• Ik ga beginnen met Stand alones, waarom?
    Omdat ik veel ideeën heb maar er geen verhaallijn bij kan bedenken.

    Ik zal veel zelf verzonnen stand alones er opzetten maar ik doe ook verzoeken.
    Wat voor verzoeken? Maakt niet uit met wie of wat ik schrijf alles..


    Jou verzoek|
    Naam hoofdpersonage: (Voor en achternaam)
    Naam beroemdheid: (Bijv. Harry Styles)
    Overige personen: (Max 2 andere personen.)
    Situatie SA: (een kleine uitleg van wat er gebeurd)
    Wat voor SA: (Dit kan van alles zijn, Liefde - Haat - Vriendschap - Enz.)
    16 +: (Zo nee, dan laat je deze open.)

    Ik probeer de verzoeken zo snel mogelijk te schrijven maar ik kan alleen schrijven als ik inspiratie heb.
    ~ Ik meld de verzoeken in de beschrijving zo:
    Nog niet aan begonnen.
    Ik ben met je SA bezig.
    Geschreven en online gezet.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 18:14 ]


    Never. Lose. Hope. | Quser: 2009-Heden

    Naam hoofdpersonage:
    • Matt Metthew McGregor

    Naam beroemdheid:
    • Het liefst geen.

    Overige personen:
    • Jade Grepp Rosefield (beste vriendin Matt, 17), Eric James Edward (beste vriend Matt, 16), Tom Van Der Kerk (pester Matt, 17), Samantha Fell (vriendinnetje Tom, 17), Dennis Hoff (beste vriend Samantha en Tom, 16).

    Situatie SA:
    • Matt wordt gepest op school. Hij is zestien en weet niet waarom hij gepest wordt. Hij denkt dat hij wordt gepest om z'n aparte uiterlijk en dat hij en zijn vrienden niet roken, maar de rest van de klas wel. Er is in ieder geval wel iemand die een grapje met hem uithaalt als hij de klas doodnormaal inloopt. Samen met zijn vrienden, Jade en Eric, probeert hij dit te negeren en ontwijken. Het lukt, maar ze stoppen niet met pesten. Totdat de ouders van Matt op school komen. En bloeit er liefde tussen Matt en Jade?

    Wat voor SA:
    • Haat, verdriet en woede, maar wel met een leuke happy end. :')

    16 +:
    • Nee.
          PB als die af is, graag. (:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 18:20 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Naam hoofdpersonage: Hayley Adams
    Naam beroemdheid: Austin Mahone
    Overige personen: Geen
    Wat voor SA: Liefde
    16 +: Ja


    Physics is awesome

    Naam hoofdpersonage: Paulien pittsburg
    Naam beroemdheid: Harry Styles
    Overige personen: zus clara pittsburg 16 jaar Vriendje clara Stijn mitens 18 jaar
    Situatie SA: Paulien is dol op haar zus maar veracht het vriendje van haar zus ze denkt dat hij haar bedriegt en ze wil niet dat hij haar zus pijn doet maar wat als harry styles stijns beste vriend voor hem opkomt en verliefd word op haar.
    Wat voor SA: Liefde
    16 +: ja


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Well fuck it, Madara is vanaf nu een beroemdheid!
    *.*

    Naam hoofdpersonage: Hashirama Senju van Naruto.
    Naam beroemdheid: Madara Uchiha van Naruto.
    Overige personen: -
    Situatie SA: De joviale en charismatische Hashirama komt uitgeput terug van de zoveelste dag vredesonderhandelingen met de naburige dorpen. De wat meer sadistischer Madara vraagt zich af waarom hij ze niet allemaal plat brandt, maar probeert toch, op zijn eigen onhandige manier, zijn geliefde het naar de zin te maken met alle gevolgen van dien...
    Karakters personen: Hashirama: vriendelijk, behulpzaam, zachtaardig, geduldig, romantisch. Madara: trots, koppig, serieus, sarcastisch doch ergens een vleugje verborgen romantiek en affectie (vandaar dat het Hashi's vriendje is ofc!)
    Wat voor SA: Well they'll have sex of course :D.
    16 +: But of course.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Well fuck it, Madara is vanaf nu een beroemdheid!
    *.*

