• Katten: De bazen van het internet, en beesten met enorm rare gewoontes. Mocht jouw kat er ook een aantal hebben, zet ze dan hieronder neer(cat)

    Mijn katten hebben de volgende vage gewoontes:
    -Wanneer ik mijn nagels vijl, moet ik zorgden dat hij niet in de buurt is. Zodra hij de kans krijgt bijt en likt hij aan mijn vijl, om vervolgens op mijn nagels los te gaan (?!)
    -Zodra ik een beker melk heb ingeschonken voor mezelf moet hij er perse met zijn kop in om al zijn kattenharen erin los te laten
    -Hij komt regelmatig gezellig bij me in de wc zitten, gewoon omdat hij zich verveeld.
    -Als hij toevallig op tafel ligt, en je langsloopt springt hij op je rug en gaat op je schouder zitten.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Deze kat heeft zooooooo'n schattige gewoonte/obessie:


    Maruuuuuuu <3

    Whut, check 2.45

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 12:34 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Deze kat heeft zooooooo'n schattige gewoonte/obessie:


    Maruuuuuuu <3

    Whut, check 2.45


    Ah ! Die onderste is echt schattig met die kast. Om 2.45 inderdaad! Zo lief. hahaha


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wunjo schreef:
    Mijn kat Percy hengelt altijd zijn brokjes uit zijn bakje om ze vervolgens van de grond te eten, en hij schuurt altijd zijn kont over de straat (ik denk omdat hij jeuk heeft :') )


    Jouw kat heeft een awesome naam!! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn kat kan het commando zit, volg, en komen(flower)


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Kom nooit in de buurt van mijn kat als je net naar het zwembad bent gegaan... Hij komt zot, alsof hij high is.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik had ooit een kat, die 's nachts altijd mijn slaapkamerdeur open maakte. Ook vond ze het erg leuk om achter haar staart aan te rennen en als we een film keken op de tv te gaan zitten om mee te kijken. ^^


    :)

    wij hebben thuis lampjes op een stok in de tuin staan en de dikzak van het huis heeft er zo al drie kapot gesprongen


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"

    Anarose schreef:
    Ik wil ook een kat! ):

    Ik zelfs twee.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Onze kat weet bijvoorbeeld prima dat hij niet op de tafel mag zitten wanneer er eten op staat. Als hij dat toch doet, gaat hij helemaal door zijn pootjes heen om te sluipen. Oké, dat is vrij normaal. Maar vervolgens goed hij dus bij iedere stap die hij zet luidkeels mouwen. Wat nou undercover, haha.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    de kat van mijn vriendin staart je altijd heel lang aan als je voorbijkomt gelopen 0_o

    Chester gaat bij mij steeds bovenop me liggen en me dan even fijn aan zijn nagels spiesen omdat hij het lekker vind.
    Ook vind hij het nodig om mij wakker te maken als hij mijn vader hoort lopen over de gang, midden in de nacht!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    - Mijn kat schuift altijd met zn poot langs z'n drinkbakje voordat ie gaat drinken.
    - Gaat eerst spinnen als je hem aait, maar vervolgens valt ie je aan :c
    - Als we hem kwijt zijn ligt ie ALTIJD in de wasbak te chillen.
    - Als die zich verveelt gaat ie heel hyper heen en weer springen. >.<

    Mhh meer weet ik op het moment even niet, maar hij heeft er nog veel meer :3


    they come, they go

    SortingHat schreef:
    - Mijn kat schuift altijd met zn poot langs z'n drinkbakje voordat ie gaat drinken.
    - Gaat eerst spinnen als je hem aait, maar vervolgens valt ie je aan :c
    - Als we hem kwijt zijn ligt ie ALTIJD in de wasbak te chillen.
    - Als die zich verveelt gaat ie heel hyper heen en weer springen. >.<

    Mhh meer weet ik op het moment even niet, maar hij heeft er nog veel meer :3



    Lijkt me een bijzondere kat xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Conquistador schreef:
    (...)

    Jouw kat heeft een awesome naam!! :Y)


    Dankje, hij heeft ook nog eens een rode vacht. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mijn kat Pumba moet wel eens gapen en mauwen tegelijk. En vaak als ik yoghurt heb of IJs dan komt hij bij me op de bank/bed zitten en grijpt hij met zijn poot en klauwen naar mijn hand zodat ik mijn hand wel lager moet houden omdat het pijn doet lol.
    En als we hem roepen buiten tikken we op een vlees bakje en komt hij eraan gerent.
    En vaak als ie ligt te slapen ofzo en ik zeg gedag tegen hem of raak hem aan antwoord hij altijd.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus