kont gat zien in ons gezicht.
    Jelmer: als je buiten bent en je roept hem doet hij als of hij je niet hoort. Bij ons moeten de katten altijd achterom naar binnen, alleen hij gaat altijd op het bankje voorstaan drukt zijn poten tegen het raam kijkt naar binnen en begint dan te miauwen.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 11:02 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    haha ik vind het echt leuk om dit allemaal te lezen :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Mijn kat Percy hengelt altijd zijn brokjes uit zijn bakje om ze vervolgens van de grond te eten, en hij schuurt altijd zijn kont over de straat (ik denk omdat hij jeuk heeft :') )


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Meliuscule schreef:
    Haha , leuk om te lezen dit !
    Ik heb 2 konijnen , die altijd heel agressief hun etensbakje verplaatsen , met hun pootjes ! En soms een bitchfight houden , dan rennen ze achter elkaar aan rondjes door de ren ! :'D


    Mijn konijn deed dat met zijn tandjes. Toen er nog voer in zat en strooide eerst alles in het rond voordat hij ging eten.


    Miep

    Die van mij speelt de hele tijd op de pc een oorlog spel...
    Mijn kat is vreemd


    Stay strong

    Mijn kat klimt letterlijk in mijn kast en gaat dan in een van de vakjes zitten terwijl ik op mijn laptopje zit.

    Mijn kat dringt uit de wc en doet zijn behoefte daar ook in O_o
    Ook gaat ze altijd mee schrijven als ik op de pc zit en als ik ga pitten kruipt ze onder mijn deken en gaat op mijn borsten liggen pitten met haar kop in mijn nek xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Die van mij drinkt via haar pootje, stopt der poot in t water en likt dat dan op. En als ze dan een keer normaal drinkt dan schuift ze alsnog met haar pootjes.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Appa schreef:
    Die van mij maken de deur steeds open :'D.


    De mijne ook!!


    I'm a girl in the world

    Ik wil ook een kat! ):


    Bad decisions make good stories.