• De 19-jarige marinier Myles Kerr liep samen met zijn collega's een vijf kilometer race in het Amerikaanse Charlevoix. Terwijl zijn collega's al lang en breed over de finish waren, begonnen ze zich zorgen te maken om de altijd zo fanatieke Kerr. Net toen ze terug wilden lopen om te kijken of er wat was gebeurd, kwam Kerr aan in het gezelschap van de 9-jarige Brando Fuchs, een jongen die het heel zwaar had en om hulp had gevraagd.

    De marinier stopte direct zijn eigen race en hielp de jongen naar de finish. Een foto van het tweetal is een ware hit op Facebook en sinds dinsdag vele malen gedeeld.

    Voorafgaand aan de race was Kerr vastbesloten om van zijn collega's te winnen en een goede tijd neer te zetten. Maar toen Brandon hem uitlegde dat hij zijn groep kwijt was en aan Kerr vroeg 'Meneer, wilt u alstublieft met mij mee rennen?' was zijn eigen tijd niet meer belangrijk.

    Tijdens de de race moedigde hij Brandon aan om niet op te geven. De marinier hielp de jongen loper over de finish waar hij zijn eigen groep weer terugvond. Hij werd zelf laatste in zijn leeftijdscategorie.

    Bron: www.ad.nl


    Ook al is het zo iets kleins, het weet toch een glimlach op mijn gezicht te brengen.


    There is nothing more badass than being yourself

    Heb ik al gelezen.
    Eindelijk eens leuk nieuws!:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Awh, dit is pas leuk nieuws! (:


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Aaaah sweet (H)

    ik krijg er gewoon vrolijke kriebels van

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 10:15 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Dawhh, wat leuk!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dat is zó lief! Gelukkig zijn er ook nog zulke goede mensen op deze wereld.


    Bad decisions make good stories.

    Dit is inderdaad wel heel lief, ja. Geweldig dat hij het jochie hielp en zijn eigen tijd niet meer belangrijk vond.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iedereen kijkt mij vreemd aan omdat ik tegen een beeldscherm zit Awhhhhh te zeggen :')
    Dit bewijst maar weer eens dat er toch nog een klein beetje goed zit in de wereld die vandaag de dag naar de klote gaat :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dat is echt lief ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Dit maakt me toch wel weer een beetje blij(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dumoulin schreef:
    Awh, dit is pas leuk nieuws! (:

    Ik had het bericht op Facebook al gezien. Zo lief ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Heel mooi nieuws. ^^
    Alleen WAAROM moeten mensen eronder schrijven: "Bless God!" Het is de marinier die het heeft gedaan, niet God. -_____-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fate in humanity restored.

    Dat is zo ongelooflijk lief! Blijkbaar is de wereld dus toch nog niet helemaal naar de knoppen en lopen er gelukkig ook nog zulk soort mensen rond c:


    Happy Birthday my Potter!

    ah ! Echt super <3
    Die foto ook. Helemaal geweldig !
    Hield altijd al van mariniers, maar deze.. is toch wel een beetje meer bijzonder! (:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wat lief! (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~