• Niet dat ik al meer dan genoeg leesvoer heb, ik wil gewoon meeer. (:

    Maar wat zoek ik dan ongeveer?
          - Ik zoek echt alleen OP stories, zonder beroemdheden erin (dus kom aub niet met One Direction/Justin Bieber/Tokio Hotel etc.);
          - Minder dan twintig hoofdstukken, zodat ik niet veel hoef bij te lezen;
          - Hoofdstukken van ongeveer 600 tot 800 woorden;
          - Fantasy, drama, actie, al die genres zijn toegestaan; behalve Thriller, Horror of Romantiek;
          - De story moet echt ABN geschreven zijn;
          - Het liefst geen story droppen waar er duizend domme en kleine foutjes worden gemaakt, dan haak ik al snel af;
          - Ik lees alleen stories met de ik-perspectief.

    Het liefst een combinatie van wat hierboven is genoemd. Voldoet je story aan echt alle eisen hierboven? Voel je dan vrij om hem te droppen.
    Ik kan niet beloven dat ik alles lees, maar als het aan alle eisen voldoet, is de kans groot. Maar wel bedankt.

    Misschien willen jullie ook een kijkje nemen op mijn Fantasy - Onbekende Personen story;


    Het jaar 2014 was een jaar die de negentienjarige Yulya Smith nooit zou vergeten. Haar beste vriendin, Danielle Ruit, had iets voor haar te verbergen. Veel wist Yulya niet af van haar geheim, maar ze probeerde er altijd meer over te ontdekken. Maar dan gebeurde er iets wat niemand had gehoopt; ze ontmoette een jongen die haar wilde helpen en niet zomaar een jongen, maar een engel.

    • Foto is link

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 13:43 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er middenin zit.


    Volgens mij voldoet dit letterlijk aan al je eisen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meer stories? D:


    Some people are art and do art at the same time

    Sorry, de OP's die ik heb zijn in derde persoon en langer dan twintig hoofdstukken. Of het zijn fanfictions van Harry Potter of de Hobbit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn stories hebben helaas iets langere hoofdstukken en helaas ook iets meer dan 20. Als je toch een kijkje wilt nemen, ze staan in de spoiler, zodat ik je forum niet spam haha.



    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?

    - In ontwikkeling.
    - Historisch drama met een vleugje romantiek.
    - OP
    - De link.




    Politieke denkbeelden, een tikkende klok en vreselijke rampsoed hebben het oude Europa veranderd in een paranoïde maatschappij, waarin de tegenstellingen tussen de sociale lagen het beste kunnen worden vergeleken met zwart en wit. Als je behoord tot de bevoorrechte, hoogopgeleide laag van de bevolking, dan is het leven in de ogen van Rhea en haar beste vriendin Kat, nog best te verdragen. Niets is erger dan opgroeien in de arbeiderswijken, waar je zelfs je buren niet kunt vertrouwen. Toch wordt er in de provincie Elledan van de V.E.U, het huidige Europa, nog een soepel regime gehandhaafd.
    Bij de komst van Nevjia en Alec, twee immigranten uit Rosvikia, één van de strengste provincie's van de V.E.U. lijkt er een sluimer over Elledan te vallen. Langzaam begint de provincie te veranderen en Rhea krijgt het gevoel dat er iets op ontploffen staat. Koppig en rebels dat ze is, vecht ze om de puzzelstukjes en probeert ze antwoorden te vinden op al haar vragen.


    - In ontwikkeling
    - Science-Fiction drama/thriller met een vleugje romantiek
    - OP
    - De link

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 10:15 ]


    Chasing goals.