    Naam hoofdpersonage: Hashirama Senju van Naruto.
    Naam beroemdheid: Madara Uchiha van Naruto.
    Overige personen: -
    Situatie SA: De joviale en charismatische Hashirama komt uitgeput terug van de zoveelste dag vredesonderhandelingen met de naburige dorpen. De wat meer sadistischer Madara vraagt zich af waarom hij ze niet allemaal plat brandt, maar probeert toch, op zijn eigen onhandige manier, zijn geliefde het naar de zin te maken met alle gevolgen van dien...
    Karakters personen: Hashirama: vriendelijk, behulpzaam, zachtaardig, geduldig, romantisch. Madara: trots, koppig, serieus, sarcastisch doch ergens een vleugje verborgen romantiek en affectie (vandaar dat het Hashi's vriendje is ofc!)
    Wat voor SA: Well they'll have sex of course :D.
    16 +: But of course.


    Kun je het meer uitleggen, ik ken het namelijk niet dus dan word het iets moeilijker schrijven voor me.


    Never. Lose. Hope. | Quser: 2009-Heden

    Naam hoofdpersonage: Amy Lockwood (20)
    Naam beroemdheid: Logan Lerman. (21)
    Overige personen: /
    Situatie SA
    Amy en Logan waren altijd beste vrienden. Ten minste totdat Logan echt beroemd werd. Na een aantal jaar weg te zijn geweest, vooral vanwege de films waarin hij acteerde, keert hij terug naar het huisje in de achterbuurt waar Amy woont. Wat hij echter niet verwachte was dat hij niet meer vond dan een meisje met een dronken vader en een moeder die onderhand overleden is. Een meisje dat iemand nodig had, precies toen Logan er niet was.
    Wat voor SA: verdriet, woede.
    16 +: hoeft niet, mag.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 21:19 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam hoofdpersonage: [rul=http://weheartit.com/entry/70270752?pgx=OpenMobileApp]Luka Fullbuster[/url] / Cannon (18)
    Naam beroemdheid: Bruce Wayne / Batman (21)
    Overige personen: Richard "Dick" Grayson / Robin (8) en Alfred Pennyworth (50)
    Situatie SA: Batman en Robin zijn op patrouille wanneer ze Cannon tegenkomen, ze heeft net een aantal mensen neergeschoten. Batman stuurt Robin naar the Cave en dan spreekt Batman Cannon aan, vraagt haar waarom ze in zijn stad is, etc. Dan vertelt Cannon dat ze hier is om Bruce Wayne te vermoorden, waarop Batman haar meeneemt naar the Cave. Robin ligt al op bed, maar sneakt weg en ziet hoe Batman aan Cannon laat zien dat hij Bruce Wayne is, waarop Cannon laat zien dat ze Luka Fullbuster is, een oude liefde van Bruce. Luka vertelt hoe lang ze op zoek was naar Bruce en dacht dat hij dood was (zoiets) en dan zoent Bruce Luka (en gebeurt er meer) en als alles rustig is horen ze Dick ineens aan Alfred vragen of Bruce vaker vrouwen meeneemt naar the Cave en dan moeten ze allemaal lachen, (Happy end XD) [zoiets???]
    Wat voor SA: woede, liefde, grappig
    16 +: Ja.

    Wil je me een pb'tje sturen als hij af is? En ik hoop dat de eerste twee foto's openen!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Naam hoofdpersonage: Chantelle Vegas/17.
    Naam beroemdheid: Adnane Tighadouini/20^^
    Overige personen: Brahim Darri (Beste vriend Adnane, 18) en Scarlett Rose (Beste vriendin Chantelle, 19).
    Situatie SA: Chantelle, Adnane, Brahim en Scarlett kijken een voetbalwedstrijd bij Adnane thuis. De jongens zijn voor Fc Barcelona en de meiden voor Real Madrid. Chantelle en Adnane krijgen een kleine, domme ruzie over wie nou beter is en Chantelle geeft hem voor even de silent-treatment. Tot Adnane het goed komt maken ofcourse ^^
    Wat voor SA: Beetje woede, liefde, beetje grappig, irritatie.
    16 +: Sure, why not.


    El Diablo.

    Naam hoofdpersonage: Vallery O'Malley, maar de meeste mensen die haar een beetje kennen noemen haar Vally of Val. (16)
    Naam beroemdheid: -
    Overige personen: Rhodney Blake, werkt net als Vally bij de McDonald's (16), Thea Jorden, werkt vaak met Vally en Rhodney en Vally is net als een dochter voor haar (49).
    Situatie SA: De zestienjarige Vally, een kleine, geeky, krullenbol met een nerdbril, werkt sinds kort bij de McDonald's, ongeveer op twintig minuten fietsen vanaf haar huis en op een dag moet ze met Rhodney werken, een jongen die ook twintig minuten moet fietsen naar de McDonald's alleen dan vanaf de andere kant, met blond warrig haar en met bijna goud bruine ogen en een beetje onnozel gezicht. Ze zijn de enige twee die zestien zijn, de rest is zeventien of ouder, waardoor heel veel hen als de jonkies zien en doen alsof ze nog kleine kinderen zijn. Vanaf dag één kunnen de twee het heel goed met elkaar vinden en elke keer als Vally naar haar werk fietst hoopt ze dat ze met Rhodney mag werken, achter de kassa (hij achter de kassa en zij de spullen pakken of andersom) of in het restaurant (dienbladen schoonmaken, prullenbakken legen, ballonnen blazen). Ook moet Vally vaak met Thea werken, met wie ze een goede band krijgt. Thea merkt dat Rhodney en Vally een connectie hebben. Nadat Thea vanuit het restaurant zag hoe Rhodney Vally aan het plagen was, aangezien ze nog niet zo goed met de kassa overweg kon en hij haar steeds de spullen niet wilde geven, vroeg ze aan Vally of ze iets voor Rhodney voelde, compleet out of the blue en Vally schudde alleen hard haar knal rode hoofd. Sinds die dag proberen vele collega's hen een duwtje in de goede richting te geven, maar beide zijn ze te verlegen om actie te ondernemen. Flauwe, maar schattige grapjes, sarcastische opmerkingen en ballon gevechten oké, maar verder. Onder dwang van een aantal collega's spreken de twee buiten werk eens af, wat tot schattige en grappige momenten leidt en misschien geven ze hun gevoelens toch toe. Ongeveer zoiets, maar je mag natuurlijk het ook een beetje veranderen (:
    Wat voor SA?: Een beetje een awkward, maar toch schattig en grappige liefdes SA (:
    16 +: Mag, hoeft niet.


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Ik kies voor nu een paar SA's en dat zijn die van: Moore - Blutbad - JustLovegood - Trenzalore & Veerleo

    Moore die van jou zal iets langer duren omdat ik nog nooit eerder over pesten heb geschreven maar ga het proberen.
    Blutbad - JustLovegood & Trenzalore die van jullie zijn een stuk makkelijker te schrijven omdat ik de beroemdheden ken.
    Veerleo Jou idee is echt geweldig en ik ga hem dan ook zeker schrijven.


    Ik weet niet waneer ik aan de SA's begin aangezien ik over 3uurtjes op vakantie ga, maar ik zal proberen om een beginnetje te maken.
    Ik schrijf ze niet in de volgorde van verzoeken maar schrijf hem als ik inspiratie heb, dus jou SA komt er wel, maar misschien later dan de andere.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 0:02 ]


    Never. Lose. Hope. | Quser: 2009-Heden

    xVideoGirl schreef:
    Ik kies voor nu een paar SA's en dat zijn die van: Moore - Blutbad - JustLovegood - Trenzalore & Veerleo

    Moore die van jou zal iets langer duren omdat ik nog nooit eerder over pesten heb geschreven maar ga het proberen.
    Blutbad - JustLovegood & Trenzalore die van jullie zijn een stuk makkelijker te schrijven omdat ik de beroemdheden ken.
    Veerleo Jou idee is echt geweldig en ik ga hem dan ook zeker schrijven.


    Ik weet niet waneer ik aan de SA's begin aangezien ik over 3uurtjes op vakantie ga, maar ik zal proberen om een beginnetje te maken.
    Ik schrijf ze niet in de volgorde van verzoeken maar schrijf hem als ik inspiratie heb, dus jou SA komt er wel, maar misschien later dan de andere.

    Maakt mij niet uit, take your time :'). Ik had alleen zin, haha, maar ik ben wel curious. Geniet van je vakantie en veel succes ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Naam hoofdpersonage: Mika Rizk
    Naam beroemdheid: Justin Bieber
    Overige personen: Alfredo Flores, Christopher Moore [Beste vrienden van Justin]
    Situatie SA: Alfredo en Christopher vinden het leuk om meisjes op straat te irriteren 's avonds laat, en dus loopt het uit tot een ruzie met Mika. Dan willen ze Mika in elkaar slaan en komt haar reddende engel Justin :'D. Justin wilde zijn vrienden helpen maar van een afstandje heeft hij staan toe te kijken en komt in actie. Wees vrij om er nog wat aan toe te voegen, ik hou van verassingen, haha.
    Wat voor SA: Nieuwe vriendschap
    16 +: -


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xVideoGirl schreef:
    Ik kies voor nu een paar SA's en dat zijn die van: Moore - Blutbad - JustLovegood - Trenzalore & Veerleo

    Moore die van jou zal iets langer duren omdat ik nog nooit eerder over pesten heb geschreven maar ga het proberen.
    Blutbad - JustLovegood & Trenzalore die van jullie zijn een stuk makkelijker te schrijven omdat ik de beroemdheden ken.
    Veerleo Jou idee is echt geweldig en ik ga hem dan ook zeker schrijven.


    Ik weet niet waneer ik aan de SA's begin aangezien ik over 3uurtjes op vakantie ga, maar ik zal proberen om een beginnetje te maken.
    Ik schrijf ze niet in de volgorde van verzoeken maar schrijf hem als ik inspiratie heb, dus jou SA komt er wel, maar misschien later dan de andere.


    Hahaha. Thankyouuu! Neem je tijd en geniet van je vakantie (:


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Naam hoofdpersonage: Emmely Drenth (17)
    Naam beroemdheid: Karim Rekik (18)
    Overige personen: Geen
    Wat voor SA: Liefde, Ruzie
    16 +: Ja

    PB als t af is?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Naam hoofdpersonage: Emma Rivers
    Naam beroemdheid: Liam Payne
    Overige personen: Emma's beste vriendin Deborah
    Situatie SA: Emma probeert elke week een filmpje op youtube te posten, in één van die filmpjes verteld ze hoe graag ze Liam Payne wil ontmoeten. Haar beste vriendin wil haar een speciaal cadeautje voor haar verjaardag geven en organiseert dus sowieso al een verrassingsfeest en spamt Liam zijn twitter vol met het filmpje van Emma. Liam merkt het op en besluit contact op te nemen met Emma's beste vriendin en besluit op te dagen op het verrassingsfeestje voor Emma haar verjaardag.
    Wat voor SA: Vriendschap en eventueel wat liefde?
    16 +: /

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 20:01 ]


    16 - 09 - '17