• Ik heb een hekel aan Tom&Bill. Ik vind ze arrogant. Bovendien vind ik Tom een wannabe gangster en Bill.. tja.. homoseksueel bezig. In ieder geval erg meisjesachtig. En wat is jouw mening over hen?

Ruzie kan gebeuren, maar stoor mij er niet mee aub =].

Life is hard and then we die

(...)

Ja, dat weet ik dus ook zeker.

misschien wel op de hele band,
    heeft ie 's nachts een poster van hunzelf, waar ie zich bij trekt kan ook nog

We'll still love each other, forever and always. <3

(...)
    Ja, maar jij bent gewoon een ikweetnietwatikbenwantikkijkopstraatwelnaarjongensmaarikweethettochnietzeker-kind! xD

Oeeh, Liessol.
    Ik kijk wel eens naar meisjeskonten.

(...)

Om te kijken van welk merk hun broek is :Y)

(...)Ik weet het. Naja, k zie wel. Tis wel vervelend dat er zoveel uit België komen XD Dat is zo ver weg.

Ik woon in Nederland, hoor! ^^
    Hihi x)

I don't need to explain myself, I know I'm right.

(...)Wij zijn geen fakers omdat wij een lolletje hebben over Bill. Dat slaat nergens op. Bill ligt er heus niet van wakker hoor dat er een paar fans zijn die niet de vloer kussen waar hij gelopen heeft. Zo een ben jij er duidelijk dus wel, aangezien jij alles ontkent. Meet reality! Come on! Bill gedraagt zich als een wijf, kleed zich als een wijf dat valt niet te ontkennen.

100% mee eens. (:

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ja,, als Bill er nu voor uit komt dat hij Bi is,, Is het nu al afgelopen met th, omdat al die meiden dan afhaken, omdat ze nu nog dneknen dat ze bill kunnen krijgen >.< ookal is hij dan hartstike Pedo, want het meeste van die meiden is 13/14.. XD

Dunno ><

(...)
    Hihi x)

ik ooooook
    Rotterdam :P

(...)
    Oeeh, Liessol.
    Ik kijk wil eens naar meisjeskonten.

(...)

Om te kijken van welk merk hun broek is :Y)

Jezus, Jol!
    Zinloos kind! xD

(...)
    Oooooooooh!
    Dat veranderd de zaak! x')
    Didn't see thát one coming!
    Hmm, voel je je nog goed als je met hem bent enzo?
    Ja!! Maar het vreemde is dat ik me soms net zo op m'n gemak voel bij een meisje.

(...)
    Hihi x)

Ik ook. :'D

(...)
    Jezus, Jol!
    Zinloos kind! xD

Oversexte puber!

(...)

ik ooooook

o.o
    Rotterdam is 20 minuten bij mij vandaan! >,<

(...)

ik ooooook
    Purmerend ^^ bij Amsterdam XD

Ja,, als Bill er nu voor uit komt dat hij Bi is,, Is het nu al afgelopen met th, omdat al die meiden dan afhaken, omdat ze nu nog dneknen dat ze bill kunnen krijgen >.< ookal is hij dan hartstike Pedo, want het meeste van die meiden is 13/14.. XD

precies wat ik zei,
    en dan gaat ie naar de gevangenis etc. ^^
    maar snappen ze dan niet dat ie fucking hard over groepsseks met TH droomd, en zich erbij rukt ^^

Ja, idd. Die kindertjes vergeten gewoon dat hij dan pedo zou zijn, en dat hij daardoor de bak in kan belanden. :'D

ike woon In Voorburg :D
    naast Den haag!

Dunno ><